[n14] Śruby do regulacji kątów w zawieszeniu Powerflex

Moderatorzy: Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
woytaz_gdy_elb
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2015-04-15, 21:37
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

[n14] Śruby do regulacji kątów w zawieszeniu Powerflex

Post autor: woytaz_gdy_elb » 2016-05-10, 06:33

Kupiłem jakiś czas temu takie śruby bo podobno dzięki temu można zrobić negatyw w zawieszeniu ( pochylenie koła):

http://www.inter-rally.pl/product-pol-4 ... 100NX.html

Pytanie w którym miejscu powinny być zamontowane i w jaki sposób regulujemy wtedy kąt - bo w tylnym zawieszeniu widzę conajmniej 3 możliwości :)

Z góry dzięki za podpowiedź.
Sunny n14 GTI SR20VE - rajdówka
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5349
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-05-10, 07:26

Amory tyle moim zdaniem
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 831
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-05-10, 07:28

Są też do p10 przód i tył http://www.inter-rally.pl/pol_m_Zawiesz ... 925298%5D=. Czy przód będzie też pasował do p11?

[ Dodano: 2016-05-10, 08:30 ]
woytaz_gdy_elb pisze: Pytanie w którym miejscu powinny być zamontowane i w jaki sposób regulujemy wtedy kąt - bo w tylnym zawieszeniu widzę conajmniej 3 możliwości :)
Z góry dzięki za podpowiedź.
Ze strony
"Śruby regulacyjne Powerflex pozwalają na regulowanie kąta pochylenia kół w zawieszeniach gdzie nie było to dotąd możliwe.
Zakres regulacji wynosi + /-1.75° pochylenia kół.
Wystarczy usunąć oryginalną górną śrubę, poluzować dolną śrubę, zainstalować i ustawić do pożądanego stopnia pochylenia kół i dokręcić wszystko. Śruby te są wykonane przy użyciu najlepszej stali o twardości 12,9.
Śruba podlega procesowi toczenia gwintu, aby zmniejszyć ryzyko wystąpienia problemów związanych ze zjawiskiem zmęczenia materiału, dodatkowo są ocynkowane, oferując odporność na korozję. Części te są również objęte dożywotnią gwarancją firmy POWERFLEX."
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5349
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-05-10, 08:12

Czyli przy mocowaniu amora do zwrotnicy jedna na jedno koło wystarczy do P11 przód będzie pasować
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 831
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-05-10, 08:52

No nie za bardzo to widzę w przednim amorze, tylny w p10 jest na 2 śruby więc ok ale przedni na 1.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5349
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-05-10, 09:27

O tyle napisałem tylko haotycznie ;)
Przód nie ma możliwości
Chyba że kombi Primera W10
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 885
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2016-05-10, 13:29

zarówno os przednia jak i tylna. górna srube mocujaca amora zamieniasz na ta co kupileś

mówię oczywiscie o N14
XXX

Awatar użytkownika
woytaz_gdy_elb
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2015-04-15, 21:37
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Post autor: woytaz_gdy_elb » 2016-05-10, 17:06

ok dzięki za info - tak zrobię i zobaczymy co z tego będzie. Jeszcze pytanie: może macie doświadczenia jakie nastawy geometrii/pochylenia byście polecili na superkjs/ RO na asfalty z dziurami i syfem ?
Sunny n14 GTI SR20VE - rajdówka
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 885
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2016-05-10, 20:32

kąty -2 zbiezność na 0 przód i tył jak masz poli albo unibole
XXX

Awatar użytkownika
woytaz_gdy_elb
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2015-04-15, 21:37
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Post autor: woytaz_gdy_elb » 2016-05-10, 22:10

ooo - to ciekawe. Pojechałem do naszego okolicznego magika jakiś czas temu od zbieżności i jak mu powiedziałem że auto płuży przodem to zaproponował mi takie ustawienie: przód -1mm tył +1mm a negatywu zrobił tyle ile udało się z fabryki wycisnąć czyli chyba -1,5 z pzodu i -1 z tyłu. Tyle że u mnie była taka syt. że miałem poli z przodu a z tyłu nie. Zobaczymy jak teraz założę z tyłu poli i nowy zawias + śruby do regulacji co z tego wyjdzie - spróbuję na początek ustawić jak mówisz. Przy czym ja muszę trochę sobie ponieść zawias - będzie tak -20 od serii. rozważam jeszcze zabawę z dystansami bo zauważyłem że na felgach z mniejszym et na asfalcie auto się fajniej prowadzi...
Sunny n14 GTI SR20VE - rajdówka
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik

ODPOWIEDZ

Wróć do „Performance Garage - czyli jak wzmacniamy swoje auta”