[ Almera] Nissan "Lanos" Almera N16 GTi
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Jaka by ta skrzynia nie była to owszem jest dość długa, dla mnie akuratna. Jasne, że pewnie trochę zabiera w sprincie 0-100km/h w porównaniu do skrzyni od VZ-Ra, ale w trasę jest optymalna.
Z newsów to LPG już podłączone i śmiga na nim bardzo fajnie, a wracając do ostatniego problemu z przymuleniem to musi być coś z paliwem. Po strojeniu auta na LPG w niesamowity upał autko nie sprawiało żadnych problemów, a po przełączeniu na Pb problem powrócił. Zastanawia mnie tylko co musi być nie halo, że dopiero po naprawdę porządnych zagrzaniu dzieje się takie coś.
Poza tym to mi jeszcze podusia silnika się przerwała, więc jakoś w tygodniu się tym zajmę.
Z newsów to LPG już podłączone i śmiga na nim bardzo fajnie, a wracając do ostatniego problemu z przymuleniem to musi być coś z paliwem. Po strojeniu auta na LPG w niesamowity upał autko nie sprawiało żadnych problemów, a po przełączeniu na Pb problem powrócił. Zastanawia mnie tylko co musi być nie halo, że dopiero po naprawdę porządnych zagrzaniu dzieje się takie coś.
Poza tym to mi jeszcze podusia silnika się przerwała, więc jakoś w tygodniu się tym zajmę.
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
sprawdzenie pompki to sekund piec, manometr na przewod i pompuj suczko do 3barów jak zapompuje to jest okej... dalej regulator ciśnienia może być zkopcony...
skoro na lpg bangla to na PB tez musi chyba ze drugi ecumaster się upalił plecąc głupoty wtryskiwaczom PB, gazowe sa na osobnym sterowniku i leją jak im gazownik kazał i temu jest okej
skoro na lpg bangla to na PB tez musi chyba ze drugi ecumaster się upalił plecąc głupoty wtryskiwaczom PB, gazowe sa na osobnym sterowniku i leją jak im gazownik kazał i temu jest okej
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
VE dzisiaj miało zmieniony olej. 1700km temu był swap i został zalany półsyntetyk Valvoline MaxLife 10W40. Silnik pod pokrywą zaworową wyglądał tak:
Przez te 1700km olej trochę ściemniał, ale na szczęście VE praktycznie w ogóle go nie bierze
Przed zmianą oleju wleciała płukanka Liqui Moly. Po 20 minutach zleciał czarny jak smoła olej.
Następnie do silnika wleciało 2.5 litra oleju do płukania Commy X-FLOW FLUSH OUT dzięki poradom janusza. Po 20 minutach spuszczamy olej i był koloru ciemnobrązowego, także sporo syfu jeszcze zebrał, ale na szczęście nie tyle jak u innych Na koniec wleciał Valvoline VR1 5W50.
Co do oleju do płukania to uważam, że warto wydać ok. 85zł na niego, bo wystarczy na dwa takie płukania.
Przez te 1700km olej trochę ściemniał, ale na szczęście VE praktycznie w ogóle go nie bierze
Przed zmianą oleju wleciała płukanka Liqui Moly. Po 20 minutach zleciał czarny jak smoła olej.
Następnie do silnika wleciało 2.5 litra oleju do płukania Commy X-FLOW FLUSH OUT dzięki poradom janusza. Po 20 minutach spuszczamy olej i był koloru ciemnobrązowego, także sporo syfu jeszcze zebrał, ale na szczęście nie tyle jak u innych Na koniec wleciał Valvoline VR1 5W50.
Co do oleju do płukania to uważam, że warto wydać ok. 85zł na niego, bo wystarczy na dwa takie płukania.
Ostatnio zmieniony 2016-02-17, 02:13 przez Kwietas, łącznie zmieniany 1 raz.
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
Kwietas, ja w okolicach listopada/grudnia będę zmieniał olej i będę coś nowego zalewał - już mam plan co Jak przetestuje to dam znać
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
adrionGT, z przymulaniem to przeplywka byla, bo wymienilem na nowa i jak reka odjal.
Pokrywy zaworowej nie sciagalem takze nie wiem co tam nowego pod nia
vixo, nic z tych rzeczy nie mam, a czemu pytasz?
Ogolnie Alma na razie wiecej stoi niz jezdzi, do pracy chodze na pieszo, to wrecz na sile gdzies nia jade. Miesiecznie jakies 200km robie. Jak bedzie czas to sie wstawi na drobne naprawy i niech jezdzi dalej.
Pokrywy zaworowej nie sciagalem takze nie wiem co tam nowego pod nia
vixo, nic z tych rzeczy nie mam, a czemu pytasz?
Ogolnie Alma na razie wiecej stoi niz jezdzi, do pracy chodze na pieszo, to wrecz na sile gdzies nia jade. Miesiecznie jakies 200km robie. Jak bedzie czas to sie wstawi na drobne naprawy i niech jezdzi dalej.
vixo, dzieki za cynk, ale jakos mi tego nie brakuje.
adrionGT, nie to ze stoi, bo w te tegoroczne najwieksze sniegi i mrozy jezdzilem nia, ale wczesniej do pracy mialem 20km, a teraz 2 to szkoda go odpalac na taki krotki dystans
Ostatnio upolowalem na drodze Accorda VI Type-R, takze VE jest przepalane dosc regularnie
[ Dodano: 2016-03-10, 21:42 ]
Fura byla u doktora na male poprawki i juz smiga
Zrobilem sobie dzien faceta i pojechalem na hamke. Wyszla seria, 187 koni na benzynie i 180 na gazie, takze trzeba troszke podzialac, by podgonic innych wlascicieli VE.
adrionGT, nie to ze stoi, bo w te tegoroczne najwieksze sniegi i mrozy jezdzilem nia, ale wczesniej do pracy mialem 20km, a teraz 2 to szkoda go odpalac na taki krotki dystans
Ostatnio upolowalem na drodze Accorda VI Type-R, takze VE jest przepalane dosc regularnie
[ Dodano: 2016-03-10, 21:42 ]
Fura byla u doktora na male poprawki i juz smiga
Zrobilem sobie dzien faceta i pojechalem na hamke. Wyszla seria, 187 koni na benzynie i 180 na gazie, takze trzeba troszke podzialac, by podgonic innych wlascicieli VE.