[ Primera] naga PRIMERA P11
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] naga PRIMERA P11
witam tutaj pokaze moja primere p11 rok 1997 przedlift jesli mozecie to poddawajcie mi koncepcje co robic napewno bedzie turbo, rozpory, zmieniony kolor i chcial bym jakies dobre zawiecho i jesli mozecie to polecajcie jakie
Ostatnio zmieniony 2015-12-28, 22:13 przez Kodzak20, łącznie zmieniany 1 raz.
hmm a wiec tak kosztami sie nie przejmuje bo na to pracuje zeby wlozyc w prime te pieniadze, robocizna nic mnie nie bedzie praktycznie kosztowac jedynie tyle co moj czas i znajomego tylko nwm gdzie kupic kute tloki korby uszczelke czy sprzegło i wlasnie miedzy innymi po to zalozylem ten watek z gory dzieki za porady
kup w krakowie kpl na swapa sr20det i masz po problemie
wydatek 3200zl
mozesz wpakowac do auta na zyda silnik albo zrobic rewizje, seryjne bebechy dzwigaly juz 400ps wiec styknie na poczatek, chodz te strugane 280ps wystarczy w primerce
zycze wytrwalosci;)
[ Dodano: 2015-12-28, 21:35 ]
ps uszczelke ateny za 450zl moge ci zalatwic;)
wydatek 3200zl
mozesz wpakowac do auta na zyda silnik albo zrobic rewizje, seryjne bebechy dzwigaly juz 400ps wiec styknie na poczatek, chodz te strugane 280ps wystarczy w primerce
zycze wytrwalosci;)
[ Dodano: 2015-12-28, 21:35 ]
ps uszczelke ateny za 450zl moge ci zalatwic;)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Kodzak20, powiem ci tak czytaj wszystko jak leci, bo nikt gotowych rozwiązań ci nie podsunie
albo robisz sam i sam dochodzisz do wszystkiego albo stawiasz auto na garaz gdzie robiono nie jedne sr20de/ve/det i kladziesz kase na stol a panowie robia
co do DETa to ci podpowiem gdzie szukalem czesci zanim nie polapalem kontaktów - "allegro"
i całe swapy prosto z Japoni są na allegro, wpisz sr20det w lokalizacji Kraków i masz po temacie
oj, długa droga cie czeka bo widze nie masz na razie za duzego pojecia
albo robisz sam i sam dochodzisz do wszystkiego albo stawiasz auto na garaz gdzie robiono nie jedne sr20de/ve/det i kladziesz kase na stol a panowie robia
co do DETa to ci podpowiem gdzie szukalem czesci zanim nie polapalem kontaktów - "allegro"
i całe swapy prosto z Japoni są na allegro, wpisz sr20det w lokalizacji Kraków i masz po temacie
oj, długa droga cie czeka bo widze nie masz na razie za duzego pojecia
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
to moze moje pomalujesz
z perspektywy czasu zauwazysz pewne roznice miedzy uturbionym a turbomotorem
ja bym kupil swapa sr20det fwd i z nim kombinowal (masz juz w standardzie natrysk na denko, mocniejsze korby i wydajniejsza pompe oleju)
tak więc turlaj złotówki i jedz do krakowa po silnik zbieraj kase na strojenie wkladaj i upalaj
z perspektywy czasu zauwazysz pewne roznice miedzy uturbionym a turbomotorem
ja bym kupil swapa sr20det fwd i z nim kombinowal (masz juz w standardzie natrysk na denko, mocniejsze korby i wydajniejsza pompe oleju)
tak więc turlaj złotówki i jedz do krakowa po silnik zbieraj kase na strojenie wkladaj i upalaj
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
za 11k to masz do RWD a do primery masz za 3,3k http://allegro.pl/silnik-nissan-2-0-16v ... 80616.html i tak jak pisze Ad@mus lepiej wstawić SR20DET niż uturbiać SR20DE.
Co dozawiechy to tak jaki pisze Bobmel ja u siebie ma prawie taki set bo na przodzie zamiast AGX UltraSR ale to ze względów finansowych.
Co dozawiechy to tak jaki pisze Bobmel ja u siebie ma prawie taki set bo na przodzie zamiast AGX UltraSR ale to ze względów finansowych.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
jest jeszcze-a może już nie.... kompletny swap do sunny gtir czyli sr20det na ITB turbo tzw red top Mechanicznie ciekawy bo różni się małym szczegółem od aveniraPrzeRuSco pisze: do primery masz za 3,3k
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Radziej 392to prawie 400radziejwwl pisze:vixo, 360 to nie prawie 400 -ot ;P
Przecież nie siedziałem na dupie i nic nie robiłem
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Zrobisz wszystko z głową i będzieKodzak20 pisze:Jak uzyskaleś 392 KM
Teraz szykuje się drugi silnik i tam myślę, że już 4 z przodu się pokaże
Mi się niestety nie udało czego bardzo żałuję a był potencjał
Można by więcej dmuchać ale to już było o wiele za dużo jak na seryjne bebechy
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily