Pompa oleju - rysy
Moderatorzy: Ryba, Sajmooon, Zielkq, Maniek-ol
porysowany rotor i przednią obudowę chcesz papierem szlifować??a co z odpowiednim pasowaniem tych części?? w manualu określony jest fabryczny luz montażowy i tolerancja. pompa która nie trzyma wymiaru nie daje gwarancji odpowiedniego smarowania. jedyne co to rysy z tylnej pokrywy pompy można w ten sposób usunąć jeśli nie sa głębokievixo pisze:Ale to papierem delikatnie pojechać i jak nowa będzie
XXX
nie stosuje praktyki usuwania rys papierem ściernym bo jeśli szlifujesz az do momentu gdy rysa zniknie zmieniasz wymiar poniewaz usuwasz materiał. pompa ma odpowiednie pasowanie a większy luz powoduje że traci swoja sprawność. może takie praktyki zdaja egzamin w dupowozie który wyzej niż 5 koła nie kreci ale klientowi bym takiej nie zamontował. owszem zgodze sie ze pompe mozna zregenerować oczywiscie zalezy w którym miejscu jest porysowana ale bez precyzyjnej obróbki CNC nie uzyskasz wymaganej dokładnosci.
mysle że mozemy jeszcze podyskutowac o tym ale chyba bez sensu jest to robic w temacie giełdy
mysle że mozemy jeszcze podyskutowac o tym ale chyba bez sensu jest to robic w temacie giełdy

XXX
-
- nowy na forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 2016-01-29, 10:06
- Lokalizacja: Polska
Ja tam też zawsze jak kupuje to nową nie bawię się z tą cześcią w używki nie wiem czemu ale jakoś nie mam przekonania do tego.
Ostatnio zmieniony 2016-01-29, 22:35 przez Teferlbiers, łącznie zmieniany 1 raz.