[SUNNY N14] 1.4 75KM wysokie obroty
Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik
[SUNNY N14] 1.4 75KM wysokie obroty
Witam
Mam problem w swoim Sunny n14 1.4 75 KM.
Po odpaleniu zimnego silnika obroty czesto sa niskie a dopiero później gdy silnik osiaga swoja temperature obroty wzrastaja. Cieżko mi stwierdzić do jakiej ilosci obrotów ale tak na słuch to potrafi nawet 2300 . nie zawsze tak wysokie osiaga.
Zdaża sie ze obroty faluja ale tak delikatnie.
ostatnio odpaliłem ciepły silnik to obroty miał normalne ale po 2 minutach wzrosły do ok 1500
Auto tak samo zachowuje sie na gazie i na benzynie
Żaden przewód podciśnienia nie spadł. i sa nowe. Chyba ze czegoś nie dojrzałem
proszę o pomoc
Mam problem w swoim Sunny n14 1.4 75 KM.
Po odpaleniu zimnego silnika obroty czesto sa niskie a dopiero później gdy silnik osiaga swoja temperature obroty wzrastaja. Cieżko mi stwierdzić do jakiej ilosci obrotów ale tak na słuch to potrafi nawet 2300 . nie zawsze tak wysokie osiaga.
Zdaża sie ze obroty faluja ale tak delikatnie.
ostatnio odpaliłem ciepły silnik to obroty miał normalne ale po 2 minutach wzrosły do ok 1500
Auto tak samo zachowuje sie na gazie i na benzynie
Żaden przewód podciśnienia nie spadł. i sa nowe. Chyba ze czegoś nie dojrzałem
proszę o pomoc
Witam. Rozumiem ze masz gaznik?
Masz do sprawdzenia elektroniczne ssanie (dlatego masz zle obroty na zimnym)
Co do wysokich obrotow: z tylu gaznika jest pokretlo, palcami krecisz i regulujesz obroty na cieplym
U konkurencji zobilem male diy o elektronicznym ssaniu: http://forum.nissanklub.pl/index.php/to ... y-problem/
Masz do sprawdzenia elektroniczne ssanie (dlatego masz zle obroty na zimnym)
Co do wysokich obrotow: z tylu gaznika jest pokretlo, palcami krecisz i regulujesz obroty na cieplym
U konkurencji zobilem male diy o elektronicznym ssaniu: http://forum.nissanklub.pl/index.php/to ... y-problem/
Szafran, tak naprawdę powinno być odwrotnie
zerknij mechanizm automatycznego ssania . możesz delikatnie rozebrać tą czarną puszkę po prawej stronie gaźnika - patrząc od strony pasa przedniego auta. Tam jest bimetal i półksiężyc z ząbkami .. zobacz jak się zachowuje w trakcie rozgrzewania silnika .
Jeśli nie ma innych niepokojących objawów to przykręć obroty jałowe śrubą wskazaną przez NismoMan1,
Po operacji sprawdź objawy na zimnym silniku .. jeśli będzie ok .. to na wszelki jedź do gaźnikowca i zbadaj spaliny .. czy nie przelewa
zerknij mechanizm automatycznego ssania . możesz delikatnie rozebrać tą czarną puszkę po prawej stronie gaźnika - patrząc od strony pasa przedniego auta. Tam jest bimetal i półksiężyc z ząbkami .. zobacz jak się zachowuje w trakcie rozgrzewania silnika .
Jeśli nie ma innych niepokojących objawów to przykręć obroty jałowe śrubą wskazaną przez NismoMan1,
Po operacji sprawdź objawy na zimnym silniku .. jeśli będzie ok .. to na wszelki jedź do gaźnikowca i zbadaj spaliny .. czy nie przelewa
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Szafran, to jak dla mnie spitrasił się automat ssania .. rozbierz go .. może zablokował się na którymś "ząbku"
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
A linka gazu nie jest za bardzo naprężona?
byłe nyski: 100nx GTi red top, hard top -> 2x almera 1.4 -> serena 2.0
jest: sunny 1.4 -> swap 1.6
typowo do zabawy
https://youtu.be/EluWUn-UWfk
jest: sunny 1.4 -> swap 1.6
typowo do zabawy
https://youtu.be/EluWUn-UWfk