[ 100NX] Nissan 100nx GTI Powrót do nissana
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
garygary, jestem tego samego zdania, co rz. Popraw tą rozpórkę, bo na chwilę obecną, to ona może służyć jedynie do suszenia bielizny.... To wygięcie w delikatny łuk tylko pogarsza sprawę. Rozpórka ma być na wprost, bez żadnych gięć w płaszczyźnie poziomej.
Mody budżetowe - tak, ale z głową, a nie na odpie......l
Mody budżetowe - tak, ale z głową, a nie na odpie......l
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Generalnie to, jak napisałem jest to pierwsza wersja tego cudu techniki. rz nie orientuje się w jakim rozmiarze nosisz spodnie, ale śmiało mógłbyś na tym powiesić całą szafę, jak chcesz to Ci oddam jak wpadnie do mnie v2 to sobie sprawdzisz jest pospawane solidnie.
Zdaje sobie sprawę, że jest to na dzień dzisiejszy ulep, ale jest to moja pierwsza konstrukcja tego typu.
janusz na wprost mówisz, bez gięć. Wezmę to pod uwagę
Mam jeszcze 2 takie flansze
I na nich chce oprzeć 2 wersję, są grubsze z tym ze nie spawać rurę do flanszy, a dospawac do niej uszy po bokach i wtedy rurę skręcić do uszu srubą.
Zdaje sobie sprawę, że jest to na dzień dzisiejszy ulep, ale jest to moja pierwsza konstrukcja tego typu.
janusz na wprost mówisz, bez gięć. Wezmę to pod uwagę
Mam jeszcze 2 takie flansze
I na nich chce oprzeć 2 wersję, są grubsze z tym ze nie spawać rurę do flanszy, a dospawac do niej uszy po bokach i wtedy rurę skręcić do uszu srubą.
garygary, weź nie kombinuj ze skręcaniem, tylko zrób rozpórkę na sztywno. I jakąś porządną rurę skombinuj
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
garygary, zdjęcia w temacie nie działają. Zmień serwer, na który wrzucasz
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
garygary, a kliknij F5 na poprzedniej stronie?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Czy tylko mi wszystkie zdjęcia się nie wyświetlają ?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Chwilkę Ci to zajmie, ale zrób reupload na photobucket...
Czekam na zdjęcia z wyganiania rudej
Czekam na zdjęcia z wyganiania rudej
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Pawel18PL, zdjęcia będą przed i po.
Tak jest przed
[ Dodano: 2016-05-14, 22:49 ]
Andrzej., na 1 stronie jest link do albumu
[ Dodano: 2016-05-19, 20:59 ]
Up
Tak jest:
Foto na szybko, generalnie jest ok. Kwestia malowania była już wcześniej ustalona, tak ma być.
Musze je jeszcze tylko wykończyć po swojemu.. Co do ceny,to adekwatna 300 na cito
Planuje takie oto malowanie,
krucho z $ a tak odezwę się czarnym od listwy w dołu
,
Tak jest przed
[ Dodano: 2016-05-14, 22:49 ]
Andrzej., na 1 stronie jest link do albumu
[ Dodano: 2016-05-19, 20:59 ]
Up
Tak jest:
Foto na szybko, generalnie jest ok. Kwestia malowania była już wcześniej ustalona, tak ma być.
Musze je jeszcze tylko wykończyć po swojemu.. Co do ceny,to adekwatna 300 na cito
Planuje takie oto malowanie,
krucho z $ a tak odezwę się czarnym od listwy w dołu
,
Przed malowaniem, nawal jakiegoś kitu w profile zamknięte. Proponuje zajzajer w postaci rozpuszczonego smaru z olejem na gorąco
Sunny N13 GTI SR20DE
viewtopic.php?t=21102
viewtopic.php?t=21102
A doplyw śnieżynki?
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
To się dopiero nazywa "projekttrytek"...
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
majchrzok, dopływ jest obok aku spod nadkola wpadnie tam jeszcze flex
Zielkq, faza testu po zimie planuje na ten wzór zrobic boxa z włókna zamykanego na motylki
[ Dodano: 2016-11-21, 09:53 ]
Up, przed zimą zabrałem się za czyszczenie krokowca. Do tego korzystajac z okazji, że zostal mi kawalek maty elringa dorobilem sobie uszczelki.
Krokowca czyscilem jakoś na początku wiosny, ale zdążył zebrac syfu że hej.
Tak wyszly uszczelki. Na marginesie mata kosztowala 20pln, a uszczelki z niej dociete siedza juz pod przepustnica, termostatem i przy krokowcu.
Przy okazji po montażu krokowca skrecilem śrubę od regulacji obr i zamknalem na maxa przepustnice srubka, zeby porzadnie wyregulowac obroty.
I teraz tak, przepustnica zamknieta, tps ustawiony na 0,4V krokowiec zamknięty prawie na maxa obroty na cieplym ok 400 500obr , po odlaczeniu tps skacza na 1200 i po chwili wracaja na jakies 700obr po ustawienie krokowcem na 900 i podlaczeniu tpsa ttrzyma dalej 900.
Problem zaczyna sie po wylaczeniu silnika, mianowicie po krotkim postoju jak odpale silnik i zrobie rundke az sie nagrzeje to obroty trzymaja 900 ale oc jakis czas spadaja na 300, drazni mnie to wiec pytanie czy to moze byc wina uszkodzonego tppsa?
Zaznacze, że wszystko szczelne krokowiec, przepustnica, dolot. Nie mam sondy w ogóle, ale to raczj nie jej wina. Ma ktos jakis pomysł?
Zielkq, faza testu po zimie planuje na ten wzór zrobic boxa z włókna zamykanego na motylki
[ Dodano: 2016-11-21, 09:53 ]
Up, przed zimą zabrałem się za czyszczenie krokowca. Do tego korzystajac z okazji, że zostal mi kawalek maty elringa dorobilem sobie uszczelki.
Krokowca czyscilem jakoś na początku wiosny, ale zdążył zebrac syfu że hej.
Tak wyszly uszczelki. Na marginesie mata kosztowala 20pln, a uszczelki z niej dociete siedza juz pod przepustnica, termostatem i przy krokowcu.
Przy okazji po montażu krokowca skrecilem śrubę od regulacji obr i zamknalem na maxa przepustnice srubka, zeby porzadnie wyregulowac obroty.
I teraz tak, przepustnica zamknieta, tps ustawiony na 0,4V krokowiec zamknięty prawie na maxa obroty na cieplym ok 400 500obr , po odlaczeniu tps skacza na 1200 i po chwili wracaja na jakies 700obr po ustawienie krokowcem na 900 i podlaczeniu tpsa ttrzyma dalej 900.
Problem zaczyna sie po wylaczeniu silnika, mianowicie po krotkim postoju jak odpale silnik i zrobie rundke az sie nagrzeje to obroty trzymaja 900 ale oc jakis czas spadaja na 300, drazni mnie to wiec pytanie czy to moze byc wina uszkodzonego tppsa?
Zaznacze, że wszystko szczelne krokowiec, przepustnica, dolot. Nie mam sondy w ogóle, ale to raczj nie jej wina. Ma ktos jakis pomysł?