[ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Dlatego napisałem że robienie blachy z martwym silnikiem mija się z celem lepiej było zacząć od podstawy,czyli zdrowej mechaniki, a Buda to pikus
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
A ja wolę kupić druga Bude i przełożyć gotowe graty gdzie to góra dzień zabawy i wtedy bawić się w blacharke
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Mały up co do tego mojego zDEHa Podczas rozbierania dołu by dostać się do pompy oleju, z ciekawości magik odkręcił chłodniczkę oleju. To co w niej było to makabra, szlam i błoto, ogólnie sam gnój. Zmontował wszystko z powrotem bez tej pompy, zalał olejem i co... Smarowanie zgasło i głowa przestała hałasować. Auto pojeździło kilka km, wchodziło na obroty, nie hałasowało, silnik pracował cichutko i równo. Po ok pół godziny odpalamy i znów to samo, czerwony czajnik i hałas...
subbas, to co ty tam masz w tej podstawie filtra? Może też kanał między pompą a podstawą filtra jest zawalony?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Też tak myślę, zaczęło się dziać od dolewki oleju więc wniosek jest jeden... Jakbym zobaczył tego gościa, który mi sprzedał to ryj bym obił.
janusz,
Teraz jak rozbierzemy dół to tam zajrzymy i tą pompę wymienię. Tylko trochę lipa z dojściem, trzeba zdejmować kolektor?
Olej po zlaniu był praktycznie czyściutki, żadnych syfów ani nawet koloru nie zmienił.
janusz,
Teraz jak rozbierzemy dół to tam zajrzymy i tą pompę wymienię. Tylko trochę lipa z dojściem, trzeba zdejmować kolektor?
Olej po zlaniu był praktycznie czyściutki, żadnych syfów ani nawet koloru nie zmienił.
subbas, w DEHu, żeby ściągnąć kolektor ssący, trzeba zdjąć najpierw podstawę filtra oleju Pytanie jest jeszcze jedno - stan oringów między podstawą filtra/pompą a blokiem silnika
Nadal zastanawia mnie w jakim stanie jest zawór nadciśnieniowy w pompie oleju.
Nadal zastanawia mnie w jakim stanie jest zawór nadciśnieniowy w pompie oleju.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
DZIAŁA! Winowajcą całego zamieszania była pompa oleju. Została włożona używka z WP11. Zrobiłem już ponad 200 km i nic, czajnik się nie zapalił Chodzi cichutko, równo, bez problemu. Na razie zalany lotosem 10W40, w przyszłym tygodniu zalewam valvoline max life, wpadnie też czujnik ciśnienia oleju i filtry LPG.
No ale byłoby zbyt pięknie, zawsze musi się coś dziać
Klima przestała chłodzić, wentylatory na chłodnicy nie działają. Bezpiecznik był przepalony, włożyłem drugi i lewy wentylator działa, prawy nie. Sprężarka włącza się i wyłącza już co 2 sekundy. Nie ma ciśnienia?
No ale byłoby zbyt pięknie, zawsze musi się coś dziać
Klima przestała chłodzić, wentylatory na chłodnicy nie działają. Bezpiecznik był przepalony, włożyłem drugi i lewy wentylator działa, prawy nie. Sprężarka włącza się i wyłącza już co 2 sekundy. Nie ma ciśnienia?
subbas, odpuść sobie valvo. Weź coś lepszego - już shell jest od niego lepszy. Za 100-120zł masz Eneosa 10W40.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
No to nacieszyłem się nysą aż 5 dni Jadę sobie jadę, od domu jeszcze 80km a tu bach... Wszystko zgasło, silnik, radio ogólnie cały prąd. Nawet kontrolki nie świecą, ogólnie wszystko to co po włączeniu zapłonu powinno działać to już nie działa. Na tę chwilę wiadomo, że gdzieś jest zwarcie i wypierdziela bezpieczniki w skrzynce przy aku
to samo chciałem napisać co Ad@mus sprawdź minus
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Nie słuchaj magikow, słuchaj ludzi z forum. Zazwyczaj to my mamy rację..
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
A ja powiem, tylko tyle - to nie wygląda na masę
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Dalej ktoś sadzi że warto reanimować blacharsko ,trupa mechanicznego ?;)
Faktycznie masa jakby była walnieta to by po prostu kontrolki gasly,brak prądu i takie tam, ale nie robiło by to zwarcia,
Zacznij od podstaw. Sprawdź podłączenie radia samochodowego i innych gadżetów elektrycznych które ewentualnie ostatnio dokladales do niej
Faktycznie masa jakby była walnieta to by po prostu kontrolki gasly,brak prądu i takie tam, ale nie robiło by to zwarcia,
Zacznij od podstaw. Sprawdź podłączenie radia samochodowego i innych gadżetów elektrycznych które ewentualnie ostatnio dokladales do niej
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Boro1989, spytaj się o to fanów s13-tek przykladowo. Mechanika to pikus w przeciwieństwie do budy. Elektryka to tez pikus pod warunkiem ze albo się znasz albo masz z czego zaplacic. Buda to podstawa projektu. Jeśli myślisz inaczej to dorosłeś max do klocków lego.
Subbas, a ja bylem w Toruniu w niedziele z moim magikiem od kabli. Byśmy ci to ogarnęli w trzy minuty
rzy
Subbas, a ja bylem w Toruniu w niedziele z moim magikiem od kabli. Byśmy ci to ogarnęli w trzy minuty
rzy