![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
[ 350Z] Coobcia Nissan 350Z - Torowe Zabawy CEL w N/A 400KM
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Będzie swap na VQ35HR - najlepszy silniczek już, zmienne fazy na obu wałkach, dwie przepustnice fabrycznie do 7500 się kręci...
Dodatkowo wleci do niego wał korbowo wprost z GTR-a (VQ38DETT) bardzo pionierski projekt - coś ale Nissan 380RS... No i korbowody kute na zamówienie będą robione.
Pojemność to 3,8L i dużo momętu bo skok tłoka aż +7mm![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Tłoki COSWORTH, stopień sprężania ok 11,8:1 będzie wynosił
Najwięcej to zastanawiam się nad wałkami rozrządu... Fabrycznie w tym silniku są 248/248 i 10,5mm liftu ale dzięki zmiennym fazą myślę że na serri na dobrym soprzęcie do ok 330KM wyrbią
ze zwiększoną pojemnością pewno ze 350KM by było
[ Dodano: 2015-07-18, 11:38 ]
Zaczynamy składanie na dobre:
https://www.youtube.com/watch?v=DwOjq27iEjc
Dodatkowo wleci do niego wał korbowo wprost z GTR-a (VQ38DETT) bardzo pionierski projekt - coś ale Nissan 380RS... No i korbowody kute na zamówienie będą robione.
Pojemność to 3,8L i dużo momętu bo skok tłoka aż +7mm
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Tłoki COSWORTH, stopień sprężania ok 11,8:1 będzie wynosił
Najwięcej to zastanawiam się nad wałkami rozrządu... Fabrycznie w tym silniku są 248/248 i 10,5mm liftu ale dzięki zmiennym fazą myślę że na serri na dobrym soprzęcie do ok 330KM wyrbią
![:P](./images/smilies/razz.png)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
[ Dodano: 2015-07-18, 11:38 ]
Zaczynamy składanie na dobre:
https://www.youtube.com/watch?v=DwOjq27iEjc
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Czekamy na up Coobcio ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wspominałem niegdyś że rozpoczynam pracę nad budową silniczka o większej pojemności no to opisujemy ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Przygotowanie bloku pod większe tuleje no i większe 100mm tłoki:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/roziwecenie%20pod%20zatulejowanie_zpsoi0kcgmt.jpg)
Diwajsiki na poskłądnie dołu:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/20151116_092736_zpsfys3vnmr.jpg)
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/20160105_155511_zps9o1mgk62.jpg)
Walik prosto z ASO ale Infiniti bo taniej jak w Nissanowym stoczony i dowarzony pochodzi z G37 wykorbienie 86mm:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/20151119_185915_zpsdvgmwdjt.jpg)
A teraz czeka dobieranie odpowieniego pasowania nominalnych panewek, których jest 7 gradiacji:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/20151217_215956_zpswjdfgd8l.jpg)
Podcinanie tłoków pod kraniki:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/20160105_110625_zpsaqpqras8.jpg)
Uparłem się że będą no to są prosto z folijki:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/new%20natrysk_zpsnfdpd4ww.jpg)
Szpilki ARP onboard:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/20160111_135812_zpsivkgj72n.jpg)
Kładzenie łbów by Misia:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/20160111_141558_zpszc3tgihk.jpg)
Głowice w sumie seria ale na twardszych sprężynkach zaworowych..
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/20160111_153054_zpslfofvfoa.jpg)
Rozrządowanie:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/20160111_210221_zpsbmwrnfpk.jpg)
A no i zapomniałem wspomnieć autkiem już parę ładnych pojeżdżawek przelatałem, w miedzy czasie miałem grzebany silnik fabryczny DE, potem zrobiłem Swapa na ten nowszy RevUp a teraz ponownie siedzi RevUp ale o zwiekszonej pojemnosci do 4,1 a oto dwa ostatnie silniczki na wspólnej focie:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/20160113_212943_zps62yszcre.jpg)
I pierwsze odpalenie nowego pieceła:
https://www.youtube.com/watch?v=RliVgtW3P4Q
Nim wjechał pierwszy RevUp pod maską zostało trochę przemalowane:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/wjazd%20z%20rev%20upem_zpstqq5cnij.jpg)
W między czasie także zupgradowałęm Hamulce, przód to Zaciski Infiniti FX50 + 360mm tarcze z BMW M3 E90 i sprowadziłem pierwszy raz wóz z USA Infiniti G37X z 2012 roku ale on nim w innym temacie:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/jeszcze%20ciut%20zapasu%20jest_zpssdkkrenm.jpg)
Natomiast tył także pochodzi z FX50 i tarczoszki DBA, na obu osiak klocki Stoptech:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/hebel%20tyl_zpsxgznicot.jpg)
Nagranie ze Swapa RevUpa w miejsce dotychczasowego DE (pierwsza taka operacja w naszym kraju):
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 511&st=400
Efekt wymiany oryginalnego DE ze zmienionymi wałkami na nowszego ale seryjnego RevUpa:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/coobcio%20rev%20up_zpsow16nz7t.gif)
Dalsze dopieszczenie RevUpika w zasadzie to tylko kolektor ssacy po portingu z DE wleciał + strojonko na hamowni:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/coobcio%20ruda%20spacer%20vs%20stary%20piec_zpswm86lncu.gif)
A tutaj pierwsza jazda z RevUpem pod maską w specyfikacji 308KM i 383Nm już na hebelku z powyższych foto:
https://www.youtube.com/watch?v=DWcu3hNjYKM
Pierwsza jazda na torze w Jastrzebiu z Tatusiem na prawym:
https://www.youtube.com/watch?v=nqwSbkf0aDQ
Dalsze dopieszczanie RevUpika - zmiana wydechu na prościutki z końcówką po jednej stronie:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/nowy%20wydech%20prosty%20vs%20to%20co%20bylo_zpsrfn2blii.gif)
--------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------
No i najaktualniejszy wykres czyli drugi Revupik ze zwiększoną pojemnością do niema 4,1L
Po strojeniu na PB98 efekt finalny:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/new%20pojemnosc%20vs%20stara%20pojemnosc_zpscqvub2dl.gif)
A tu jego dalsze usprawnianie - zapodałem mu kolektor ssący oryginalny z Revupa ale po portingu, w normalnym przypadku kolektor ssacy taki piepszy wysztko ale przy powiększonej pojemności zrobiło to robotę efekt to prawie 350KM i 460Nm:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/PIEC%20REV%20UP%20SSak%20dostrojenie%20vs%20de%20ssak%20_zpsnvdmvynr.gif)
Na chwilę obecną kombinuje mocno z kolektorem ssącym a dokładniej jego górnym pleneum, czuję że spierdziela nim dobre 20-25KM![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Nim zrobi się ciepło jeszcze będę chciał zmienić wałki rozrządu i tym samym przebić się przez upragnioną barierę 400KM![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
I jeździć, jeździć i jeszcze raz jeździć ciesząc się z totalnej bezawaryjności i braku turbodziury w wolnossaczku![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Przygotowanie bloku pod większe tuleje no i większe 100mm tłoki:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/roziwecenie%20pod%20zatulejowanie_zpsoi0kcgmt.jpg)
Diwajsiki na poskłądnie dołu:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/20151116_092736_zpsfys3vnmr.jpg)
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/20160105_155511_zps9o1mgk62.jpg)
Walik prosto z ASO ale Infiniti bo taniej jak w Nissanowym stoczony i dowarzony pochodzi z G37 wykorbienie 86mm:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/20151119_185915_zpsdvgmwdjt.jpg)
A teraz czeka dobieranie odpowieniego pasowania nominalnych panewek, których jest 7 gradiacji:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/20151217_215956_zpswjdfgd8l.jpg)
Podcinanie tłoków pod kraniki:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/20160105_110625_zpsaqpqras8.jpg)
Uparłem się że będą no to są prosto z folijki:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/new%20natrysk_zpsnfdpd4ww.jpg)
Szpilki ARP onboard:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/20160111_135812_zpsivkgj72n.jpg)
Kładzenie łbów by Misia:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/20160111_141558_zpszc3tgihk.jpg)
Głowice w sumie seria ale na twardszych sprężynkach zaworowych..
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/20160111_153054_zpslfofvfoa.jpg)
Rozrządowanie:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/20160111_210221_zpsbmwrnfpk.jpg)
A no i zapomniałem wspomnieć autkiem już parę ładnych pojeżdżawek przelatałem, w miedzy czasie miałem grzebany silnik fabryczny DE, potem zrobiłem Swapa na ten nowszy RevUp a teraz ponownie siedzi RevUp ale o zwiekszonej pojemnosci do 4,1 a oto dwa ostatnie silniczki na wspólnej focie:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/20160113_212943_zps62yszcre.jpg)
I pierwsze odpalenie nowego pieceła:
https://www.youtube.com/watch?v=RliVgtW3P4Q
Nim wjechał pierwszy RevUp pod maską zostało trochę przemalowane:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/wjazd%20z%20rev%20upem_zpstqq5cnij.jpg)
W między czasie także zupgradowałęm Hamulce, przód to Zaciski Infiniti FX50 + 360mm tarcze z BMW M3 E90 i sprowadziłem pierwszy raz wóz z USA Infiniti G37X z 2012 roku ale on nim w innym temacie:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/jeszcze%20ciut%20zapasu%20jest_zpssdkkrenm.jpg)
Natomiast tył także pochodzi z FX50 i tarczoszki DBA, na obu osiak klocki Stoptech:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/hebel%20tyl_zpsxgznicot.jpg)
Nagranie ze Swapa RevUpa w miejsce dotychczasowego DE (pierwsza taka operacja w naszym kraju):
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 511&st=400
Efekt wymiany oryginalnego DE ze zmienionymi wałkami na nowszego ale seryjnego RevUpa:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/coobcio%20rev%20up_zpsow16nz7t.gif)
Dalsze dopieszczenie RevUpika w zasadzie to tylko kolektor ssacy po portingu z DE wleciał + strojonko na hamowni:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/coobcio%20ruda%20spacer%20vs%20stary%20piec_zpswm86lncu.gif)
A tutaj pierwsza jazda z RevUpem pod maską w specyfikacji 308KM i 383Nm już na hebelku z powyższych foto:
https://www.youtube.com/watch?v=DWcu3hNjYKM
Pierwsza jazda na torze w Jastrzebiu z Tatusiem na prawym:
https://www.youtube.com/watch?v=nqwSbkf0aDQ
Dalsze dopieszczanie RevUpika - zmiana wydechu na prościutki z końcówką po jednej stronie:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/nowy%20wydech%20prosty%20vs%20to%20co%20bylo_zpsrfn2blii.gif)
--------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------
No i najaktualniejszy wykres czyli drugi Revupik ze zwiększoną pojemnością do niema 4,1L
Po strojeniu na PB98 efekt finalny:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/new%20pojemnosc%20vs%20stara%20pojemnosc_zpscqvub2dl.gif)
A tu jego dalsze usprawnianie - zapodałem mu kolektor ssący oryginalny z Revupa ale po portingu, w normalnym przypadku kolektor ssacy taki piepszy wysztko ale przy powiększonej pojemności zrobiło to robotę efekt to prawie 350KM i 460Nm:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/PIEC%20REV%20UP%20SSak%20dostrojenie%20vs%20de%20ssak%20_zpsnvdmvynr.gif)
Na chwilę obecną kombinuje mocno z kolektorem ssącym a dokładniej jego górnym pleneum, czuję że spierdziela nim dobre 20-25KM
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Nim zrobi się ciepło jeszcze będę chciał zmienić wałki rozrządu i tym samym przebić się przez upragnioną barierę 400KM
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
I jeździć, jeździć i jeszcze raz jeździć ciesząc się z totalnej bezawaryjności i braku turbodziury w wolnossaczku
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Jest maszyna kozak ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Powodzenia w pojezdzawkach!
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Powodzenia w pojezdzawkach!
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dziękuje ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Marzy mi się w tym sezonie na poznaniu wykręcenie czasu poniżej 1,45 na Poznaniu![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Popracować jeszcze nad dotlenieniem silnika bym chciał, jakieś proste mody kolektora ssącego typu:
Wałeczki zmienić i za odelżanie przenoszenie ciężaru na tył trzeba się zabierać...
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Marzy mi się w tym sezonie na poznaniu wykręcenie czasu poniżej 1,45 na Poznaniu
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Popracować jeszcze nad dotlenieniem silnika bym chciał, jakieś proste mody kolektora ssącego typu:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/350Z%20roznze/mod%20pleneum_zpsifrxnwb4.jpg)
Wałeczki zmienić i za odelżanie przenoszenie ciężaru na tył trzeba się zabierać...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Do kolektora ssącego i lepszego pleneum wrócimy po tym jak uturbię kolejną zetkę...
A tym czasem zapodałem jeszcze ciutek większe heble od dotychczasowego Stage 1,5 czyli zaciski 370Z + tarcze M3 E90.
Tak więc zaciski podmienione na te pochodzące z Audi TTRS - przemawia za nimi to że mają klocki o 5mm dłuższe i 5mm wyższe:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/20160128_223233_zps8lqgz13g.jpg)
Całość tak wygląda po skręceniu:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/20160128_222844_zpswlmqpzh3.jpg)
Zacisk teraz będzie symetrycznie ustawiony tak jak w fabrycznej 350Z - dzięki czemu będzie łatwiej wystrugać mi nawiewy schładzające tarcze/klocki![:P](./images/smilies/razz.png)
A tym czasem zapodałem jeszcze ciutek większe heble od dotychczasowego Stage 1,5 czyli zaciski 370Z + tarcze M3 E90.
Tak więc zaciski podmienione na te pochodzące z Audi TTRS - przemawia za nimi to że mają klocki o 5mm dłuższe i 5mm wyższe:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/20160128_223233_zps8lqgz13g.jpg)
Całość tak wygląda po skręceniu:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/20160128_222844_zpswlmqpzh3.jpg)
Zacisk teraz będzie symetrycznie ustawiony tak jak w fabrycznej 350Z - dzięki czemu będzie łatwiej wystrugać mi nawiewy schładzające tarcze/klocki
![:P](./images/smilies/razz.png)
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Tarcza wielkości kola w micrze..
Ty ta wiedzę czerpiesz z doswiadczenia, prob i błędów czy z amerykanów?
Ty ta wiedzę czerpiesz z doswiadczenia, prob i błędów czy z amerykanów?
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
w stanach to modny jest swap z 370z plus adaptery. Mam takie rozwiazanie w swoim Infiniti turbo i na ulice jest okey ale na tor zdecydowanie za słabe... Dla tego wsadzilem 360mm tarcze z bmw i do tego swoje adaptery no ale tez nie dawalo to rady wiec teraz zaciski TTRS plus nawiewy - myślę że teraz będzie dobry bezstresowy hebl - zwlaszcza, ze GTR r35 ma taki sam rozmiar okladziny ciernej
jak dalej będzie niewystarczajaco to najnowsza M3 ma tarcze 380mm ![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
ostatecznie jak najnowsza m3 nie da rady to można kotwice w bagażniku wozic-no tak, dodatkowe kilogramy, ale jak ja zarzucisz to stanie w miejscu ![:D](./images/smilies/biggrin.png)
co do plennum i wysokim mocy z n/a... czemu nie pokusisz się o ITB ?
są już takie silniki na scenie, rozwiązanie gotowe, a mocy uzyskasz max co się da z n/a
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
co do plennum i wysokim mocy z n/a... czemu nie pokusisz się o ITB ?
są już takie silniki na scenie, rozwiązanie gotowe, a mocy uzyskasz max co się da z n/a
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Czytając tematy o dojsciu do uzyskiwanych mocach to bylaby chyba droga na skróty.wymyslic, wprowadzic, zbadac, opracowac i cieszyc sie z przyrostow to chyba droga , która kierują sie panowie.
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No właśnie chodzi o to by samemu coś opracować wymyślić i bawić się z tym a nie wydać 20 tyś zł na ITB jonswaya z Haltechem i wiązką pod to...
na razie to pogimnastykuje się z górnym pleneum coś prostego ale żeby można było w razie co szerzyć to na masową skalę, bowiem wszystkich zetek nie uturbię![:P](./images/smilies/razz.png)
Parę w wolnossaku będzie poroszać się po polskich drogach![;)](./images/smilies/oczko.gif)
na razie to pogimnastykuje się z górnym pleneum coś prostego ale żeby można było w razie co szerzyć to na masową skalę, bowiem wszystkich zetek nie uturbię
![:P](./images/smilies/razz.png)
Parę w wolnossaku będzie poroszać się po polskich drogach
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No przywędrowały już docelowe wałeczki ![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/20160216_235231_zpsybh0h1hm.jpg)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/20160216_235231_zpsybh0h1hm.jpg)
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
280*/272*
lepsze od serii ale chyba do 300* cos na internetach jest na seryjnym osprzęcie głowicy
nie wiem o liftach nic w tym silniku i na ile może się wysunąć zaworek ale myslalem ze pojdziesz bardziej po bandzie z ostrością wałków
lepsze od serii ale chyba do 300* cos na internetach jest na seryjnym osprzęcie głowicy
nie wiem o liftach nic w tym silniku i na ile może się wysunąć zaworek ale myslalem ze pojdziesz bardziej po bandzie z ostrością wałków
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Docelowo silnik będę jeszcze lepszy kłaść tzn. HR - on ma większe kanały w głowicy a pozatym mam już pomysł jak go rozwiercić do 4,33L ![:D](./images/smilies/biggrin.png)
A mój obecny silnik w Serii ma 248/248 zdecydowałem się by pokłaść do niego wałki TOMEI a oni agresywniejszych już nie robią jak 280...![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Liczę że obecne wałki które planuje zamontować podniosą mi maks moc o ok. 30-35KM ale przy odcinie liczę na znacznie więcej![:P](./images/smilies/razz.png)
Jakby zapodać mu na tąchwilę super mega wyczynowe wałki np. JWT G.A. to może kolejne 10KM więcej by było ale silnik by chodził bardzo kulawo, a na tych jest szansa że będzie w miarę jedwabisty wolny obrót![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
A mój obecny silnik w Serii ma 248/248 zdecydowałem się by pokłaść do niego wałki TOMEI a oni agresywniejszych już nie robią jak 280...
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Liczę że obecne wałki które planuje zamontować podniosą mi maks moc o ok. 30-35KM ale przy odcinie liczę na znacznie więcej
![:P](./images/smilies/razz.png)
Jakby zapodać mu na tąchwilę super mega wyczynowe wałki np. JWT G.A. to może kolejne 10KM więcej by było ale silnik by chodził bardzo kulawo, a na tych jest szansa że będzie w miarę jedwabisty wolny obrót
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
A kiedy montaż tych wałeczków? temat śledzę wszędzie na bieżąco ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...
s13 SR20DET w budowie...
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wreszcie udało się wygospodarować trochę wolnego czasu po nocach i zapodać wałeczki TOMEI ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Dobrze że nie mam w zecie klimy a ponadto mocno okrojony osprzęt silnika, w tej chwili jeszcze bardziej bowiem wywaliłem warzące 1,1kg koło pasowe wraz z jego podstawką...
To wyciągamy nowe wałeczki z pudełek coby się im przyjrzeć, o i pojawia się taka oto istotna informacja:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/20160224_223910_zpsm2wkhged.jpg)
Dla mnie ważniejsze są oznaczenia o te:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/20160224_223956_zpsvewqrmur.jpg)
No to co dewastacja - prucie auta:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/20160224_220553_zpsozhveyna.jpg)
Szybkie porównanie wałeczków tak się mają ssące TOMEI 280 Vs Seria RevUp:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/Ssace_zpsrxuvszxu.jpg)
A tutaj mamy wydechy Tomei 272 Vs Seria:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/Wydechowe_zpsmx6tamii.jpg)
Zasadzone na piec:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/20160224_225004_zpsfb5q9voz.jpg)
Tutaj troszkę z innej perspektywy:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/20160224_230619_zpsikiavb2g.jpg)
Tak więc lada chwila doskładanie i wycieczka za ścianę obok w celu weryfikacji na hamowni - co tu nam się nazmieniało![:P](./images/smilies/razz.png)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Dobrze że nie mam w zecie klimy a ponadto mocno okrojony osprzęt silnika, w tej chwili jeszcze bardziej bowiem wywaliłem warzące 1,1kg koło pasowe wraz z jego podstawką...
To wyciągamy nowe wałeczki z pudełek coby się im przyjrzeć, o i pojawia się taka oto istotna informacja:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/20160224_223910_zpsm2wkhged.jpg)
Dla mnie ważniejsze są oznaczenia o te:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/20160224_223956_zpsvewqrmur.jpg)
No to co dewastacja - prucie auta:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/20160224_220553_zpsozhveyna.jpg)
Szybkie porównanie wałeczków tak się mają ssące TOMEI 280 Vs Seria RevUp:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/Ssace_zpsrxuvszxu.jpg)
A tutaj mamy wydechy Tomei 272 Vs Seria:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/Wydechowe_zpsmx6tamii.jpg)
Zasadzone na piec:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/20160224_225004_zpsfb5q9voz.jpg)
Tutaj troszkę z innej perspektywy:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/20160224_230619_zpsikiavb2g.jpg)
Tak więc lada chwila doskładanie i wycieczka za ścianę obok w celu weryfikacji na hamowni - co tu nam się nazmieniało
![:P](./images/smilies/razz.png)
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No to czas na wykresik, dołem zabrało a górą dodało.
Jeszcze jestem w stanie poprawić zakres od 4000 do 4500 że będzie pokrywać się z tym na seryjnych wałkach revupowych...
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/tomei%20FINAL%20vs%20best%20to%20co%20na%20seria%20walkach_zpsazdgokxd.gif)
No niech robi się sucho to stestuję maszynę - czuję że będzie urywać łeb![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Odcinkę także wyżej podniosłem z 7250 na 7400obr.min...
Co ciekawe wolne obroty są jedwabiste![!! !!](./images/smilies/wykrzyknik.gif)
Jeszcze jestem w stanie poprawić zakres od 4000 do 4500 że będzie pokrywać się z tym na seryjnych wałkach revupowych...
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/tomei%20FINAL%20vs%20best%20to%20co%20na%20seria%20walkach_zpsazdgokxd.gif)
No niech robi się sucho to stestuję maszynę - czuję że będzie urywać łeb
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Odcinkę także wyżej podniosłem z 7250 na 7400obr.min...
Co ciekawe wolne obroty są jedwabiste
![!! !!](./images/smilies/wykrzyknik.gif)
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
przy tej geometrii wałka raczej wolnych nie zepsuje ![;)](./images/smilies/oczko.gif)
wynik ciekawy, jak na n/a to już do tych 400ps mogłeś dostroić![;)](./images/smilies/oczko.gif)
jaka tam jest przepustnica? kolektor ssacy juz przerobiles? plennum większe?
gdyby przepustnice dac wieksza, kolektor ssacy choćby podkładkami podniesc i dac wydajniejszy wtrysk to te 400ps by chyba pękło![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
wynik ciekawy, jak na n/a to już do tych 400ps mogłeś dostroić
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
jaka tam jest przepustnica? kolektor ssacy juz przerobiles? plennum większe?
gdyby przepustnice dac wieksza, kolektor ssacy choćby podkładkami podniesc i dac wydajniejszy wtrysk to te 400ps by chyba pękło
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wsio już na tą chwilę optymalnie jest zestrojone...
Z Dolotami się już bawiłem mowa o kolektorach ssacych to tylko gorzej gorzej i gorzej![:D](./images/smilies/biggrin.png)
No ale dalej będę dłubać![:D](./images/smilies/biggrin.png)
400KM musi być choć nie wiem czy na tym silniku czy już na nowym HR.
Z Dolotami się już bawiłem mowa o kolektorach ssacych to tylko gorzej gorzej i gorzej
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
No ale dalej będę dłubać
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
400KM musi być choć nie wiem czy na tym silniku czy już na nowym HR.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No to jutro wypad na tor Jastrząb - nie usnę z podniecenia ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Heble i silnik już dotarte![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/IMG_6476_zpsmqrijijm.jpg)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Heble i silnik już dotarte
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/IMG_6476_zpsmqrijijm.jpg)
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Biedna RenataCoobcio pisze:nie usnę z podniecenia
![:P](./images/smilies/razz.png)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No dzisiaj zetka odwiedziła pierwszy wyjazd na drogę - oj jest dobrze, cieszy jebaniutka ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
https://youtu.be/EMBYFY1uVz8
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
https://youtu.be/EMBYFY1uVz8
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM