Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P12/WP12] Nissan Primera P12 2.2 DCI 2002r

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Marceleko
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2016-04-21, 08:00
Lokalizacja: Przeworsk

[P12/WP12] Nissan Primera P12 2.2 DCI 2002r

Post autor: Marceleko » 2016-07-06, 19:23

Piszę z następnym problem, który zdarzył mi się dziś już trzeci raz także w odstępach. Mianowicie podczas jazdy włącza się stan awaryjny przeważnie podczas dobrego przyśpieszania, na początku myślałem że to filtr paliwa, ale ostatnio wymieniałem olej i wszystkie filtry wymieniłem. Nie wiem czy silnik się przegrzewa i zachodzi w ten stan, czy może pompa paliwowa jest już na końcówce. Proszę o pomoc.

PS: Stan awaryjny- zaświeca się na komputerze błąd problem z silnikiem, nie mam zdjęcia, auto chodzi normalnie tylko sunie się na jedynce nic więcej, gaz w ogóle nie reaguje.


Błąd komputera
https://zapodaj.net/1555c7f255cfd.jpg.html
https://zapodaj.net/904cf81f59425.jpg.html

[ Dodano: 2016-07-07, 13:13 ]
Dzisiaj byłem u mechanika podpiąć auto pod komputer, z tego co widziałem było napisane przepustnica/czujnik położenia pedału gazu, pedał gazu (coś takiego nie jestem pewny), lecz w każdym razie mechanik mi powiedział żebym wymienił pedał gazu, co wy myślicie o tej sprawie ?

Vendo
aktywny forumowicz
Posty: 172
Rejestracja: 2013-08-04, 20:29
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Vendo » 2016-07-07, 20:40

Skoro czujnik przy pedale/pedał wywala błąd to trzeba go zmienić. Wtedy się okaże co ewentualnie dalej.

Marceleko
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2016-04-21, 08:00
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: Marceleko » 2016-07-20, 08:04

Doszedłem końca w tym wszystkim, byłem u ''swojego'' mechanika i okazało się, że wężyk od podciśnienia, gdzie włącza się turbina uległ lekkiemu zniszczeniu i stąd te objawy, ale to nie koniec.
Mam kolejny problem z obrotami, gdy się rozpędzę do 60km/h i jeśli wrzucę na bieg jałowy (dobrze? chodzi mi o luz) to obroty spadają gdzieś do 1200 i się zatrzymują, a gdy zwolnie do 10-20 km/h spadają do 900, ogólnie to mi się to nie podoba i nie wiem co o tym sądzić. Na ''luzie' obroty też są ciut za duże o 100-200

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”