 I tak trafiłem do Wrocławia, gdzie stała ciemna (sam do końca nie wiem co to za kolor
 I tak trafiłem do Wrocławia, gdzie stała ciemna (sam do końca nie wiem co to za kolor  ) MX-3. W tym miejscu chciałbym serdecznie podziękować Koledze DARO GTI, który wykonał oględziny i podpowiedział na co zwrócić w tym aucie uwagę.
 ) MX-3. W tym miejscu chciałbym serdecznie podziękować Koledze DARO GTI, który wykonał oględziny i podpowiedział na co zwrócić w tym aucie uwagę. Opis:
ROCZNIK
1994
SILNIK
B6-D, czyli 1.6 16V 107KM
ZAWIESZENIE
jakieś czerwone sprężyny (chyba MTSy)
regulowane tylne wahacze
WYDECH
Seria z końcowym przelotowym
HAMULCE
Przód: Seria
Tył: Seria
WYPOSAŻENIE
2x airbag
elektryczne szyby
elektryczne lusterka
elektryczny szyberdach
wspomaganie kierownicy
ABS
Na zdjęciach z oględzin, które otrzymałem od Kolegi DARO GTI auto prezentowało się następująco:
Dwa dni po zakupie Mazda odwiedziła zaprzyjaźniony warsztat celem wykonania pakietu startowego:
Po zdemontowaniu pokrywy zaworów silnik wyglądał tak:
Przy okazji odwiedzin na warsztacie ustawiona została zbieżność.
Tutaj już świeże zdjęcia, na nowych blaszkach
 
 A tu obok większego kolegi

Na koniec chciałbym jeszcze raz podziękować Kolegom DARO GTI za oględziny oraz snorlaxs'owi (nie wiem jak to się niby odmienia
 ) za wycieczkę do Wrocławia
 ) za wycieczkę do Wrocławia  





 Lampy mam już zmienione i ustawione, a ten wyciek oleju z dołu był efektem pękniętej miski, więc wleciała nowa
 Lampy mam już zmienione i ustawione, a ten wyciek oleju z dołu był efektem pękniętej miski, więc wleciała nowa




 
 
 Co do rudej to nie ma tragedii, na spodzie jest jedynie powierzchowna rdza, do oczyszczenia i konserwacji. Co do V-ek, to seryjnie wychodziły w nich 1.8 V6 133KM, podobno porażka jeśli chodzi o trwałość a wcale nie jedzie dużo lepiej niż 1.6. Natomiast swap na KL-ZE, czyli 2,5 V6 to na forum Mazdy temat tak popularny jak tutaj SR20VE
  Co do rudej to nie ma tragedii, na spodzie jest jedynie powierzchowna rdza, do oczyszczenia i konserwacji. Co do V-ek, to seryjnie wychodziły w nich 1.8 V6 133KM, podobno porażka jeśli chodzi o trwałość a wcale nie jedzie dużo lepiej niż 1.6. Natomiast swap na KL-ZE, czyli 2,5 V6 to na forum Mazdy temat tak popularny jak tutaj SR20VE 







