P10 Bigbrake 280 co potrzeba
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Nie sądzę. Klocki się różnią więc jarzma na pewno też.
Pamiętaj, że TRW=LUCAS. Różnica jest tylko przy układzie ATE.
Ja na razie zrobiłem na nowym zestawie ok. 1.500km. Klocki już ładnie się ułożyły i powiem, że hamuje całkiem zdrowo Miałem już jedno ostre awaryjne heblowanie i gdybym nie miał zapiętych pasów (a zawsze mam) to zdrapywałbym się z szyby
Jedno co mnie drażni to to, że klocki FERODO i AKEBONO strasznie pylą. Shitowate KASHIYAMA tak nie pyliły. Może to wina nawiercanej i nacinanej tarczy. Chociaż z drugiej strony te nie piszczą. Poprzednie piszczały potwornie.
Pamiętaj, że TRW=LUCAS. Różnica jest tylko przy układzie ATE.
Ja na razie zrobiłem na nowym zestawie ok. 1.500km. Klocki już ładnie się ułożyły i powiem, że hamuje całkiem zdrowo Miałem już jedno ostre awaryjne heblowanie i gdybym nie miał zapiętych pasów (a zawsze mam) to zdrapywałbym się z szyby
Jedno co mnie drażni to to, że klocki FERODO i AKEBONO strasznie pylą. Shitowate KASHIYAMA tak nie pyliły. Może to wina nawiercanej i nacinanej tarczy. Chociaż z drugiej strony te nie piszczą. Poprzednie piszczały potwornie.
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
No nie powiedziałbym, że FERODO czy AKEBONO należą do tanich.
Wiem, że to nie ta półka co EBC ale też nie najniższa. Powiedziałbym średnia, a do jazdy codziennej wyższa. Stosunkowo tanie to są wspomniane klocki KASHIYAMA, które jednak nie pylą.
Wiem, że to nie ta półka co EBC ale też nie najniższa. Powiedziałbym średnia, a do jazdy codziennej wyższa. Stosunkowo tanie to są wspomniane klocki KASHIYAMA, które jednak nie pylą.
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Na dniach w końcu biorę się za przód i myślę bo mam niezłą zniżkę w IC i brął bym tam TRW.Kondziu_L pisze:Ale 320 zł za 2 sztuki chyba. Zobacz na www.henkiel.com.pl są tam tańsze niż na stronie Mikody i taniej niż na Alledrogo.Ryba pisze:Mikoda oferuje mi za 320szt.
Tutaj Mikoda do P10 za 138zł szt.
http://www.henkiel.com.pl/32641,Tarcza- ... ilnik=4271
TRW maja za 125zł. Różnica niewielka, ale czy jakość tych Mikod wyda...
Jutro zadzwonię i zapytam po ile będą w IC TRW.
Klocki biorę Nisshinbo ponoć niezłe.
http://allegro.pl/klocki-prz-oryg-nissh ... 53076.html
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Kolega pracujący w sklepie motoryzacyjnym kupił BREMBO i zaczęły mu bić po 20tkm, więc teraz nie wiesz co będzie lepsze, a co gorsze.NadiR pisze:TRW maja za 125zł. Różnica niewielka, ale czy jakość tych Mikod wyda...
Ja na tarczach MIKODA GT i klockach FERODO zrobiłem na razie nieco ponad 5tkm, i jestem bardzo zadowolony. Przy hamowaniu ze 180 do 40km/h nie było żadnych problemów i fadingu. Przy pomiarach G-TECHem i kilku ostrych hamowaniach lekko dymiły klocki, ale szybko przestały i śmiga dalej bez problemów
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Z Brembo u nas to tak jak z olejami - czy kupujesz w Biedronce czy sklepie motoryzacyjnym, zawsze loteria bo tyle podrobjohny_fellow pisze:Kolega pracujący w sklepie motoryzacyjnym kupił BREMBO i zaczęły mu bić po 20tkm, więc teraz nie wiesz co będzie lepsze, a co gorsze.NadiR pisze:TRW maja za 125zł. Różnica niewielka, ale czy jakość tych Mikod wyda...
Ja na tarczach MIKODA GT i klockach FERODO zrobiłem na razie nieco ponad 5tkm, i jestem bardzo zadowolony. Przy hamowaniu ze 180 do 40km/h nie było żadnych problemów i fadingu. Przy pomiarach G-TECHem i kilku ostrych hamowaniach lekko dymiły klocki, ale szybko przestały i śmiga dalej bez problemów
Biorę tarcze TRW przód i klocki Nisshinbo. (mam duży rabat więc mikoda na kiedy indziej)
Tarcze dod. daję do cynkowania.
- GrzegorzPPP
- aktywny forumowicz
- Posty: 179
- Rejestracja: 2009-12-10, 13:06
- Lokalizacja: Siedlce
A jak z drogą hamowania, poprawiło się cośjohny_fellow pisze:Kolega pracujący w sklepie motoryzacyjnym kupił BREMBO i zaczęły mu bić po 20tkm, więc teraz nie wiesz co będzie lepsze, a co gorsze.NadiR pisze:TRW maja za 125zł. Różnica niewielka, ale czy jakość tych Mikod wyda...
Ja na tarczach MIKODA GT i klockach FERODO zrobiłem na razie nieco ponad 5tkm, i jestem bardzo zadowolony. Przy hamowaniu ze 180 do 40km/h nie było żadnych problemów i fadingu. Przy pomiarach G-TECHem i kilku ostrych hamowaniach lekko dymiły klocki, ale szybko przestały i śmiga dalej bez problemów
Też planuję wsadzić tarcze mikody, a klocki nie wiem jakie, bo mam zaciski od P11 sport i ciężko do niej znaleźć klocki
to ja coś dodam od siebie, mam P11 cd20t i tak... z przodu mam tarcze 280mm i powiem że średnio hamują, abs działa, klocki są no ale.. płyn przydało by się wymienić bo nie wiem kiedy był wymieniany
druga sprawa to klocki i tarcze.. mam trw całość i chwalę sobie jeśli chodzi o brud jaki zostawiają na felgach, jest go naprawdę mało więc nie pylą strasznie
i po trzecie czemu montujecie hamulce z P11GT jak P11 z dieslem też ma tarcze 280mm, czy między tymi hamulcami są jakieś różnice? czy są takie same?
druga sprawa to klocki i tarcze.. mam trw całość i chwalę sobie jeśli chodzi o brud jaki zostawiają na felgach, jest go naprawdę mało więc nie pylą strasznie
i po trzecie czemu montujecie hamulce z P11GT jak P11 z dieslem też ma tarcze 280mm, czy między tymi hamulcami są jakieś różnice? czy są takie same?
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
W większości przypadków są takie same. Ewentualnie różnica może być w samym zacisku - w P11.144 montowane były LUCAS i ATE.marlos90 pisze:czemu montujecie hamulce z P11GT jak P11 z dieslem też ma tarcze 280mm, czy między tymi hamulcami są jakieś różnice? czy są takie same?
Ja np. mam jarzma z P11.144 1.8, nie z GT.
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
cześć
odgrzeję trochę kotleta
znajomy dał mi od swojej s13 tarczę 280mm
są to 280 tylko krzywo wyszło na foto
potrzebuję do nich zakupić zaciski, moje wyglądają tak
czyli standardowe w p10 2.0 benzyna do tarczy 250 czy ile tam to dokładnie było
moje pytanie:
czy zaciski od s13 podejdą 100% p&p? czy szukać jakiś innych od p11gt czy jak?
powiem szczerze, że jest trochę tych zacisków od primer na allegro i można łatwo kupić nie to co trzeba, a o ile to prawda i od s13 pasują bez żadnego przerabiania to kupić złe będzie raczej ciężko
pozdrawiam
odgrzeję trochę kotleta
znajomy dał mi od swojej s13 tarczę 280mm
są to 280 tylko krzywo wyszło na foto
potrzebuję do nich zakupić zaciski, moje wyglądają tak
czyli standardowe w p10 2.0 benzyna do tarczy 250 czy ile tam to dokładnie było
moje pytanie:
czy zaciski od s13 podejdą 100% p&p? czy szukać jakiś innych od p11gt czy jak?
powiem szczerze, że jest trochę tych zacisków od primer na allegro i można łatwo kupić nie to co trzeba, a o ile to prawda i od s13 pasują bez żadnego przerabiania to kupić złe będzie raczej ciężko
pozdrawiam
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
To to wiem przewody pasują.diavel pisze:trzeba przewiercić tarcz na 4 śruby oraz zmienić gwint w zwrotnicy na M14, nie wiem jak to wygląda z przewodami ale pewnie jest to do ogarnięcia
Głównie kwestia tarcz mnie interesuje ? Z czego dać i dlaczego
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily