![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
[Sunny] Nissan Sunny GTI "Skrzat"
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Na początek to ja bym mapy zobaczył - może ktoś nieumiejętnie go przemapował..... Z tego co wiem, to jedyne przez co może się coś kaszanić w tym aucie to przepływka. Albo coś nie tak z "emulatorem sondy" ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Rozwiń temat odnośnie emulowania sondy
bo jeśli to rodowe GT to tam jest tytan NGK który działa w zakresie 0-5 V gdzie dla niego oscylacja wynosi bardzo różnie
no dla wolnych to 0.02 a 0.04 V jest stehio a dla danych wyższych obrotów jest też inaczej ...
wiem bo mialem i to jest poje@#$ ne
nie bardzo wiem jak taki sygnał można emulować
bo jeśli to rodowe GT to tam jest tytan NGK który działa w zakresie 0-5 V gdzie dla niego oscylacja wynosi bardzo różnie
no dla wolnych to 0.02 a 0.04 V jest stehio a dla danych wyższych obrotów jest też inaczej ...
wiem bo mialem i to jest poje@#$ ne
nie bardzo wiem jak taki sygnał można emulować
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Zarówno w P10 z SR20DE/Di jak i N14GTI z SR20DE występuje sonda tytanowa, która jest czujnikiem parametrycznym i zmienia swój parametr - w tym przypadku rezystancja. Sonda pracuje w układzie dzielnika napięciowego. Z tego co mnie doszły słuchy (ale mogę się mylić), to tu był po prostu wpięty rezystor zamiast sondy....... Robił za pseudo emulator i przez to komp myślał, że jest stechio.....
Tofu jak coś to wal na PW/dzwoń
Tofu jak coś to wal na PW/dzwoń
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
mapy już podmienialiśmy bo podeslalem Ejo swoją mape, teoretycznie podobne mody ale celowo podmieniliśmy żeby wykluczyć złą mapę w masterze jaka tam była
na obu mapach jedzie słabo z tym że na mojej ciut lepiej
ps. ecumaster miał mape paliwa ale zapłon 0 w zalym zakresie
na obu mapach jedzie słabo z tym że na mojej ciut lepiej
ps. ecumaster miał mape paliwa ale zapłon 0 w zalym zakresie
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Adamus a możesz pokazać jak wygląda twoja mapa czy to tajemnica ?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Dzięki za zainteresowanie tematem, niestety nie podłączę się pod rozmowę bo moja wiedza niczego tu nie wniesie. Na mapach adamusa może auto minimalnie lepiej się zbierało, za to na wolnych była kompletna tragedia.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
Mapy można porównać gdzie było więcej paliwa i było lepiej czy gorzej
i pytanie bo do tego nie doszliśmy czy tam też była zmieniana mapa zapłonu czy nie ? bo same zera też widziałem
i pytanie bo do tego nie doszliśmy czy tam też była zmieniana mapa zapłonu czy nie ? bo same zera też widziałem
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Pokażcie tą drugą mapę.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Pawel18PL, będę w domu to dam
mapa...hmmmmmm w sumie to tylko korekty w śwince więc do mapy od zera jej daleko ale AFR w całym zakresie od 2500rpm wynosil u mnie 12.7
wolne stanowczo za bardzo mam przylane
o ile na zagrzanym daje rade to na zimnym jest zonk ale pali od strzała 
mapa...hmmmmmm w sumie to tylko korekty w śwince więc do mapy od zera jej daleko ale AFR w całym zakresie od 2500rpm wynosil u mnie 12.7
wolne stanowczo za bardzo mam przylane


Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
12,7 ale na jakich obciążeniach ?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Na mapie adamusa były zrobione korekty zapłonu. Szczerze to jeśli chodzi o moc to jakichś większych różnic nie było, o ile były - możliwe że to tylko placebo. 

Ostatnio zmieniony 2015-10-16, 13:56 przez Drifter, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
Pawel18PL, my mamy det2, mocno ograniczona świnia która ma pobawić się paliwem i zapłonem
strojenie w moim przypadku to piłowanie auta po prywatnym odcinku ruch w roznych przedziałach mocy obrotowej na każdym biegu
nie wiem jak mam określi "obciążenia" więc nie odpowiem ci na twoje pytanie,
det2 stroi dawką pod konkretne obroty silnika i pod odpowiednie uchylenie tps, i na tym się jego możliwości koncza-odpowiednie krateczki i odpowiednia wartość
u mnie się zbiera, odpala, ma moc, pali w normie a jedyny minus to taki ze zimny nie dopala mieszanki co objawia się specyficznym zapachem który uwielbiam o poranku
strojenie w moim przypadku to piłowanie auta po prywatnym odcinku ruch w roznych przedziałach mocy obrotowej na każdym biegu
nie wiem jak mam określi "obciążenia" więc nie odpowiem ci na twoje pytanie,
det2 stroi dawką pod konkretne obroty silnika i pod odpowiednie uchylenie tps, i na tym się jego możliwości koncza-odpowiednie krateczki i odpowiednia wartość

u mnie się zbiera, odpala, ma moc, pali w normie a jedyny minus to taki ze zimny nie dopala mieszanki co objawia się specyficznym zapachem który uwielbiam o poranku

Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Ja wiem jak działa EcuMaster
aczkolwiek sterowanie pod tps to jest niebezpieczne....

Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
fak-zle napisałem
strojone pod wskazanie MAF/obroty
wiem ze Ejo ci pokazal swoje mapy i skala była obroty do bar, ale to normalne, po odpięciu kabla det zapina sobie inne skale ale nie ma to wpływu na prace silnika i na AFR
Oszukiwany jest maf i camshaft position sensor czyli w basicu mamy możliwość modzenia mapy paliwa i zapłonu, inne wyjścia służą nieco bardziej zaawansowanym modom ecu np. korekta po temperaturze
TPS popięty jest tylko jako analog in i wydaje mi się ze nawet jak by podpięty nie był to bidy by tez nie bylo

strojone pod wskazanie MAF/obroty
wiem ze Ejo ci pokazal swoje mapy i skala była obroty do bar, ale to normalne, po odpięciu kabla det zapina sobie inne skale ale nie ma to wpływu na prace silnika i na AFR
Oszukiwany jest maf i camshaft position sensor czyli w basicu mamy możliwość modzenia mapy paliwa i zapłonu, inne wyjścia służą nieco bardziej zaawansowanym modom ecu np. korekta po temperaturze
TPS popięty jest tylko jako analog in i wydaje mi się ze nawet jak by podpięty nie był to bidy by tez nie bylo
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Co do "Map" i afr
To mamy różne obciążenia
Wolne obroty
tz cruse -spokojna jazda 2500 3000 rpm lekko uchylona przepustnica
Pełny But czyli tz WOT
hamowanie silnikiem
Pomijając nowsze auta które mają szerokopasmowca na pokładzie i potrafią jechać cały czas 14.7 do obcinki nawet nie które z turbo ..
to zasada jest taka że przy 3/4 obciążenia utrzymuje się przedział ok 14.7 lub nawet wiecej
a obszar pełnego obciążenia np 12,7 ale to teoria
Najlepszy afr dla wolno ssaka to przecież 12.8 a 13.4
Z mojego doświadczenia to nawet seryjne 2,0 potrafi przetrawić bogatszą mieszankę rzędu 11,7 przy czerwonej linii
Cała tajemnica jest co jest w suniaczu ..
jutro będę off line bo najpierw robota prawie górnicza w przetykaniu rury
a potem Krakowski Spot u Kuguara od 17 ..a w Niedzielę zobaczymy co suniacz wydala ..
tutaj jakieś zapożyczone z neta pierwsze lepsze

To mamy różne obciążenia
Wolne obroty
tz cruse -spokojna jazda 2500 3000 rpm lekko uchylona przepustnica
Pełny But czyli tz WOT
hamowanie silnikiem
Pomijając nowsze auta które mają szerokopasmowca na pokładzie i potrafią jechać cały czas 14.7 do obcinki nawet nie które z turbo ..
to zasada jest taka że przy 3/4 obciążenia utrzymuje się przedział ok 14.7 lub nawet wiecej
a obszar pełnego obciążenia np 12,7 ale to teoria
Najlepszy afr dla wolno ssaka to przecież 12.8 a 13.4
Z mojego doświadczenia to nawet seryjne 2,0 potrafi przetrawić bogatszą mieszankę rzędu 11,7 przy czerwonej linii
Cała tajemnica jest co jest w suniaczu ..
jutro będę off line bo najpierw robota prawie górnicza w przetykaniu rury

tutaj jakieś zapożyczone z neta pierwsze lepsze
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
OMG targetowanie AFR....najgorsze co może być.... ile to już aut wysadziło...
tofu coś tam dzwoni ale jeszcze nie do końca wiadomo w którym kościele
Kwestię czy idzie stechiometrycznie do ocięcia, czy też nie to można by przy piwie obgadać. Na moje to to auto musi trafić do przeglądu AFR, zbudowania porządnego loga w oparciu o obroty, obciążenia itp. i potem porządnie wystrojone. Nie takiego co trwa 45-80 minut... U mnie samo budowanie mapy maf-map z przemą72 robiliśmy cały dzień i auto chodziło idealnie...Pozdro.
tofu coś tam dzwoni ale jeszcze nie do końca wiadomo w którym kościele

Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
To było do mnie wiec rozwiń myślPawel18PL pisze:....
tofu coś tam dzwoni ale jeszcze nie do końca wiadomo w którym kościele.....
po zatym tą mapkę wkleiłem dla przykładu że AFR nie może być taki sam w całym zakresie
Co do tego czy idzie stechio do odcinki to nie co gadać bo takie auta istnieją i tyle
Co do zrobienia loga to mogę zrobić z autem posiadającym OBD2 By czerpać info z Ecu
w tym przypadku będę musiał kastrować kable od Siebie bo właśnie takie logi robię u siebie a podłączone mam
-AFR
-RPM
-TPS
-MAP
A powiedz mi co jest nie tak w tamtej mapie pomijam hamowania silnika i to eko 15
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
W przypadku jeśli jest ecumaster to nie trzeba obd2 a należałoby podłączyć szerokopasmówkę z świnką i nią wykonać loga. Wypełnienia mapy dla częściowych uchyleń nie można wykonywać jedynie w jakimś zakresie obrotów...każde obroty, każde uchylenie przepustnicy, każde obciążenie... Kombinacji jakie trzeba sztucznie wygenerować dla poprawnego strojenia jest masę i nie można tego ani przyśpieszyć ani iść na skróty bo potem się ubija silnik. tofu, nie traktuj tego jako atak
ja po prostu chłonąc ten temat przez 3-4 lata jestem zdania, że do poprawnego wystrojenia silnika potrzeba wiele wiele wiele + 4x wiele czasu oraz wiedzy.
PS : co do aut idących 14,7 non stop to ciężko mi to sobie wyobrazić ale jako, że bawiłem się jedynie SR20DE, X16XEL, rodziną 1.9tdi to nie będę się wypowiadał

PS : co do aut idących 14,7 non stop to ciężko mi to sobie wyobrazić ale jako, że bawiłem się jedynie SR20DE, X16XEL, rodziną 1.9tdi to nie będę się wypowiadał
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
No tak myślałemPawel18PL pisze:W przypadku jeśli jest ecumaster to nie trzeba obd2 a należałoby podłączyć szerokopasmówkę z świnką i nią wykonać loga. Wypełnienia mapy dla częściowych uchyleń nie można wykonywać jedynie w jakimś zakresie obrotów...każde obroty, każde uchylenie przepustnicy, każde obciążenie... Kombinacji jakie trzeba sztucznie wygenerować dla poprawnego strojenia jest masę i nie można tego ani przyśpieszyć ani iść na skróty bo potem się ubija silnik. tofu, nie traktuj tego jako atakja po prostu chłonąc ten temat przez 3-4 lata jestem zdania, że do poprawnego wystrojenia silnika potrzeba wiele wiele wiele + 4x wiele czasu oraz wiedzy.
PS : co do aut idących 14,7 non stop to ciężko mi to sobie wyobrazić ale jako, że bawiłem się jedynie SR20DE, X16XEL, rodziną 1.9tdi to nie będę się wypowiadał
Oczywiście się z tobą zgadzam ja robiłem sobie logi na odcinkach 100 Km wych tras by zapełnić tabelkę a i tak brakowało odcinka by choć 3 bieg dojechać do obciny to się robi ponad 150 a na 4 do 200 wiec zapomnij ...
Nikt nie jest bogiem a że mam Volvo to powiem Ci że np chyba wszystkie po 2000 roku te bardziej szwedzkie s60 v70 itp mają szerokopasmowca i tak się stroją właśnie ..jest eko ale z mocą to ma mało wspólnego natomiast są też sprytniejsze c70 2.0 T 165 KM co jednak do chyba 3 tys idzie w 14.7 a potem sie podlawa do 12 a nawet do 11,5 zresztą trzeba mieć marker gdzie idzie w CL A GDZIE W OL ..
Także wiedze że nie mamy się o co spierać
Plan na jutro przegonić tak jak jest z AFRem w ręku zobaczyć co wypluwa a potem kastrowanie mojego potworka z kabli i robienie loga po np Przepływce i Tepsie ..
mam też Mapa z Staga luzem ale u kolegi można by go wykorzystać do zrobienia odniesienia
Dla nie wtajemniczonych to układy Staga czy Techa mapsensory są oparte o tem sam układ co Mapy dedykowane MX ...ocoś tam coś tam 4 barowe - 1 bar atmosferycznego ..mamy zakres do 3
[ Dodano: 2015-10-18, 20:01 ]
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Diagnoza jest
Po konsultacjach też telefonicznych Stawiamy na pompę paliwa
[ Dodano: 2015-10-18, 20:14 ]
Jakby ktoś miał wątpliwości czy przelany czy nie
[youtube] https://youtu.be/PcP6xYVr_Nw [/youtube]
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
-Pompa paliwa wymieniona
-Filtr paliwa wymieniony
Po wymianie pompy słychać było jakby pompa paliwa pracowała na sucho, dolaliśmy 15 litrów i zagadał od strzała. Pojechaliśmy na jakieś testy auto odzyskało moc, jest ogień i krzyki w aucie
.
Raz na jakiś czas zaczęło go dławić, od czasu do czasu poszedł strzał z wydechu. Zrobiliśmy z 10km i auto zaczęło gasnąć np. około 4tys obr przestało jechać delikatnie po gazie i na chwile wszystko wracało do normy. Podjechaliśmy do mojego brata, zdechł i już nie chciał gadać. Słychać jakby pompa chodziła na "sucho", tzn nie podawała paliwa. Jutro rozbierzemy to jeszcze raz i się czegoś może dowiemy. W końcu pojawił się banan na twarzy i na to czekałem bo wariat jest dobry, chociaż szczerze testy były bardzo delikatne
Zerknąłem pod bak i takie cuś dostrzegłem. Teoretycznie było to suche w momencie jak to dostrzegłem, ale czuć z tej plamy paliwo. Wyciek?



-Filtr paliwa wymieniony
Po wymianie pompy słychać było jakby pompa paliwa pracowała na sucho, dolaliśmy 15 litrów i zagadał od strzała. Pojechaliśmy na jakieś testy auto odzyskało moc, jest ogień i krzyki w aucie

Raz na jakiś czas zaczęło go dławić, od czasu do czasu poszedł strzał z wydechu. Zrobiliśmy z 10km i auto zaczęło gasnąć np. około 4tys obr przestało jechać delikatnie po gazie i na chwile wszystko wracało do normy. Podjechaliśmy do mojego brata, zdechł i już nie chciał gadać. Słychać jakby pompa chodziła na "sucho", tzn nie podawała paliwa. Jutro rozbierzemy to jeszcze raz i się czegoś może dowiemy. W końcu pojawił się banan na twarzy i na to czekałem bo wariat jest dobry, chociaż szczerze testy były bardzo delikatne

Zerknąłem pod bak i takie cuś dostrzegłem. Teoretycznie było to suche w momencie jak to dostrzegłem, ale czuć z tej plamy paliwo. Wyciek?



Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
jest Dobrze pompa zakładana na szybko może wężyki trzeba poprawić.
Ważne że główną usterkę udało się szybko znaleźć i ważne że ktoś tego silnika na tym AFR nie zabił bo kompresja jest ok..
Ważne że główną usterkę udało się szybko znaleźć i ważne że ktoś tego silnika na tym AFR nie zabił bo kompresja jest ok..
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Plan jest taki że dokupię jutro węże jak trzeba będzie to je jakoś połączymy z oryginalnymi, kupię nowe opaski na wszystkie przewody i sprawdzimy dlaczego pracuje na sucho skoro paliwo w baku jest. A jak rozwiążemy ten problem to przyjdzie czas na podsumowanie. 

Nie moc silnika, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
N15 GTI ->N14 GTI -> P10 eGT NeoVVL -> P11 NeoVVL
Na razie to jest Kroczek do przodu i ważne że nie do tyłu I pamiętaj że do wpełni zadowolenia jeszcze daleka droga ... a na końcu drogi zaczyna się chorować na brak mocy
Ja tak już mam
Ja tak już mam
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Cały problem polega na tym że mamy od Siebie jakieś 40 km niby nie dużo ale każdy pracuje
ustalenia na dziś to to że znika paliwo tak jak znikało teraz przynajmniej silnik zjada na tyle by generować odpowiednią moc i stawiamy na jakiś wyciek zewnętrzy bo po wstępnej diagnozie to Skrzacik prześciga VeJrona czy czołg z 4 pancernych ze "SPALANIEM" + do tego plamy na zbiorniku
Afr nie był sprawdzany po zmianie pompy .
Pompa poszła Magneti marelii czyli firma a nie jakiś tam chinol .. wiec nie jest źle
Zresztą tak też doradzałem by nie szaleć bo jeszcze nie koniec problemów z furaczem
ustalenia na dziś to to że znika paliwo tak jak znikało teraz przynajmniej silnik zjada na tyle by generować odpowiednią moc i stawiamy na jakiś wyciek zewnętrzy bo po wstępnej diagnozie to Skrzacik prześciga VeJrona czy czołg z 4 pancernych ze "SPALANIEM" + do tego plamy na zbiorniku
Afr nie był sprawdzany po zmianie pompy .
Pompa poszła Magneti marelii czyli firma a nie jakiś tam chinol .. wiec nie jest źle
Zresztą tak też doradzałem by nie szaleć bo jeszcze nie koniec problemów z furaczem
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Łooo 100/100 to lepszy wynik jak B grupa
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
zrobię up date
jednak fura chyba nie pożarła takiej ilości paliwa bo jednak było sporo jakiś zonk wyszedł na rurkach paliwowych w zbiorniku ..
Teraz testy rzeczywistego spalania
jednak fura chyba nie pożarła takiej ilości paliwa bo jednak było sporo jakiś zonk wyszedł na rurkach paliwowych w zbiorniku ..
Teraz testy rzeczywistego spalania

Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2