[ Primera] P10 2.0 eGT Neo VVL
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] P10 2.0 eGT Neo VVL
Witam wszystkich
Korzystając z chwili wolnego czasu pochwalę się obecnym dupowozem. Po sprzedaży sunnego w kręgach mojego zainteresowania była głównie almera z vvl. Coś się działo w tym kierunku jedno auto odpadło, później na drugie długo trzeba było czekać a więc zacząłem szukać czegoś innego. Była chwila zwątpienia o mały włos nie kupiłem już samochodu innej marki czego nie chciałem, ale w ostatniej chwili wpadła na allegro P10gt z vvl. Początkowo nie byłem przekonany, 4 drzwi, duży bagażnik - po co mi to ? O ile p11 z tym zestawem bym nie kupił, to jednak p10 gt od zawsze mi się podobała, a więc stwierdziłem czemu nie. Elementem decydującym niewątpliwie była szpera. Skonsultowałem się z Shadows'em przed zakupem, odpowiedział mi na każde pytanie no i cóż teraz jest moja.
Na szybko:
Silnik:
-SR20VE
-Seria dolot, duża przeływka+stożek,
-Wystrojony na ECU Master DET III,
-Lauch Control,
-Skrzynia z Pulsara VZR.
Wydech:
-Kolektor 4-2-1 SSAC + przelot 2.5 cala, środkowy magnaflow, końcowy GTPerformance (brzmi fenomenalnie).
Wnętrze:
-Kierownica z 300zx,
-Fotele i tylna kanapa z Subaru Imprezy STI,
-Gałka Skunk2.
-Szyberdach.
Zawieszenie:
-Amortyzatory Kaayaba + sprężyny Eibach.
Felgi:
-Konig 17, 7j, 195/45/17 Continental Contisportcontact 3 + dystanse tył 25mm i szpilki zamawiane w rallyshop arp i jako że dostałem sporo części do auta w tym dystanse na przód które nie były założone 8mm na szybkości wpadły na swoje miejsce co by za wąsko nie było.
Mocowo nie mam zamiaru nic ruszać, strojenie według Shadows'a profi, co mogę potwierdzić i się go nie czepiam w żaden sposób. Zaczynam grzebać przy oświetleniu wnętrza bo prawie nic się nie świeci a zdecydowanie stawiam przy niej na wygodę użytkowania i i tu dzięki Janusz za wszystkie rady i czas . Felgi możliwe że pojadą do malowania w całkowitą biel i tu jakby ktoś miał czas na wizualizację to będę wdzięczny, lakiernik wkracza za kilka dni i odmaluje to co trzeba co by prezentowała się jak należy, zawieszenie prawie igła, w tej chwili wymieniają się wahacze dolne przednie, poza tym bez zażutu, żadnych luzów. U mnie dostał sporawy stożek simota i świeży akumulator boscha. Po lakierniku nowe świece, kopułka i palec, uszczelnienie dekla i możliwe że pokrywa pójdzie w proszek, zobaczymy jak się zepnie budżet.
Korzystając z chwili wolnego czasu pochwalę się obecnym dupowozem. Po sprzedaży sunnego w kręgach mojego zainteresowania była głównie almera z vvl. Coś się działo w tym kierunku jedno auto odpadło, później na drugie długo trzeba było czekać a więc zacząłem szukać czegoś innego. Była chwila zwątpienia o mały włos nie kupiłem już samochodu innej marki czego nie chciałem, ale w ostatniej chwili wpadła na allegro P10gt z vvl. Początkowo nie byłem przekonany, 4 drzwi, duży bagażnik - po co mi to ? O ile p11 z tym zestawem bym nie kupił, to jednak p10 gt od zawsze mi się podobała, a więc stwierdziłem czemu nie. Elementem decydującym niewątpliwie była szpera. Skonsultowałem się z Shadows'em przed zakupem, odpowiedział mi na każde pytanie no i cóż teraz jest moja.
Na szybko:
Silnik:
-SR20VE
-Seria dolot, duża przeływka+stożek,
-Wystrojony na ECU Master DET III,
-Lauch Control,
-Skrzynia z Pulsara VZR.
Wydech:
-Kolektor 4-2-1 SSAC + przelot 2.5 cala, środkowy magnaflow, końcowy GTPerformance (brzmi fenomenalnie).
Wnętrze:
-Kierownica z 300zx,
-Fotele i tylna kanapa z Subaru Imprezy STI,
-Gałka Skunk2.
-Szyberdach.
Zawieszenie:
-Amortyzatory Kaayaba + sprężyny Eibach.
Felgi:
-Konig 17, 7j, 195/45/17 Continental Contisportcontact 3 + dystanse tył 25mm i szpilki zamawiane w rallyshop arp i jako że dostałem sporo części do auta w tym dystanse na przód które nie były założone 8mm na szybkości wpadły na swoje miejsce co by za wąsko nie było.
Mocowo nie mam zamiaru nic ruszać, strojenie według Shadows'a profi, co mogę potwierdzić i się go nie czepiam w żaden sposób. Zaczynam grzebać przy oświetleniu wnętrza bo prawie nic się nie świeci a zdecydowanie stawiam przy niej na wygodę użytkowania i i tu dzięki Janusz za wszystkie rady i czas . Felgi możliwe że pojadą do malowania w całkowitą biel i tu jakby ktoś miał czas na wizualizację to będę wdzięczny, lakiernik wkracza za kilka dni i odmaluje to co trzeba co by prezentowała się jak należy, zawieszenie prawie igła, w tej chwili wymieniają się wahacze dolne przednie, poza tym bez zażutu, żadnych luzów. U mnie dostał sporawy stożek simota i świeży akumulator boscha. Po lakierniku nowe świece, kopułka i palec, uszczelnienie dekla i możliwe że pokrywa pójdzie w proszek, zobaczymy jak się zepnie budżet.
Ostatnio zmieniony 2016-08-26, 21:42 przez Drifter, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
Nie za ma co
Miło że znów zawitała na klubowych kartach Dbaj o auto, bo warto - wiem, bo widziałem je i macałem.
Miło że znów zawitała na klubowych kartach Dbaj o auto, bo warto - wiem, bo widziałem je i macałem.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Daro Koników w sumie mi nie brakowało, no może trochę sunny latał jak zły ale maksymalny przypał w takiej małej mieścinie jeździć rajdówką na co dzień. Najbardziej charakterystyczny wóz w okolicy, oglądali się za nim wszyscy i często byłem zaczepiany o niego ale akurat to lubiłem, żadnego mandatu nim nie dostałem.
Kilka dni przed sprzedażą.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=caGKoUrZwlk[/youtube] [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=z3fwN56y8Z4[/youtube]
Co do szpery jeździ się z nią bardzo miło, na łukach i rondach gryzie ten asfalt i ma się takie dziwne uczucie że ta przyczepność się nie skończy, sprawdzę jej potencjał na dniach jak zawiecha będzie bez żadnych luzów.
Juras18 Dzięki, chociaż czerwona do samego końca nie dawała mi spokoju.
d3mox Sprawdzę.
Kilka dni przed sprzedażą.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=caGKoUrZwlk[/youtube] [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=z3fwN56y8Z4[/youtube]
Co do szpery jeździ się z nią bardzo miło, na łukach i rondach gryzie ten asfalt i ma się takie dziwne uczucie że ta przyczepność się nie skończy, sprawdzę jej potencjał na dniach jak zawiecha będzie bez żadnych luzów.
Juras18 Dzięki, chociaż czerwona do samego końca nie dawała mi spokoju.
d3mox Sprawdzę.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
No a mi smsa nie wysłałeś nawet że jednak kupiony ,,, pewnie nie wysiadasz z fury ,,,
gratki że w dobre ręce poszło ..bo Shadows nawet oprzeć się nie dał ..
gratki że w dobre ręce poszło ..bo Shadows nawet oprzeć się nie dał ..
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Może sie pas zaciął i nie chce puścić xD hahahaha zartuje setofu pisze:pewnie nie wysiadasz z fury
Ej ja byłem EX EX właścicielem , bardziej jarały mnie wydechy silnik i inne pierdzieluchy niż Twój tyłek oparty o auto (nie to żebym mówił że masz zły tyłek ) xD Przeżyła prawie rok gdzieś tam zasiedmiogurogrodem i słuch o niej zaginał a tu proszę żyjetofu pisze:bo Shadows nawet oprzeć się nie dał
Małych strat narobił dawid za swojej kadencji, za to wymienił olej i ja jeszcze chwile się na nim pobujam. Wczoraj wymieniony paluch i kopuła, świeczki leżą i czekają na swoją kolej, uszczelka pod dekiel zamówiona. Myślę o zmianie felg na OZ Superturismo tylko kwitu brak!!! Lakiernik w poniedziałek raczej ruszy z robotą, fotki niebawem
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
Sam choruję na te felgi, ale w rozmiarze 17" 4x114,3 nie udało mi się ich znaleźć. Choć wiem że są bo akarczma ma takie.Ejo pisze:Myślę o zmianie felg na OZ Superturismo
Ostatnio zmieniony 2016-08-29, 13:31 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 1 raz.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
- woytaz_gdy_elb
- aktywny forumowicz
- Posty: 141
- Rejestracja: 2015-04-15, 21:37
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Prima oddana do lakiernika, muszę podjechać do niego pstryknąć fotki przed/po. Szpera faktycznie oddaje drgania na 1-2-3 biegu z niskich obrotów, biegi są krótsze. Fele zakupione, chciałem odwiedzić Ad@amusa bo to dokładnie w tej miejscowości je kupiłem ale stwierdził że skoro nie jadę primera to że nie ma czasu XD. Moje fele na sprzedaż także jakby ktoś był zainteresowany to priv. Foty niebawem.
No to mały refresh.
Lewy przedni błotnik wymieniony bo ruda go porządnie zjadła, grill kupiony wraz ze znaczkiem - stary był połamany kilka elementów pomalowanych dwa tylne błotniki, progi, dokładki progowe, listwy drzwiowe, dach, przedni zderzak, i wszystkie wnęki drzwi. Felgi założone OZ Racing Superturismo 4x114.3 17 7j et40 teraz auto jest tak bardziej w moim stylu. No i pstrykłem fotki foteli, biała gałka Nismo też już zamontowana.
No to mały refresh.
Lewy przedni błotnik wymieniony bo ruda go porządnie zjadła, grill kupiony wraz ze znaczkiem - stary był połamany kilka elementów pomalowanych dwa tylne błotniki, progi, dokładki progowe, listwy drzwiowe, dach, przedni zderzak, i wszystkie wnęki drzwi. Felgi założone OZ Racing Superturismo 4x114.3 17 7j et40 teraz auto jest tak bardziej w moim stylu. No i pstrykłem fotki foteli, biała gałka Nismo też już zamontowana.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
-
- stały bywalec
- Posty: 120
- Rejestracja: 2014-08-09, 08:32
- Lokalizacja: Warszawa
He looks like Skyline junior Pięknie
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile
Ogarnę jakieś normalne foty. Po długim oczekiwaniu w końcu spotkałem się z nowym właścicielem mojej almerki, polataliśmy trochę na 2 auta, dostałem nawet na chwilę ją w swoje ręce niesamowity samochód, sprawny w 100% po dziś dzień, nowy właściciel dba przede wszystkim o mechanikę m.in wleciały hamulce tarcze + klocki ebc, oplot hella, nowe sprzęgieło, teraz wpadają oz racing superturismo gt + advan neova ad08r itp. Pamiątkowa fota !
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
Aj super, że autko trafiło na forum i do osoby która doceni zajebistość eGT Shad włożył kupe pracy serducha i $ w Tą fure fajnie, że nie pójdzie to wszystko na marne Pamiętam ją od początku i droga jaką przebyło to auto do obecnego stanu jest imponująca. Jak bym dysponował taką ilością luźnej gotówy to sam bym sie pewnie długo nad nią nie zastanawiał Bedzie Pan zadowolony eGT+VE=megadupowóz ja osobiście został bym przy tamtych felach a jak bym już zmieniał to na jakieś lekkie 15 Klime to to ma?
PS: jakiś czas temu spotkałem moje byłe eGT i zrobiło mi sie mega żal... Szkoda, że nie ma na nią zajawki obecny właściciel...
PS: jakiś czas temu spotkałem moje byłe eGT i zrobiło mi sie mega żal... Szkoda, że nie ma na nią zajawki obecny właściciel...
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
Tamte felgi może by zostały gdyby były do nich oryginalne dekle i jeden brakujący kapsel, wtedy bym je pomalował w jakiś kolor bo dosyć dobrze wyglądały, ale że tego nie idzie dostać to wpadły oz''ty. Lekkie 15 to dobry pomysł ale to auto ma służyć do jazdy na co dzień więc tym razem stawiam na wygląd a nie na osiągi, vvl daje rade i na 17'. Takie samo pytanie zadałem Shadowsowi przed zakupem odpowiedź mogłabyć tylko jedna "Oczywiście że nie ma."KTR pisze:ja osobiście został bym przy tamtych felach a jak bym już zmieniał to na jakieś lekkie 15 Klime to to ma?
Wczoraj wymieniłem obrotomierz który zaczynał działać dopiero przy piecu. Dzięki Janusz za info i PrzeRuSco za działający obrotomierz do GT.
Myślę nad big brake na przód zacisk 2 tłoki z xtrail większa tarcza, klocek no i serwo, ktoś coś doradzi ?
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
ile waży ta 17?? może i daje rade ale zawsze może być szybciej po sobie wiem że muli auto waga koła. U mnie przy ciut mniejszej mocy odczułem znaczną różnice pomiedzy 16 a 17. Różnica w wadze pomiedzy kołami 4kg.Drifter pisze:Lekkie 15 to dobry pomysł ale to auto ma służyć do jazdy na co dzień więc tym razem stawiam na wygląd a nie na osiągi, vvl daje rade i na 17'.
I co do dupowozu ładujesz klim
montujesz??Drifter pisze:Takie samo pytanie zadałem Shadowsowi przed zakupem odpowiedź mogłabyć tylko jedna "Oczywiście że nie ma."
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
Zgadzam się z tobą, że zawsze może być szybciej. Nie zważyłem tych felg przed zamontowaniem ale na pewno z 9kg, więc lekkie nie są. Temat felg jest prosty bo w każdym momencie mogę je zdemontować i założyć inne - lżejsze, kładąc nacisk na osiągi. Czekam na zimę, włożę nowe opony 15 i oryginalny alus. Po zimie zobaczymy. Klima może będzie, większym priorytetem jest big brake kit o którym zaczynam poważnie myśleć i naprawa szybera co by otwierał się cały w dach.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
BBK i ktorym mowisz ma moja dziewczyna w czerwonej eGT. Roznica w hoooy. Porownanie osprzętu masz w moim temacie. Kilka hamowan 200-0 i cały czas ta sama skuteczność. Ostatnio też koledze z forum taki kit montowalem i zachwala
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily