Ile przebiegu ma Twoja Primera ?
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Moja primera jak ją kupiłem miała 334k to było 1,5 roku temu. Teraz ma 384k
i w czerwcu jedzie na złom, jakby ktoś coś chciał to pisać.
2.0 benzyna + gaz 140km 99r, p11
i w czerwcu jedzie na złom, jakby ktoś coś chciał to pisać.
2.0 benzyna + gaz 140km 99r, p11
www.SAO.art.pl - moje.
-
- nowy na forum
- Posty: 8
- Rejestracja: 2016-02-12, 17:49
- Lokalizacja: Wrocław
Moja Primerka ma 340 000 km 1.6 benzyna plus LPG Stag 300+. W 2005 roku kupiona bezpośrednio u kobiety w Belgii w domu prywatnym przez mojego wujka. Wtedy przebieg około 150 000 km. Od 2012r w moich rękach od przebiegu 228 000 km. Ja załozylem gaz i już ponad 100 tys na gazie. Śmiga jak szalona, cały czas wykorzystywana w trasie tak przez wujka jak i przeze mnie wiec służy bez zarzutów. Regularne wymiany i obsługi. Chce nią zrobić 500 000 km:) ciekawi mnie czy silnik da rade, na razie bez wymiany łańcucha rozrządu. Nie wiem czy to dzięki temu ale zakonserwowana w 2005 r w profesjonalnym zakładzie więc do dzisiejszego dnia zero rdzy.
Primera P11 GT SR20VE
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 77
- Rejestracja: 2012-05-16, 14:31
- Lokalizacja: nowinki k tłuszcza
Mój sąsiad ma Primerę która ma nabite już ponad 150 tys i dalej jeździ na oryginalnych klockach i tarczach Ja bym odradzał takich eksperymentów bo do zagraża naszemu bezpieczeństwu. Wysłałem mu artykuł http://www.iparts.pl/artykuly/jak-czest ... e,242.html i czekam aż pojawi się u mnie żeby mu wymienić hamulce.
Tarzan, szczerze powiedziawszy to przebieg nie ma tutaj znaczenia - tylko zużycie klocków i tarcz. Każdy producent wskazuje minimalną grubość tarczy i klocków hamulcowych.
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Moja Primcia się dociera hehe obecnie 297686 Jeżdzę nią niemal dwa lata. Nie nadążam z naprawami ale nie zamienie jej na nic innego no chyba że się rozpadnie
I bum! w momencie gdy mi stuknęło 300 000 usnełam za kólkiem i wylądowałam w rowie Brawo ja
I bum! w momencie gdy mi stuknęło 300 000 usnełam za kólkiem i wylądowałam w rowie Brawo ja
Ostatnio zmieniony 2016-12-27, 02:59 przez Andzia88, łącznie zmieniany 1 raz.
Looz na cytrynie
Only Diesel, bo
Na Benzynie zgine
Only Diesel, bo
Na Benzynie zgine
To co tam się w niej psuje?Andzia88 pisze: Nie nadążam z naprawami
Śmiało kontynuuj swój temat w "zaprezentuj swoje nismo"!
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Moja 2.0 TD 260 tys i idze na zlom. Dwa cylindry do roboty, robic tego nie bede bo dojda inne kwiatki, a drugiego motoru wstawiac nie bede, bo nie mam pewnosci co do przeszlosci kandydatów. Loteria w nissanach za duzo kosztuje.
[ Dodano: 2016-12-25, 07:11 ]
Robie jednak przekladke, trafilem silnik w dobrym stanie z przebiegiem 292 kkm i dostalem gwarancje 3 miesiace, na koniec roku pochwale sie czy operacja sie udała. Zbyt duzy sentyment nie pozwolił mi jej tak pobprostu zezlomowac, w koncu to czlonek rodziny. Wesolych Swiat
[ Dodano: 2016-12-25, 07:11 ]
Robie jednak przekladke, trafilem silnik w dobrym stanie z przebiegiem 292 kkm i dostalem gwarancje 3 miesiace, na koniec roku pochwale sie czy operacja sie udała. Zbyt duzy sentyment nie pozwolił mi jej tak pobprostu zezlomowac, w koncu to czlonek rodziny. Wesolych Swiat
Kupiłem 2.0 SRi przywiezioną do Polski 2,5 roku temu, w posiadaniu od 1,5 roku historia znana bo kolega sprzedał czego do dziś żałuję:) obecnie 370 tys, kupiłem 266, ale poprzednia p10 1,6, miała 570, bez ruszania rozrządu, jak i jej poprzedniczka rekordzista 677tys:) w obecnym posiadaniu ciągnie pięknie nadal, odkąd w Polsce valvoline 10w40, pozdrawiam
"CELEM NIE JEST BYCIE LEPSZYM OD KOGOŚ, LECZ BYCIE LEPSZYM OD TEGO KIM JEST SIĘ SAMEMU"