[ Primera] Bziukowy Pro Daily Car P11.144 - NEO VVL rebuild
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Widziałem dziś na żywo i wygląda bardzo fajnie .
Ryjek polifta jest taki jaki jest trzeba się z nim pogodzić
Pierwsze statystyki spalania VE i jako że było przelane to strzeliło spalaniem 15 litrów na 100
a po kolejnych kilkuset ciśnienie wzrosło z 1.3 na 1.4 bara i dolało jeszcze więcej wiec
VE potrafi spalić ponad 17 litrów LPG
Wiedziałem co było od razu i zapakowałem do kieszeni imbusa nr 5
Ostatecznie zeszliśmy z ciśnieniem do 1.15 B przy wysokim dość mnożniki bo 1.17 x dla Techa
sama góra jest delikatnie podlana 5-8%
AFR na poziomie 13-12, hakiem przed zmienną aż do obcinki .
Ryjek polifta jest taki jaki jest trzeba się z nim pogodzić
Pierwsze statystyki spalania VE i jako że było przelane to strzeliło spalaniem 15 litrów na 100
a po kolejnych kilkuset ciśnienie wzrosło z 1.3 na 1.4 bara i dolało jeszcze więcej wiec
VE potrafi spalić ponad 17 litrów LPG
Wiedziałem co było od razu i zapakowałem do kieszeni imbusa nr 5
Ostatecznie zeszliśmy z ciśnieniem do 1.15 B przy wysokim dość mnożniki bo 1.17 x dla Techa
sama góra jest delikatnie podlana 5-8%
AFR na poziomie 13-12, hakiem przed zmienną aż do obcinki .
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
I jak bziuczku fura podaje? Tym razem na zlot będziemy jechać jak ostatnio w stylu "wiozę się pomału" i brechtania z całym mc donaldem czy może zapierdzielamy na fazie non stop ??
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Trzeba dokładnie nagrać tabelkę
ale robiłem na żywca na upartego można by bardziej zubożyć ale to pasuje sprawdzać każdy bieg od samego dołu
a na to nie ma miejsca na naszych autostradach Do tego Bziuk oszczędza sprzęgło
na razie musi pośmigać i pocieszyć się eko spalaniem
ale robiłem na żywca na upartego można by bardziej zubożyć ale to pasuje sprawdzać każdy bieg od samego dołu
a na to nie ma miejsca na naszych autostradach Do tego Bziuk oszczędza sprzęgło
na razie musi pośmigać i pocieszyć się eko spalaniem
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
zaraz przed fazą jest ok 13 .. a potem 12. z hakiem
Coobcio gdzieś pisał że max moc będzie przy 12,4 wiec tego się trzymam
Coobcio gdzieś pisał że max moc będzie przy 12,4 wiec tego się trzymam
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Pawełku to dalej jest Daily , także dziadkujemy w trasie, tyle, że będziecie mieć trochę głośniej z tyłu
No Tofu miał racje, żeby przejechać te kilkaset km na przylanym i potem ogarnąć porządnie, bo faktycznie ciśnienie skoczyło w reduktorze i spalanie zaczynało robić się lekko przerażające. Wyglądało to tak:
Wskazanie z komputera 10.9 l/100 --> przy takim wskazaniu palił ok 13 PB 98 -->> LPG wyszło 16,5 l/100.. a naprawdę jeździłem bez szaleństw. Po dzisiejszym strojeniu różnicy między pb i lpg praktycznie nie odczuwam, tylko w portfelu W najbliższym czasie jeszcze tylko wymiana wielozaworu, schowanie wlewu do baku i następne ingerencje w TECH-a dopiero przy zmianie na miedź fi 8 chociaż na tej 6 też daje rade..
Wracając na chwilę do kwestii wizualnej.. forum to miejsce, gdzie każdy może wyrazić swoje zdanie. Nie o to mi chodzi, by się chwalić autem i zbierać same pochwały, bo doskonale sobie zdaję sprawę z tego, że ciągle mało wiem i daleka droga przede mną jeśli chodzi o osiągnięcie właściwego efektu zarówno pod kątem mechanicznym jak i estetycznym Mam frajdę z tego, że ciągle się uczę czegoś nowego i mogę coś pogrzebać przy aucie, bo przecież o to chodzi, prawda ? Efekty na ten moment mnie zadowalają, szczególnie, że już kiedyś miałem auto po swapie i jest to never ending story
na koniec dopieszczanie w kwesti centralki..
No Tofu miał racje, żeby przejechać te kilkaset km na przylanym i potem ogarnąć porządnie, bo faktycznie ciśnienie skoczyło w reduktorze i spalanie zaczynało robić się lekko przerażające. Wyglądało to tak:
Wskazanie z komputera 10.9 l/100 --> przy takim wskazaniu palił ok 13 PB 98 -->> LPG wyszło 16,5 l/100.. a naprawdę jeździłem bez szaleństw. Po dzisiejszym strojeniu różnicy między pb i lpg praktycznie nie odczuwam, tylko w portfelu W najbliższym czasie jeszcze tylko wymiana wielozaworu, schowanie wlewu do baku i następne ingerencje w TECH-a dopiero przy zmianie na miedź fi 8 chociaż na tej 6 też daje rade..
Wracając na chwilę do kwestii wizualnej.. forum to miejsce, gdzie każdy może wyrazić swoje zdanie. Nie o to mi chodzi, by się chwalić autem i zbierać same pochwały, bo doskonale sobie zdaję sprawę z tego, że ciągle mało wiem i daleka droga przede mną jeśli chodzi o osiągnięcie właściwego efektu zarówno pod kątem mechanicznym jak i estetycznym Mam frajdę z tego, że ciągle się uczę czegoś nowego i mogę coś pogrzebać przy aucie, bo przecież o to chodzi, prawda ? Efekty na ten moment mnie zadowalają, szczególnie, że już kiedyś miałem auto po swapie i jest to never ending story
na koniec dopieszczanie w kwesti centralki..
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
wal te km bo sam jestem Ciekawy ile teraz weźmie ..
wcześniej przy spalaniu 15 litrów ciśnienie było 1.3 ..+ korekty do 25+
potem przy spalaniu 17 litrów ciśnienie się 1,4 ..+ korekty ,....do 25%+
a po strojeniu AFR .... ciśnienie robocze 1.15 + korekty do 7-8%
musi być malutko ..
wcześniej przy spalaniu 15 litrów ciśnienie było 1.3 ..+ korekty do 25+
potem przy spalaniu 17 litrów ciśnienie się 1,4 ..+ korekty ,....do 25%+
a po strojeniu AFR .... ciśnienie robocze 1.15 + korekty do 7-8%
musi być malutko ..
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Rz, z tego co wiem, to Bziuk, ma zalanego Agipa
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Skoro posądza się mnie o opierdzielanie się w UP-ach to obiecuję poprawę i będę ood tej pory wrzucał wszystko łącznie z każdym tankowaniem
A tak serio - laki już na aucie, ale zdjęć nawet nie mam jak zrobić bo leje, leje, i leje się z nieba i nie ma jak zrobić porządnej foty Cierpliwości !
A tak serio - laki już na aucie, ale zdjęć nawet nie mam jak zrobić bo leje, leje, i leje się z nieba i nie ma jak zrobić porządnej foty Cierpliwości !
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
O to, to!Bziuk pisze: leje, leje, i leje się z nieba i nie ma jak zrobić porządnej foty
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: