wiem ze ten temat był poruszany kilka razy ale niestety nie udało mi się znaleźć tego czego potrzebuje
![:cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
a mianowicie obrotomierz zaraz po uruchomieniu silnika przeskakuje na druga stronę i tam się zatrzymuje lub skacze od zera do maximum i tak kilka razy aż się zatrzyma na drugiej stronie
![:-|](./images/smilies/ysz.gif)
![:cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
silnik 2.0 D GX
sprawdzałem oraz wymieniłem na nowe te kondensatorki za obrotomierzem wymieniłem nawet te elementy które udało mi się odczytać, na nowe niestety nie pomogło
![:cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
sprawdziłem czy nie ma zimnych lutów lub czy ścieżka nie jest gdzieś załamana na tej folij, czysto
![:-)](./images/smilies/usmiech2.gif)
przeszukałem wiązkę w poszukiwaniu zwarcia lub nie stykającego styku, czysto
![:-)](./images/smilies/usmiech2.gif)
podpiąłem samochód pod komputer przez interfejs i tam obroty odczytuje prawidłowo wiec do komputera sygnał dochodzi prawidłowy
![:-)](./images/smilies/usmiech2.gif)
Panowie co może być z tym obrotomierzem jeszcze nie tak, jeśli to ma znaczenie to zaczęło się tak robić od tej zimy
![:cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
![:?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![:?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Proszę o szybkie odpowiedzi
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)