

Auto jest zemną ponad 2 lata, kupiłem ją w naprawdę dobrym stanie sprowadzoną z Niemiec klasycznie od starszego pana




W auto włożyłem już mnóstwo pracy i jeszcze więcej pieniędzy ale nie żałuje ani grosza!
Teraz przedstawie krótką liste modyfikacji jakie w niej wprowadziłem:
Zawieszenie:
-Gwintowane BCracing BR mozłiwośc regulacji wysokości i twrdosci w 32 stopniach (obecnie twardość na maxa

-Wahacze przednie i tylne zostały wykonane na zamówienie z możliwościa regulacji kątów kół, przez zaprzyjaźniony warsztat przedstawicieli marki BCracing w Polsce
-Wszystkie tulejki przód i tył na wahaczach, stabilizatorach itp. zastąpione twardym poliuretanem (żółte)
W tej chwili najniższy element podłogi auta jest 7 cm nad ziemią
Hamulce:
-Tarcze z przodu nawiercano/nacinane, z tyłu gładkie. Dedykowane do P10GT firmy EBC
-Klocki hamulcowe przod i tył EBC yellow
-przewody w stalowym oplocie marki HELL w kolorze niebieskim
-tarcze kotwiczne wywalone. Wszystkie elementy zacisków wymienione na nowe oryginalne z serwisu
Felgi i Opony:
-JapanRacing JR3 17x8.5 Gold-Bronze na oponach KUMHO KU31 195/40 przód i tył
-Nakrętki kute D1spec black
Wizualnie poza obniżeniem, felgami i przyciemnionymi szybami i stickersami wzgledem serii GT nie ma wielkich róznic, ale tak własnie miało być Simply&Clean

Całe auto zostało wypolerowane przez Car Detailing Szczecin i chłopaki wykonali naprawe kawał dobrej roboty bo lakier jest jak lustro ( co widać na fotografiach poniżej )
Osprzęt silnika:
-cały wydech wykonany z kwasówki 2.5cala na całej długosci przelotowy oparty na dwóch tłumikach przelotowych żeby jazda autem nie była aż tak bardzo uciążliwa

końcówka 3cale. Cały wydech wykonany w Warszawskiej firmie EL-Tec
-układ dolotowy równiez wykonała firma El-Tec. Rura ze stali nierdzewnej, stożek K&N, rura zimnego dolotu poweitrza poprowadzona od zderzaka do stozka i izolacja termiczna stozka od komory silnika
Sam silnik i układ napędowy sa seryjne teraz powinno być jakies 170km chociaz auto nigdy nie było hamowane wiec dokładnej liczby nie moge podać. Juz wyjasniam dlaczego tak słabo

Był plan wsadzenia SR20DET lub VET i celowac w moc okolo 350km
Ale postanowiłem odpuścić dalsze modyfikowniae Primery bo jest ona juz moim spełnionym marzeniem a mam jeszcze niespełnione marzenie motoryzacyjne odkąd tylko wiedziałem co to jest samochód chciałem posiadac w swoim garażu Skylina R32 GTR


Szczerze mówiąc jest to mój pierwszy post na tego typu forach i pewnie nie wszystko opisałem wiec w razie jakichkolwiek pytań będe uzupełniał ten temat i informował o przebiegu prac jeśli jakies będą lub o zmianie właściciela










a teraz kilka zdjeć pokazujacych jak lakier wyglada po wymyciu




Mam nadizeje że moja Primera się spodobała
