Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10/WP10] Primera P10 Problemy z przyśpieszaniem

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

mcbakus
aktywny forumowicz
Posty: 162
Rejestracja: 2014-12-13, 17:13
Lokalizacja: Lublin

[P10/WP10] Primera P10 Problemy z przyśpieszaniem

Post autor: mcbakus » 2016-06-26, 19:09

Witam kiedys poruszałem temat nierównych obrotów, a raczej nierównej pracy silnika i to bardzo..... cóż wymienilem swiece przewody wyczyscilem przeplywke oraz przepustnice sprawdzilem krokowy........ problem jest nadal......


czy to na zimnym czy na cieplym silniku obroty minimalnie skacza czasem nawet bardziej niz minimalnie, a nawet jak nie skacza to silnik i tak prasuje nierowno co jeszcze moze byc przyczyna?

do tego dochodzi znikoma reakcja na pedał gazu mowa tu oczwiscie tylko o PB bo na LPG mimo ze jest mułowaty jak dziadek na wozku inwalidzkim to pracuje nadzwyczaj rowno!


jakies pomysły co ja jeszcze moge sprawdzic?
Ostatnio zmieniony 2016-06-26, 20:47 przez mcbakus, łącznie zmieniany 1 raz.
Była P10 1.6 16V SRI
Była Nissan Sunny 1.7 D
Byf VW Golf 3 ABF
Było Espero 2.0 16V
Jest Primera P10 eGT
Jest Audi D2 S8 4.2 Quattro

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-06-26, 20:30

skoro na lpg jest ok a na pb nie to masz kolego uklad paliwowy do przegladu:
-pompa paliwa
-wtryski
-filtry
-regulator cisnienia etc

po za wymienionymi sprawami to zapytam jak sie mają u ciebie luzy zaworowe i stan rozrzadu?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-06-26, 20:46

mcbakus, z tego co pamiętam, to masz instalacje podciśnieniową i klapkę w dolocie - ot Twoje problemy
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-06-26, 21:42

a no to pogadane-zakladaj sekwencje i uszczelniaj dolot :evil:
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

mcbakus
aktywny forumowicz
Posty: 162
Rejestracja: 2014-12-13, 17:13
Lokalizacja: Lublin

Post autor: mcbakus » 2016-06-26, 21:53

czyli wszystko rozgrywa sie wokol tego jeb....... lpg :D co do luzow itp itd to akurat nie wiem
Była P10 1.6 16V SRI
Była Nissan Sunny 1.7 D
Byf VW Golf 3 ABF
Było Espero 2.0 16V
Jest Primera P10 eGT
Jest Audi D2 S8 4.2 Quattro

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-06-26, 22:32

Na poczatek wyciągnij z dolotulpg i zobaczczy jest to samo
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”