[P11/WP11] Zmiana piast czyli z czterech śrub na pięć
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
nie wiedziałem jak dodać foto to daję link do popękanej piasty..
http://www.sr20-forum.com/tdmimports-ku ... post918802
http://www.sr20-forum.com/tdmimports-ku ... post918802
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
-
- nowy na forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2016-03-06, 12:01
- Lokalizacja: koszalin
[P/WP11.144] zawieszenie/zwrotnica
Hey wszystkim
juz opisze co mnie do was sprowadza mianowicie co bym musiał zrobic zmienic itp...ird...,aby zmienic roztaw srub. Czyli mam teraz 4x114,3a chcialbym miec na 5 srub jestem posiadaczem primery p11 lift w ogole jest to realne jakiek koszta z gory dziekuje i pozdrawiam ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Ostatnio zmieniony 2016-04-12, 06:23 przez krzys18321, łącznie zmieniany 3 razy.
prawie jest p&p
przód.. piasty z P12, lub nawiercić piasty z P11 i dołożyć 5tą szpilkę + w tarczy dowiercić 4otwory
tył.. piasty z P12 + pierścienie abs'u z P11 i z tym odwiedzić tokarza ( u mnie usługa dopasowania ok 100zł ) i tarcze hamulcową - dowiercić 4otwory lub chyba tarcza z P12 podejdzie ale nie pamiętam dokładnie..
koszt to głównie zakup części + usługa u tokarza
przód.. piasty z P12, lub nawiercić piasty z P11 i dołożyć 5tą szpilkę + w tarczy dowiercić 4otwory
tył.. piasty z P12 + pierścienie abs'u z P11 i z tym odwiedzić tokarza ( u mnie usługa dopasowania ok 100zł ) i tarcze hamulcową - dowiercić 4otwory lub chyba tarcza z P12 podejdzie ale nie pamiętam dokładnie..
koszt to głównie zakup części + usługa u tokarza
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
-
- nowy na forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2016-03-06, 12:01
- Lokalizacja: koszalin
Plug and Play w wolnym tłumaczeniu wymień i działa.
Ostatnio zmieniony 2016-04-12, 10:59 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 1 raz.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
![Obrazek](http://yanosik24.pl/widget/72203.png)
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
![Obrazek](http://yanosik24.pl/widget/72203.png)
vixo, tylko czy większość tego typu adapterów nie jest pomiędzy taką samą ilością śrub? Gdzieś mi się obiło o uszy, że tak dla bezpieczeństwa jest ![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Nie badam rynku na tyle dokładnie, żeby wiedzieć których jest więcejZielkq pisze:vixo, tylko czy większość tego typu adapterów nie jest pomiędzy taką samą ilością śrub?
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
Raczej wątpie. Jakby był w chujdanger to by zbytu nie byłoZielkq pisze:Gdzieś mi się obiło o uszy, że tak dla bezpieczeństwa jest
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily