[ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas
Witam.
Zacznę od tego, że auto kupiłem trochę zaniedbane. Większość mankamentów wyszło w trakcie użytkowania. Auto w moich rękach dostało drugie życie i zapierdala aż miło.
Jest to jedna z 50 czerwonych Sport Line.
Silnik SR20DEH
Zawias sprężyny seria, amory sachs, jest bardzo twardo, rozpórki tył i przód
Hamulce seria, tarcze TRW, klocki Ferodo tył + przód
Dolot CAI na wkładce K&N
Wydech SSAC 4-2-1+ bandaż bazaltowy, dwa środkowe przelotowe, końcowy też przelot WM Sport
Zapłon przyspieszony, OEM świece champion i kopułka, kable NGK
LPG był kicz i cienizna, są barracudy 115 NL + tomasetto nordic
Napęd nowe przeguby, zewnętrzne blue print, wewnętrzne pascal
Moc 158km 191 nm
Zacznę od tego, że auto kupiłem trochę zaniedbane. Większość mankamentów wyszło w trakcie użytkowania. Auto w moich rękach dostało drugie życie i zapierdala aż miło.
Jest to jedna z 50 czerwonych Sport Line.
Silnik SR20DEH
Zawias sprężyny seria, amory sachs, jest bardzo twardo, rozpórki tył i przód
Hamulce seria, tarcze TRW, klocki Ferodo tył + przód
Dolot CAI na wkładce K&N
Wydech SSAC 4-2-1+ bandaż bazaltowy, dwa środkowe przelotowe, końcowy też przelot WM Sport
Zapłon przyspieszony, OEM świece champion i kopułka, kable NGK
LPG był kicz i cienizna, są barracudy 115 NL + tomasetto nordic
Napęd nowe przeguby, zewnętrzne blue print, wewnętrzne pascal
Moc 158km 191 nm
Ostatnio zmieniony 2019-05-10, 13:59 przez subbas, łącznie zmieniany 5 razy.
subbas, działaj z autem działaj i doprowadź je do stanu używalności
Jesli ten silnik ma kompresję na poziomie 8,-8,7 bara, to to jest silnik na wykończeniu. Bierze olej czy nie? Można spróbować uratować ten silnik - na razie chemią - zrób płukankę, zalej jakąś znośną oliwę, przejedź ze 2-3kkm i znów płukanka.
Jesli ten silnik ma kompresję na poziomie 8,-8,7 bara, to to jest silnik na wykończeniu. Bierze olej czy nie? Można spróbować uratować ten silnik - na razie chemią - zrób płukankę, zalej jakąś znośną oliwę, przejedź ze 2-3kkm i znów płukanka.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Sentyment do auta mam nadal,miałem czarną co do ABS-u,równie dobrze możesz mieć uszkodzony tylko kabel. Co do wycieraczek,pomoże naprawa-wymiana silniczka.
Masz do niej oryginalne 17"? Co do modzenia,masz tu na forum szlaki przetarte więc będziesz wiedział co i jak. Zasugeruję Ci od siebie,rób od razu przewody hamulcowe metalowe oraz zmieniaj półosie napędowe na grubsze - o ile jeszcze nie wymienione,nie wiesz kiedy może się ukręcić,niestety.
To takie kilka słów na szybko.
Udanej eksploatacji
Masz do niej oryginalne 17"? Co do modzenia,masz tu na forum szlaki przetarte więc będziesz wiedział co i jak. Zasugeruję Ci od siebie,rób od razu przewody hamulcowe metalowe oraz zmieniaj półosie napędowe na grubsze - o ile jeszcze nie wymienione,nie wiesz kiedy może się ukręcić,niestety.
To takie kilka słów na szybko.
Udanej eksploatacji
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ---->
Robienie blachy z martwym silnikiem to kiepski pomysł:) ale ratuj ja jak juz zacząłeś, powodzenia
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Boro1989, robienie blachy w sensownej budzie to swietny pomysl. Silnik mozna latwo naprawic, buda jak zjedzona albo strzelona to raczej ciezko..
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
subbas, zależy jak bardzo jest usyfiony silnik. Na początek proponuję Liqui Moly - zwykłe. Potem można nieco mocniejsze preparaty - Liqui Moly ProLine, Archoil czy BG109. Zresztą jest cały wątek co do płukanek stworzony przeze mnie
Ostatnio zmieniony 2016-06-12, 22:22 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz
Masz na myśli płukankę jakimś specyfikiem, wymianę oleju, pojeżdżenie i znowu płukanka specyfikiem? Jeśli już to jaki polecasz?
Rysiu83
Mam na nim oryginalne ale 15, na razie alusy to mam gdzieś bo motor to priorytet
Sprawdzę jeszcze raz tą kompresję na spokojnie. Oleju jest już minimum na miarce, może po prostu troszkę go spalił, czytałem że DEH-y palą olej i to normalne. W porównaniu z VTEC to i tak jest nic
A no i zapomniałem dodać że olej zmyka aparatem i uszczelką zaworów, dokłądnie to samo co w mojej P10
Masz na myśli płukankę jakimś specyfikiem, wymianę oleju, pojeżdżenie i znowu płukanka specyfikiem? Jeśli już to jaki polecasz?
Rysiu83
Mam na nim oryginalne ale 15, na razie alusy to mam gdzieś bo motor to priorytet
Sprawdzę jeszcze raz tą kompresję na spokojnie. Oleju jest już minimum na miarce, może po prostu troszkę go spalił, czytałem że DEH-y palą olej i to normalne. W porównaniu z VTEC to i tak jest nic
A no i zapomniałem dodać że olej zmyka aparatem i uszczelką zaworów, dokłądnie to samo co w mojej P10
subbas, jeśli był lany beznadziejny olej to DE/DEH (mowa o P11) będzie go pił bez względu na wzgląd. U mnie przejście z 10W na 5W zmniejszyło konsumpcję oleju Ale poniżej 300ml/1kkm nie chciało już zejść.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
subbas, to ja już wolałbym dobry minerał. Jeśli masz go czymś zalać na te 2-3kkm to weź Elfa.
Mam też do Ciebie prośbę - zmierz dokładnie na zimnym silniku kompresję. Po płukance zrób to samo. Jak możesz to zanotuj wyniki i wrzuć do tematu o płukankach. Plus do tego fotki bagna, które zlałeś będą mile widziane
Mam też do Ciebie prośbę - zmierz dokładnie na zimnym silniku kompresję. Po płukance zrób to samo. Jak możesz to zanotuj wyniki i wrzuć do tematu o płukankach. Plus do tego fotki bagna, które zlałeś będą mile widziane
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Nie ma problemu, bagienko na pewno będzie.
Panowie jest pilna sprawa. Niby głupia sprawa ze światłem stop a tu grubszy problem. Chodzi o stop w spoilerze. Śruby niesamowicie się zapiekły, nie ma szans na ich ruszenie. Blacharz dał ciała bo miał zdjęty spoiler i miał zrobić to światło ale zapomniał. Spoiler jest bardzo mocno przyklejony na sylikon, nie ma szans na jego wyrwanie. Moja opcja jest taka by wyłamać obudowę stopu i ściąć śruby przecinakiem. I tu pytanie czy można kupić samą obudowę tego stopu?
Panowie jest pilna sprawa. Niby głupia sprawa ze światłem stop a tu grubszy problem. Chodzi o stop w spoilerze. Śruby niesamowicie się zapiekły, nie ma szans na ich ruszenie. Blacharz dał ciała bo miał zdjęty spoiler i miał zrobić to światło ale zapomniał. Spoiler jest bardzo mocno przyklejony na sylikon, nie ma szans na jego wyrwanie. Moja opcja jest taka by wyłamać obudowę stopu i ściąć śruby przecinakiem. I tu pytanie czy można kupić samą obudowę tego stopu?
A nie da sie rozwiercic tych srub?
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
widzę ,że kolega z okolic. Gratki zakupu.
Obudowy tego stopu raczej nie kupisz (prędzej cały stop), szkoda ,że go przykleiłeś, teraz faktycznie nie idzie tego rozwiercić (pomijam fakt jak go potem zamontujesz, btw. powinienem mieć taki stop niesprawny).
Zrób pomiar poprawnie, bo twój wynik coś jest nie halo (aż niemożliwe ,że jest tak źle), skoro na ciepłym wychodzi lepiej.
Obudowy tego stopu raczej nie kupisz (prędzej cały stop), szkoda ,że go przykleiłeś, teraz faktycznie nie idzie tego rozwiercić (pomijam fakt jak go potem zamontujesz, btw. powinienem mieć taki stop niesprawny).
Zrób pomiar poprawnie, bo twój wynik coś jest nie halo (aż niemożliwe ,że jest tak źle), skoro na ciepłym wychodzi lepiej.
subbas, mozesz próbować użyć czegoś takiego do odkręcenia - http://allegro.pl/beta-wkretak-krzyzowy ... 01848.html http://allegro.pl/beta-wkretak-krzyzowy ... 69406.html
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
subbas, to zainwestuj w dobrą chemię do odrdzewiania - dla przykładu WURTH
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Polecam też Chester Molecular F1janusz pisze:subbas, to zainwestuj w dobrą chemię do odrdzewiania - dla przykładu WURTH
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Primka po małych naprawach. Sprawdzona szczelność klimy, były dwie dziurki ale łatwe do uszczelnienia. Jest jeszcze trzecia ale tak malutka, że nie do zauważenia, cały dzień szukali Zaryzykowałem i kazałem napełnić. Teraz pojawił się kolejny problem, sprężarka klimy włącza się i wyłącza. Zasugerowali problem z prądem.
Niedział
I jak z tą obudową stopu?
Niedział
I jak z tą obudową stopu?
subbas, ale to norma - klima włącza się i wyłącza - okres 15-60sekund. To nie jest klimatronik, który pracuje cały czas
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_