witam,
Jakiś czas temu zdobyłem od kolegi z forum sprężyny które rzekomo miały być eibach -40 mm. Z czasem w środek wskoczyły bilstein b6 sport żółte. Jak składałem wszytko do kupy sprężyna dosyć dziwnie dopasowała się do amora bo wyglądałoby to jakby amor był za długi.
sprężyny praktycznie nie było potrzeby ściskać i to mnie zadziwiło. po dłuższym namyśle postanowiłem ze tak włożę i ciężar auta po prostu bd powodował ze sprężyna nie wypadnie z poduszki. Tak też było do niedawna.
Kiedy załaduje 2 osoby do tyłu to na dołach i nierównościach drogi wydaje odgłos jakby amory składały się zupełnie na dołach. jest takie puste buu. a do tego jak jadę wolno po dziurach to coś strasznie skrzypi wydaje mi się ze to poduszki, które są nowe - obie.
Pojeździłem po kanałach i stacjach diagnostycznych i jeden z nich wysunął teorie ze amor jest za długi.
Co o tym sadzicie ?
pozdrawiam.
Adam
[P11/WP11] Dziwne zachowanie zawieszenie tylnego.
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] Dziwne zachowanie zawieszenie tylnego.
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
Puchacz, może tak być - brak amortyzacji i cały tyłek zamiast opierać się na sprężynie, opiera się tylko na amorze. Podmień na próbę sprężyny na OEM.
U Zielkq jak zakładaliśmy H&R to sprężynę musieliśmy ściągnąć.
U Zielkq jak zakładaliśmy H&R to sprężynę musieliśmy ściągnąć.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_