[ Almera] Almera N15 GTi SportLine
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Almera] Almera N15 GTi SportLine
Cześć. Od niedawna a mianowicie około 3 tygdni jestem posiadaczem swojego pierwszego nissmo - Almera N15 GTi Ogólnie po przesiadce z niemców (Mercedesy) czuje się jakbym jezdził ... no nie wiem... Takim małym blaszakiem Ale SR20DE robi swoją robotę i pod tym względem jestem na TAK! Autko bardzo fajne.. fakt.. widzę ruda to chyba najwiekszy przyjaciel nissmo ale nie ma tego tak wiele póki co jeżeli chodzi o Nissana to jeszcze jestem zielony ale... wszystko da się ogarnąć a ja lubię grzebać to będzie co robić. No to.. opisujemy:
MODEL: Almera N15 GTi Sport Line 1997
SILNIK: SR20DEH
MOC: 143KM (chyba wszystko seria)
UKŁAD DOLOTOWY: Stożek (ktoś juz to zamontował ale będe wracać do seryjnego Air-box'a)
UKŁAD WYDECHOWY: Seria GTi
ELEKTRONIKA: el. szyby, el. lustra, el. szyber, AC, no generalnie chyb wszystko co mogło bć wtedy
UKŁAD NAPĘDOWY: Seria GTi, nowe sprzęgło
ZAWIESZENIE: Seria GTi
UKŁAD HAMULCOWY: Seria GTi
BODY-KIT: Seria GTi przedlift
ŚRODEK: Zadbany GTi Sport Line
CAR AUDIO: Dobre JVC + Pioneer
PLANY:
- Wydech - Done - 4-2-1 z Sunny GTi, 50mm na jednym przelotowym + końcowy
- W dół, bo koza - Done - Eibach ProKit dla N15 GTi + KYB Excel G
- Lampy polift GTi - Done - Przód i tył
- Jakieś fajne felgi - Done - 17x7 Drag wheels DR63 + Bridgestone Potenza (dopiero na 2018)
- Zderzak przód polift - Ni ma ;c
- Grill VZ-R - Ni ma ;c
MODEL: Almera N15 GTi Sport Line 1997
SILNIK: SR20DEH
MOC: 143KM (chyba wszystko seria)
UKŁAD DOLOTOWY: Stożek (ktoś juz to zamontował ale będe wracać do seryjnego Air-box'a)
UKŁAD WYDECHOWY: Seria GTi
ELEKTRONIKA: el. szyby, el. lustra, el. szyber, AC, no generalnie chyb wszystko co mogło bć wtedy
UKŁAD NAPĘDOWY: Seria GTi, nowe sprzęgło
ZAWIESZENIE: Seria GTi
UKŁAD HAMULCOWY: Seria GTi
BODY-KIT: Seria GTi przedlift
ŚRODEK: Zadbany GTi Sport Line
CAR AUDIO: Dobre JVC + Pioneer
PLANY:
- Wydech - Done - 4-2-1 z Sunny GTi, 50mm na jednym przelotowym + końcowy
- W dół, bo koza - Done - Eibach ProKit dla N15 GTi + KYB Excel G
- Lampy polift GTi - Done - Przód i tył
- Jakieś fajne felgi - Done - 17x7 Drag wheels DR63 + Bridgestone Potenza (dopiero na 2018)
- Zderzak przód polift - Ni ma ;c
- Grill VZ-R - Ni ma ;c
Ostatnio zmieniony 2018-03-20, 11:35 przez matek_p, łącznie zmieniany 4 razy.
matek_p, to zobacz w tylne nadkola i pod nogami kierowcy oraz pasażera
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Tak a w sumie z okolic.. Autko miało służyć na dojazdy do pracy głównie. Że nie jest strasznie z rdza itd a i LPG na pokładzie więc biorę myślę. A potem dopiero czytając o silniku itd trafiłem do was tutaj. Jestem zadowolony aczkolwiek w trakcie użytkowania wychodzą jakieś niedociągnięcia poprzednika. Ale już parę rzeczy wymieniłem i zrobiłem. Lubię sam podlubac jak mam czas i na pewno będę dbać ^^
Autko już obadałem w piątek, nie jest źle... tak można się pocieszać.
Ale powiedz Ejo tam kolegą, żeby takich drutów nie robili
LPG założone na pół gwizdka, nie trzyma się ani kupy ani dupy. Komponenty instalacji najtańsze po bandzie. Zapłon przyśpieszony-na pałę. Stożek założony, na uprzednio kaprawo położonej instalacji LPG, tak że tłucze się o reduktor który założony jest w miejscu OEMowego air boxa.
Za to oliwa w silniku....torpeda
Dobrze, że to autko to taki burek przy budzie, przynajmniej jest co ogarniać i każdy mod będzie wnosił zmiany na plus i tym bardziej cieszył ownera.
Ale powiedz Ejo tam kolegą, żeby takich drutów nie robili
LPG założone na pół gwizdka, nie trzyma się ani kupy ani dupy. Komponenty instalacji najtańsze po bandzie. Zapłon przyśpieszony-na pałę. Stożek założony, na uprzednio kaprawo położonej instalacji LPG, tak że tłucze się o reduktor który założony jest w miejscu OEMowego air boxa.
Za to oliwa w silniku....torpeda
Dobrze, że to autko to taki burek przy budzie, przynajmniej jest co ogarniać i każdy mod będzie wnosił zmiany na plus i tym bardziej cieszył ownera.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Ad@mus, według twoich poleceń postępując udalem się również do magika od LPG. Przeniesie i poprawi instalacje. ^^ aczkolwiek .. jeżeli to ma iść dobrze na LPG i nie być po łebkach to do wymiany reduktor, wtryski i instalacja ma być na fi 8 a nie 6mm. Damy radę, będzie dobrze ale wszystko po powrocie z urlopu powoli. Pierw blacha.. wizyta już u jednego blacharza była i... jak mówi... da się odratowac a jeżeli zrobi mi to tak jak zrobił mi marca to przeżyje to wiele lat... Jak on to powiedział.. "blachostki" a co do stozka i LPG... to lipa jest. Jutro wrzucę fotkę spod machy. Ściągam też to wygluszenie bo się kruszy jak głupie do komory.
A i czekam na twój kolektor Adamie ^^
A i czekam na twój kolektor Adamie ^^
Ostatnio zmieniony 2016-07-14, 10:57 przez matek_p, łącznie zmieniany 1 raz.
matek_p, Fi8 nie potrzeba
na fi6 ogarnie spokojnie 170ps jakie dobrzy by było ustrzelić u ciebie
podstawowo to reduktor i wtryski, u mnie chodzi acr01+wtrsyk baracuda
Reduktor nie długo zmieniam, w sumie to mogę go zmienić nawet od zaraz bo mam w szopie lezec KME Gold, w sumie zmiana sztuka dla sztuki ale przyszłościowo patrząc na 200ps+ to już sobie pomalu zmodze co by się nie nudzic
Wtryski natomiast masz do wyboru do koloru, ja polece ci dragony i baracuda (dragon tanszy i w listwie, baracuda drozsza ale na sztuki)
na fi6 ogarnie spokojnie 170ps jakie dobrzy by było ustrzelić u ciebie
podstawowo to reduktor i wtryski, u mnie chodzi acr01+wtrsyk baracuda
Reduktor nie długo zmieniam, w sumie to mogę go zmienić nawet od zaraz bo mam w szopie lezec KME Gold, w sumie zmiana sztuka dla sztuki ale przyszłościowo patrząc na 200ps+ to już sobie pomalu zmodze co by się nie nudzic
Wtryski natomiast masz do wyboru do koloru, ja polece ci dragony i baracuda (dragon tanszy i w listwie, baracuda drozsza ale na sztuki)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Też mam reduktor w szopie ale do 130KM. Więc nie ma sensu go pakować. Zresztą.. sam widziałeś. Powiedziałem gazownikowi o tych wtryskach ale polecił coś innego. Na kartce zapisał. Jak coś skupie to zawitam do ciebie. Czekam aż ojciec wróci z urlopu co by mi ten zapłon ustawił. Polecacie 17 stopni czy 15 ?
Na LPG 17* będzie git.
Co do gazowników-polecają ale nie jeżdżą tymi autami. Jedyne co warto to Hana, Baracuda, Dragon i ewentualnie do słabszych SRek ACR01 BFC. Z kolei z w/w Hana szybko klęka, a AC za mało wydajny do twojej wizji tego silnika. Selekcja mówi Baracuda albo Dragon i to był by dobry wybór.
Napisz co gazownik ci polecił, jestem bardzo ciekawy
Co do gazowników-polecają ale nie jeżdżą tymi autami. Jedyne co warto to Hana, Baracuda, Dragon i ewentualnie do słabszych SRek ACR01 BFC. Z kolei z w/w Hana szybko klęka, a AC za mało wydajny do twojej wizji tego silnika. Selekcja mówi Baracuda albo Dragon i to był by dobry wybór.
Napisz co gazownik ci polecił, jestem bardzo ciekawy
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Polatane
spontan spot zaliczony
Nie wiem co jest z tą almerą, może każda taka jest, ale pomimo że burek przy budzie i gubi zapłony na jałowych i LPG focha w wydech to kurcze czuc ze chce jechac
Nie wiem, czy to waga, czy to przełożenia ale czuję że moja padlina pomimo usilnych starań i dłubania nie miała by lekko.
spontan spot zaliczony
Nie wiem co jest z tą almerą, może każda taka jest, ale pomimo że burek przy budzie i gubi zapłony na jałowych i LPG focha w wydech to kurcze czuc ze chce jechac
Nie wiem, czy to waga, czy to przełożenia ale czuję że moja padlina pomimo usilnych starań i dłubania nie miała by lekko.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- sliwka1232
- fanatyk nissana
- Posty: 359
- Rejestracja: 2012-09-19, 21:50
- Lokalizacja: Przeworsk
Z czasem i wtryskiwacze wymienie ^^
[ Dodano: 2016-08-23, 11:27 ]
Gaz sprawdzony itd. Powyżej 5700 obr. Ciśnienie w reduktorze spada poniżej 1 bar. Wymieniłem hamulce z tyłu tarcze i klocki, posprawdzalem zaciski na całym aucie, wyczyszczone, przesmarowane, pomalowane, ogarnąłem dziurawy wydech i zapłon, nowa regulacja LPG, nowe sprężyny tył i.. chyba szukam skrzyni do SR20DE.
[ Dodano: 2016-08-23, 11:27 ]
Gaz sprawdzony itd. Powyżej 5700 obr. Ciśnienie w reduktorze spada poniżej 1 bar. Wymieniłem hamulce z tyłu tarcze i klocki, posprawdzalem zaciski na całym aucie, wyczyszczone, przesmarowane, pomalowane, ogarnąłem dziurawy wydech i zapłon, nowa regulacja LPG, nowe sprężyny tył i.. chyba szukam skrzyni do SR20DE.
Ostatnio zmieniony 2018-01-24, 08:34 przez matek_p, łącznie zmieniany 1 raz.
a co ze skrzynia nie tak ? kolega bandito swego czasu probował sie pozbyc
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
Teraz auto stoi u blacharza. Cała rdza która była na dole i wgl prócz zewnątrz auta robię. Pochłonie trochę.. kielichy przód gdzie coś było już nie będzie, oba nadkolab tył... wszystko to czego nie zobaczysz... póki nie rozbierzesz... a skrzynia... synchronizator na 2 biegu... zmiana z 1-> 2 pow 30KM/h kończy się charakterystycznym dawaniem po zębach
[ Dodano: 2016-10-10, 14:20 ]
falbinho, btw... nie mass jeszcze jednej takiej atrapy na przód jak w avatarze?^^ bo dałem do siebie polift ale ta twoja... ^^
[ Dodano: 2016-10-10, 14:20 ]
falbinho, btw... nie mass jeszcze jednej takiej atrapy na przód jak w avatarze?^^ bo dałem do siebie polift ale ta twoja... ^^
Jak nie pozbył się kolega NEGRA to wal szybko do niego
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
matek_p, jak nie masz oryginalnych mocowań, do nakładek, to rdza się szybko pojawi
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Jak szybko chcesz się pozbyć swoich progów, to montuj na klej
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Nie chce się wgl pozbyć z offroadu wiem, że cokolwiek zakrywa blachę to generuje dobre środowisko dla rudej więc podaruje sobie za to poszukam atrapy takiej jak ma falbinho
[ Dodano: 2016-10-14, 22:52 ]
Nissan odebrany. Zrobione oba nadkola od wewnątrz auta, wzmocnienia, kielich przód i kompletna konserwacja podwozia.
[ Dodano: 2016-10-14, 22:52 ]
Nissan odebrany. Zrobione oba nadkola od wewnątrz auta, wzmocnienia, kielich przód i kompletna konserwacja podwozia.
Nakładki na progi tez masz Negra przynajmniej miał tez ori
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120