[350z] Problem z hamulcami BREMBO

gołąbek
nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 2015-03-07, 09:49
Lokalizacja: Wielkopolska

[350z] Problem z hamulcami BREMBO

Post autor: gołąbek » 2015-05-17, 10:28

Witajcie ponownie. Wczoraj przy hamowaniu z predkosci 150 km/h poczułem silne drgania kierownicy. Problem zaczął sie nasilać przy kazdorazowym hamowaniu z prędkości 110-70 .... przy niższych prędkosciach drganie ustaje. Zatrzymałem sie aby sprawdzic co i jak i lewa przednia tarcza była nagrzana natomiast reszta zimna.
Czy problem będzie dotyczył tarcz hamulcowych? Jeśli tak to jakie kupic i gdzie takowych szukać.
A może szukać problemu w zacisku hamulcowym?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 11220
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2015-05-17, 10:38

gołąbek, wygląda, że tam gdzie ciepła tarcza to tłoczek nie odbija

gołąbek
nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 2015-03-07, 09:49
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: gołąbek » 2015-05-17, 10:51

czyli rozbiórka zacisku i regeneracja? :) gdzie mozna nabyć zestaw naprwczy ? :) bo szukajac tarcz na allegro znalazłem jakies MAX- china :)

Awatar użytkownika
hauron
nowy na forum
Posty: 18
Rejestracja: 2014-07-02, 11:57
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: hauron » 2015-05-17, 19:36

Miałem takie same problemy w moim 2 samochodzie wymieniłem klocki - pomogło. Zacznij od tego koszta niewielkie a roboty przy tym mało. S60r - zaciski brembo
Szczęśliwi spalania nie liczą:)

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3211
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2015-05-17, 19:46

hauron, jak koszty niewielkie?... Dobre klocki swoje kosztują.
Zacznij od sprawdzenia zacisku, czy się nie blokuje, czy luźno wszystko chodzi, czy klocek sam w zacisku się nie blokuje.
Dolnośląska Grupa NissanZone
Czarno-Biała: WP11-120 SRI WAGON
Podróże małe i duże: Podróże małe i duże

Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2015-05-17, 23:59

Klocki Ferodo DS performance - jedyne słuszne, polecam, zmień a przy okazji tarcze warto sprawdzić czy bicia nie mają.
powodzonka
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
hauron
nowy na forum
Posty: 18
Rejestracja: 2014-07-02, 11:57
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: hauron » 2015-05-18, 07:14

Zielkq pisze:hauron, jak koszty niewielkie?... Dobre klocki swoje kosztują.
Zacznij od sprawdzenia zacisku, czy się nie blokuje, czy luźno wszystko chodzi, czy klocek sam w zacisku się nie blokuje.
http://www.tomson.com.pl/product-pol-43 ... ednie.html

300 zł to chyba nie majątek.
Można spróbować jeszcze wyjąć klocki, wcisnąć tłoczki i założyć ponownie. Przypomniało mi się, że jak wymieniałem to mi jeden tłoczek nie chciał nawet drgnąć ale po pewnym czasie się poddał
Szczęśliwi spalania nie liczą:)

gołąbek
nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 2015-03-07, 09:49
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: gołąbek » 2015-06-08, 08:50

jeden z tłoczków tak trzymał ze nie dało sie go w ogóle ruszyć.... zaciski zostały wyczyszczone a klocki zmienione na ferodo i tarcze TRW :) bo juz wygladały dosc blado.... takze problem sie rozwiązał :) dziekuje za porady :)

icek56
nowy na forum
Posty: 7
Rejestracja: 2014-08-04, 23:21
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: icek56 » 2016-01-20, 22:57

I jak te Ferodo sie sprawują ?? Chciałem pakować EBC Yellow, ktoś ma porównanie?

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2016-01-21, 01:47

Ferodo DS Performance - pod każdym względem bije Yelow stafyy ale to po prostu przepaść jest.
W dodatku nie wymagają grzania odrazu czuć że jest mocniejszy hebel po przesiadce ze zwykłych klocków.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Serie Z, ZX, SX”