[P11/WP11] Swap tylu. P11.144
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] Swap tylu. P11.144
Cześć,
Mam dostęp do większych tarcz i zacisków z polifta i zastanawiam się czy opłaca się przejść z 258 na 278 bo chyba tak to wyglada ? Zmienia to coś ? Czy szkoda kasy ?
Przerabiał to ktoś ?
Mam dostęp do większych tarcz i zacisków z polifta i zastanawiam się czy opłaca się przejść z 258 na 278 bo chyba tak to wyglada ? Zmienia to coś ? Czy szkoda kasy ?
Przerabiał to ktoś ?
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
Puchacz, WP11 też ma większe tarcze z tyłu, nie trzeba przeszczepiać z WP11.144. Co więcej wymieniasz tylko jarzmo i tarczę
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
nie wszystkie WP mają większe.. rzeko te z antenką z tyłu ( najczęściej 2001r ) mają mniejsze tarcze.. i fakt.. tylko jarzmo i tarcza potrzebna, aczkolwiek ja bym poszedł po adapter i tarcze 290mm z 300zx ( ale tarcze raczej tylko zza oceanu )
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Aj tam od razu ameryka http://topbrakes.pl/57891-1985-1987-turbo, ale tarcze większe z tyłu niż z przodu w FWD
I potwierdzam rocznik 2001 (kwiecień) ale z antenka z przodu ma 258 mm.
I potwierdzam rocznik 2001 (kwiecień) ale z antenka z przodu ma 258 mm.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Puchacz, nie będzie różnicy, a jeśli będzie, to koszt zakupu tarcz - większe=droższe.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Dochodzi różnica wizualną wielkości tarcz pod felga =)
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Ręczny działa lepiej, który i tak jest nędzny w porównaniu z bębnami. No ale taki urok tarcz na tylnej osi. Hamulce na pewno są lepsze, dzięki większej tarczy ale czy warto zmieniać dla poprawienia hamulców? Moim zdaniem nie. W niebieskiej primerze zmieniałem z mniejszych na większe i oprócz wizualnego efektu i poprawy ręcznego odczuwalnych różnic nie zauważyłem. No może trochę lepiej hamowało (a może efekt placebo) ale nie wiele lepiej niż na malych tarczach.
jswistow, nie nam takie bajki - zestaw w Primerze nie hamuje
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
jswistow - komu chcesz wcisnąć taką bajkę?! OEM w Primerze to są bardzo słabej jakości spowalniacze....
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
większa tarcza = więcej materiału który szybciej odda ciepło..
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
jswistow, proszę......... Do tego auta można wrzucić i Pagida, ale to i tak nie będzie hamować......
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
jswistow, wiem jak hamuje Primera na tarczach ATE, Zimmermann, Mikoda, TRW, BluePrint, Brembo, klocki Brembo, Mintex, TRW, ATE, Steinhoff, Remsa, Akebono, Kashiyama, płyny Millersa, ATE, Comma, Eni. I uwierz Primera nie ma hamulców - ma nędznej jakości spowalniacze. Fakt jeśli jeździ się z prędkościami <60km/h to może i to jakoś "wyhamuje", ale nie jak nagle trzeba zahamować ze 140 lub 160km/h.
Ja mam argumenty, żeby prowadzić dyskusje i trochę przetestowanych zestawów.
Co więcej, możemy się jakoś ustawić jak będę w Lbn i zrobimy porównanie - Twój OEM i mój poprawiony OEM - gwarantuje Ci, że jak będziemy hamować ze 100km/h to Twoja droga hamowania skończy się jakieś dobre 20-30m dalej. Dam Ci nawet fory i zacznę hamować później.
Ja mam argumenty, żeby prowadzić dyskusje i trochę przetestowanych zestawów.
Co więcej, możemy się jakoś ustawić jak będę w Lbn i zrobimy porównanie - Twój OEM i mój poprawiony OEM - gwarantuje Ci, że jak będziemy hamować ze 100km/h to Twoja droga hamowania skończy się jakieś dobre 20-30m dalej. Dam Ci nawet fory i zacznę hamować później.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Czyli co masz janusz, dla przypomnienia zrobione serwo i wieksze tarcze bo nie chce szukac w temacie u Ciebie
[center]SPRZEDAM BLACK Primera P11[/center]
Tarcza, zacisk OEM ->znajdę z 15 osób, które to potwierdzą, wymienione jest to, co napisałeś
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
W nowszych samochodach jest uczucie, że lepiej hamują, ale często jest to tylko zmieniona charakterystyka hamowania, a odległość jest taka sama. Tylko, że w P11 trzeba mocniej cisnąć, żeby to zaczęło hamować. Miałem P11 z mniejszymi tarczami i teraz mam P11.144 z większymi. Tył prawie nie hamuje. Tak jest to chyba ustawione na korektorach siły hamowania. Wyniki na przeglądzie z przodu ponad 2,2kN z tyłu ponad 1,8kN. Gdybym ja testował, to pewnie wyszły by wyższe. Podobne wyniki wychodzą w innych autach z tego okresu produkcji. U mnie po trzech latach z tarczy z tyłu zeszło maks 0,2mm. Wszystko z tyłu działa, bo było regenerowane i ręczny ładnie pracuje. Jednak samo hamowanie ręcznym mało spowalnia auto. Dużo do drogi hamowania dają opony. Jeżeli mamy szeroką oponę to droga będzie krótsza. Przejście ze 185 na 205 to będzie przepaść. Płyn hamulcowy i dobre odpowietrzenie, to bardzo ważna sprawa. Ja stosuję ATE typ 200. Podwyższona temperatura i wymiana co 3 lata.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG