http://www.sunny78.de/image/WP11-144/image/142.JPG
[ Primera] Bziukowy Pro Daily Car P11.144 - NEO VVL rebuild
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
AdrionGT opcja z tymi lampami może i fajna, ale ja chce zachować oryginalny wygląd totalnie, bez żadnych udziwnień i potencjalnych rzeczy do których się mogą przyczepić panowie niebiescy, albo inni ze stacji diagnostycznej np 
			
									
									Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
						Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Dawaj upa ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
			
									
									赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
						pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
już już , dopiero do domu dotarłem, po grzebaninie olejowej trzeba było się coś poruszać na boisku  
 
Także tego.. zebrałem prawie wszystkie graty do porządnej zmiany oleju. Prawie bo niestety archoil 2820 nie dotarł bo "mieli problem z dostawą". Jako że w sumie LM pro-line miałem już obcykaną zdecydowałem się tym razem użyć właśnie takiej płukajki 
 
 
 
zestaw gotowy i ruszyłem do roboty
LM wlane, zostawione na 15 min i zlane, jak łatwo się można było domyslić - SYF zleciał ..
 
 
 
 
sobie tak ciekło i ciekło przez dobre pół godziny..
Kiedy w końcu zleciały wszystkie "siury" , szybka podmiana filtra i do gry wkroczyła COMMA . Czyściła wnętrze serducha przez 20 min po czym opuściła je w formie niezwykle rzadkiej i .. oczywiście czornej jak wyngiel
  
 
 
 
i tu miałem sprytny plan zdjęcia miski i wyczyszczenia jej dokładnie ze wszystkiego co jeszcze mogło tam zalegać, ale.. trzeba było się zbierać powoli na zaplanowanie granie w piłe, a nie chciałem zostawić auta rozkraczonego w cudzym garażu. Podjąłem więc decyzje, że zalewam docelowym AGIPem 5W50, a zrzucanie michy zostawiam na następną wymianę, wtedy już z archoilem w roli głównej 
 
Z tego miejsca chciałem podziękować naszemu moderatorowi grupy małopolskiej TOFU za udostępnienie miejscówki z kanałem co ułatwiło robotę znacznie, oraz oczywiście naszemu szpecowi JANUSZOWI za pomoc przy doborze gratów oraz cierpliwość do mnie kiedy męczyłem mu tyłek dzwoniąc x razy z tymi samymi pytaniami - mam tylko ostatnie pytanie: Jaką flachę mam zabrać dla Ciebie na ogólnopolski ?:D
A no i zapomniałbym - graty do gazu skompletowane i w ciągu najbliższych dni zagoszczą na pokładzie bziukowoza 
 
Amen.
			
													Także tego.. zebrałem prawie wszystkie graty do porządnej zmiany oleju. Prawie bo niestety archoil 2820 nie dotarł bo "mieli problem z dostawą". Jako że w sumie LM pro-line miałem już obcykaną zdecydowałem się tym razem użyć właśnie takiej płukajki
 
 zestaw gotowy i ruszyłem do roboty
LM wlane, zostawione na 15 min i zlane, jak łatwo się można było domyslić - SYF zleciał ..
 
  
 sobie tak ciekło i ciekło przez dobre pół godziny..
Kiedy w końcu zleciały wszystkie "siury" , szybka podmiana filtra i do gry wkroczyła COMMA . Czyściła wnętrze serducha przez 20 min po czym opuściła je w formie niezwykle rzadkiej i .. oczywiście czornej jak wyngiel
 
  
 i tu miałem sprytny plan zdjęcia miski i wyczyszczenia jej dokładnie ze wszystkiego co jeszcze mogło tam zalegać, ale.. trzeba było się zbierać powoli na zaplanowanie granie w piłe, a nie chciałem zostawić auta rozkraczonego w cudzym garażu. Podjąłem więc decyzje, że zalewam docelowym AGIPem 5W50, a zrzucanie michy zostawiam na następną wymianę, wtedy już z archoilem w roli głównej
Z tego miejsca chciałem podziękować naszemu moderatorowi grupy małopolskiej TOFU za udostępnienie miejscówki z kanałem co ułatwiło robotę znacznie, oraz oczywiście naszemu szpecowi JANUSZOWI za pomoc przy doborze gratów oraz cierpliwość do mnie kiedy męczyłem mu tyłek dzwoniąc x razy z tymi samymi pytaniami - mam tylko ostatnie pytanie: Jaką flachę mam zabrać dla Ciebie na ogólnopolski ?:D
A no i zapomniałbym - graty do gazu skompletowane i w ciągu najbliższych dni zagoszczą na pokładzie bziukowoza
Amen.
					Ostatnio zmieniony 2016-04-03, 09:39 przez Bziuk, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
						Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Bziuk, zdjęcia nie działają...
			
									
									Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
						Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Kurde zawsze wrzucam w ten sam sposób.. Jak będę przy kompie ogarne;) 
Mam przejechane kilkadziesiąt km po zabiegach olejowo płukankowych w tym rozruch poranny i stwierdzam, że zniknęło mi parę brzęczkow, silnik jest minimalnie cichszy, a na pewno chodzi jakby miał lżej;)
			
									
									Mam przejechane kilkadziesiąt km po zabiegach olejowo płukankowych w tym rozruch poranny i stwierdzam, że zniknęło mi parę brzęczkow, silnik jest minimalnie cichszy, a na pewno chodzi jakby miał lżej;)
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
						Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
A co jest aprilisowe w VE lpg?
			
									
									Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
						SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Raczej odwrotnie jest. Primera jak mówiAd@mus to DD+
			
									
									Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
						SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Bziuk, Comma X-Flow Flush Out to jest olej mineralny o bardzo małym indeksie lepkości - dlatego też jest taki rzadki. To jest też powód, dla którego nie można go użytkować do codziennej jazdy ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
			
									
									赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
						pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Żaden tam 1 kwietnia, światowy dzień wkrętu czy jak zwał  
 
Już tłumaczę jak to wygląda. Moja profesja sprawia, że pokonuję sporo kilometrów po całej Polsce. Przy całej zajebistości Muwika niestety w trasy się nie nadaje.. dlatego też gazuje Bziukowoza na porządnych gratach bez żadnej oszczędności na instalacji bo na 3 auto póki co mnie nie stać. Plan jest taki, że cała kabelkologia ląduje pod dechą, a pod maską oprócz reduktora i wtrysków schludnie poukładanych i pochowanych jak się da nie będzie nic Przekalkulowałem sobie i po prostu instalacja gazowa mi się opłaca
 Przekalkulowałem sobie i po prostu instalacja gazowa mi się opłaca  Jeszcze wracając do DajHajsu to będzie dupowozem miejskim, a oprócz tego będzie pełnił rolę do której został zakupiony.. ale o tym w innym temacie, w innym terminie...
 Jeszcze wracając do DajHajsu to będzie dupowozem miejskim, a oprócz tego będzie pełnił rolę do której został zakupiony.. ale o tym w innym temacie, w innym terminie... 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
spory UP!
Długo się zbierałem do założenia instalacji LPG.. odwlekałem , odwlekałem a kilometry leciały i leciały..
Po długich konsultacjach z naszym LPG majstrem Tofu, wybrałem w końcu zestaw:
-komputer LPG TECH 324
-wtryski Baracudy 130
-Reduktor KME GOLD
-docelowo będzie miedź fi 8
Na pierwszy ogień poszła wiązka, rozczłonkowanie kabelków od wtrysków, wywalenie resztek starej instalacji, poskładanie wszystkiego tak, żeby wróciło do stanu fabrycznego..
 
 
 
 
 
 
 
 
Dlaczego wszystko przywrócone do stanu fabrycznego? Ponieważ sterownik wylądował na ECU i kabelki zostały podpięte zaraz przy wtyczce 
 
Było trochę zabawy żeby to wszystko przepchnąć przez ściane grodziową, szczególnie, że do dyspozycji mieliśmy tyłko niezbyt ostre wiertło fi 16..
 
 
 
Po ogarnięciu kabelkologii, żeby faktycznie to wszystko ładnie wyglądało i trzymało się kupy, padła decyzja o zrzuceniu kolektora. Można było spokojnie nawiercić otwory, pociągnąć przewody wodne do reduktora i przy okazji trochę przeczyścić sam ssący 
 

 
 
 
 
Powoli zączynało to jakoś wyglądać. Główne rzeczy ogarnięte to trzeba było zacząć się zastanawiać nad pierdołami. Gdzie by tu dać centralkę? Umiejscowienie poprzedniego panelu było niezbyt udane także padło na patent o taki..
 
 
.. w fazie dopieszczania, ale ogólny zamysł widać
Zostało złożenie wszystkiego do kupy. Moim zdaniem wyszło bardzo schludnie 
 
 
 
 
 
Sił już starczyło tylko na odpalenie na benzynie - i tu pozytywna niespodzianka - zagadał od kopa, płynnie, z czym ostatnio miałem problem. W niedziele poprawki, strojonko i kosmetyka. Dodatkowo wywaliłem wiszącego, przeszkadzającego i nikomu niepotrzebnego krokowca z kolektora, wskoczyła na jego miejsce ładna miedziana blaszka uszczelniona epoksydem 
 
Ciężka to była sobota , 13 godzin w garażu. Trzymajcie kciuki za pierwszą jazdę na gazie, mam nadzieje, że została faktycznie sama kosmetyka
Amen !
			
													Już tłumaczę jak to wygląda. Moja profesja sprawia, że pokonuję sporo kilometrów po całej Polsce. Przy całej zajebistości Muwika niestety w trasy się nie nadaje.. dlatego też gazuje Bziukowoza na porządnych gratach bez żadnej oszczędności na instalacji bo na 3 auto póki co mnie nie stać. Plan jest taki, że cała kabelkologia ląduje pod dechą, a pod maską oprócz reduktora i wtrysków schludnie poukładanych i pochowanych jak się da nie będzie nic
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
spory UP!
Długo się zbierałem do założenia instalacji LPG.. odwlekałem , odwlekałem a kilometry leciały i leciały..
Po długich konsultacjach z naszym LPG majstrem Tofu, wybrałem w końcu zestaw:
-komputer LPG TECH 324
-wtryski Baracudy 130
-Reduktor KME GOLD
-docelowo będzie miedź fi 8
Na pierwszy ogień poszła wiązka, rozczłonkowanie kabelków od wtrysków, wywalenie resztek starej instalacji, poskładanie wszystkiego tak, żeby wróciło do stanu fabrycznego..
 
  
  
  
 Dlaczego wszystko przywrócone do stanu fabrycznego? Ponieważ sterownik wylądował na ECU i kabelki zostały podpięte zaraz przy wtyczce
Było trochę zabawy żeby to wszystko przepchnąć przez ściane grodziową, szczególnie, że do dyspozycji mieliśmy tyłko niezbyt ostre wiertło fi 16..
 
 Po ogarnięciu kabelkologii, żeby faktycznie to wszystko ładnie wyglądało i trzymało się kupy, padła decyzja o zrzuceniu kolektora. Można było spokojnie nawiercić otwory, pociągnąć przewody wodne do reduktora i przy okazji trochę przeczyścić sam ssący

 
  
 Powoli zączynało to jakoś wyglądać. Główne rzeczy ogarnięte to trzeba było zacząć się zastanawiać nad pierdołami. Gdzie by tu dać centralkę? Umiejscowienie poprzedniego panelu było niezbyt udane także padło na patent o taki..
 
 .. w fazie dopieszczania, ale ogólny zamysł widać
Zostało złożenie wszystkiego do kupy. Moim zdaniem wyszło bardzo schludnie
 
  
 Sił już starczyło tylko na odpalenie na benzynie - i tu pozytywna niespodzianka - zagadał od kopa, płynnie, z czym ostatnio miałem problem. W niedziele poprawki, strojonko i kosmetyka. Dodatkowo wywaliłem wiszącego, przeszkadzającego i nikomu niepotrzebnego krokowca z kolektora, wskoczyła na jego miejsce ładna miedziana blaszka uszczelniona epoksydem
Ciężka to była sobota , 13 godzin w garażu. Trzymajcie kciuki za pierwszą jazdę na gazie, mam nadzieje, że została faktycznie sama kosmetyka
Amen !
					Ostatnio zmieniony 2016-04-03, 09:35 przez Bziuk, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
						Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Bziuk,  opis OK, ale zdjęć nie widać... Zmień serwis zdjęciowy...
			
									
									Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
						Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Bziuk, to skitrałeś centralkę 
			
									
									Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
						Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
"przyczajony sterownik, ukryty komp" 
Bziukowóz zagadał na gazie Odbyło się bez większych jaj, jedynie jedno kolanko okazało się mieć jakieś wady fabryczne i puszczało gaz..
 Odbyło się bez większych jaj, jedynie jedno kolanko okazało się mieć jakieś wady fabryczne i puszczało gaz.. 
Trochę zabawy na postoju, poskładanie całości, maska w dół i pojechał na pierwszą przejażdżkę. Wielkiej różnicy nie wyczuwam między Pb i LPG, dostrojony na ciśnieniu ok 1,3, przełącza się płynnie i cieszy mordkę kiedy dziś do pełna zalałem za 47 pln.. Teraz można tripy napierniczać !
 Teraz można tripy napierniczać ! 
Strzelę jakąś sesję za dnia i jakiś filmik wrzucę bo dziś już czasu brakło
			
									
									Bziukowóz zagadał na gazie
Trochę zabawy na postoju, poskładanie całości, maska w dół i pojechał na pierwszą przejażdżkę. Wielkiej różnicy nie wyczuwam między Pb i LPG, dostrojony na ciśnieniu ok 1,3, przełącza się płynnie i cieszy mordkę kiedy dziś do pełna zalałem za 47 pln..
Strzelę jakąś sesję za dnia i jakiś filmik wrzucę bo dziś już czasu brakło
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
						Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Bziuk, tankowanie do pełna za 50zł -> jak to ładnie brzmi 
			
									
									赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
						pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Bziuk, spoko ![:]](./images/smilies/kwadr.gif) Tylko najpierw pogadaj z Zielkq, kiedy będzie wolny termin w garage miał
 Tylko najpierw pogadaj z Zielkq, kiedy będzie wolny termin w garage miał ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
			
									
									赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
						pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
zagadać musiał 
choć butla do jazdy na wstecznym dość wcześnie pokazuje kiedy szukać stacji ,,,
co do wtrysków to barakudy HF 130 nie są takie super wydajne wiec trzeba dosyć wysokiego ciśnienia i mnożnika by lały jak trzeba
na razie zestrojone na "Bogato -- niech chwilę polata i pójdzie AFR
jazda była aż mnie żebra bolą id tego lutowania pod siedzeniem fotki są czekam na opinie dobrze czy zle
do tego powiem bo moze nie widać że listwa zasilona z obu stron bez dyszy wtryski ///
drugie VE z pod mojej ręki na LPG ,...
			
									
									choć butla do jazdy na wstecznym dość wcześnie pokazuje kiedy szukać stacji ,,,
co do wtrysków to barakudy HF 130 nie są takie super wydajne wiec trzeba dosyć wysokiego ciśnienia i mnożnika by lały jak trzeba
na razie zestrojone na "Bogato -- niech chwilę polata i pójdzie AFR
jazda była aż mnie żebra bolą id tego lutowania pod siedzeniem fotki są czekam na opinie dobrze czy zle
do tego powiem bo moze nie widać że listwa zasilona z obu stron bez dyszy wtryski ///
drugie VE z pod mojej ręki na LPG ,...
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
						Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
No przed nami jeszcze wymiana wielozaworu i wymina miedzi na fi 8, ale póki co jakoś to jedzie  Dzięki Wojtku !
 Dzięki Wojtku !
PS: Taka ciekawostka - jak montują gaz w różnych zakładach zdarza się usłyszeć "panie, ten czek endżajn musi wyskoczyć na gazie", a u mnie odwrotnie, po ogarnięciu kabli i założeniu gazu odczyty z sundy prawidłowe i checka ni ma! Jak dobrze, że już mnie nie drażni..
			
									
									PS: Taka ciekawostka - jak montują gaz w różnych zakładach zdarza się usłyszeć "panie, ten czek endżajn musi wyskoczyć na gazie", a u mnie odwrotnie, po ogarnięciu kabli i założeniu gazu odczyty z sundy prawidłowe i checka ni ma! Jak dobrze, że już mnie nie drażni..
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
						Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Ładnie, ładniej niż u mnie, nie wiedziałem, że się da. Parę pytań:
1. Spalanie jak wychodzi?:)
2.Ile masz obrotów na zimnym po przejrzeniu wiązki i zabawach z kolektorem? zmieniło sie coś?
3.Duża różnica w reakcji na pedał gazu? jak puścisz na luz to lubi spaść do 500 obrotów czy nie?:)
4. Nie pluje gazem w kolektor?:)
			
									
									
						1. Spalanie jak wychodzi?:)
2.Ile masz obrotów na zimnym po przejrzeniu wiązki i zabawach z kolektorem? zmieniło sie coś?
3.Duża różnica w reakcji na pedał gazu? jak puścisz na luz to lubi spaść do 500 obrotów czy nie?:)
4. Nie pluje gazem w kolektor?:)
