Saab 9-5 Aero
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Fmic zamontowany, zajęło mi to dłużej niż myślałem, ale i pracy było więcej niż myślałem, wszystkie prace w godzinach nocnych
Wzmocnienie zbyt wiele zasłaniało, teraz wygląda tak, trochę osłabione, ale funkcję spłeni, mam nadzieję że nigdy się nie przekonam
Gotowy zestawik do montażu, tylko składać
Mocowanie chłodnicy wody
Nowe mocowanie skraplacza klimy, wcześniej zamocowany był do intercoolera
Mocowanie ramki od intercoolera
Gotowe
[/URL]
Przewód od wspomagania po odpowiednim podgęciu mieści bez problemu
Wszystko na milimetry, ale pasuje jak trzeba, jeszcze muszę odpowiednio zderzak przerobić, żeby tyle nie zasłaniał
Jest przepaść w porównaniu z tym co było, wreszcie czuć że to chce jechać
Wzmocnienie zbyt wiele zasłaniało, teraz wygląda tak, trochę osłabione, ale funkcję spłeni, mam nadzieję że nigdy się nie przekonam
Gotowy zestawik do montażu, tylko składać
Mocowanie chłodnicy wody
Nowe mocowanie skraplacza klimy, wcześniej zamocowany był do intercoolera
Mocowanie ramki od intercoolera
Gotowe
[/URL]
Przewód od wspomagania po odpowiednim podgęciu mieści bez problemu
Wszystko na milimetry, ale pasuje jak trzeba, jeszcze muszę odpowiednio zderzak przerobić, żeby tyle nie zasłaniał
Jest przepaść w porównaniu z tym co było, wreszcie czuć że to chce jechać
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...
s13 SR20DET w budowie...
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Robota prze piękna
Zobaczysz będziesz mega zaskoczony po pierwszej jeździe probnej
Zobaczysz będziesz mega zaskoczony po pierwszej jeździe probnej
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Dzięki Coobcio, Sam mnie podkręciłeś
Różnica jest mega a najbardziej podoba mi się reakcja jak kogoś przewiozę
Jeszcze muszę ogarnąć kilka detali... i przyjadę tym razem po jakiś męski wykresik
A zderzak ma wyglądać jak w oryginale z tym że środkowy wlot ma być największy jaki się uda, żadne tuningowe siatki... nie wchodzą w grę
Różnica jest mega a najbardziej podoba mi się reakcja jak kogoś przewiozę
Jeszcze muszę ogarnąć kilka detali... i przyjadę tym razem po jakiś męski wykresik
A zderzak ma wyglądać jak w oryginale z tym że środkowy wlot ma być największy jaki się uda, żadne tuningowe siatki... nie wchodzą w grę
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...
s13 SR20DET w budowie...
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Sprawdzałeś już temperaturę w dolocie na drodze w warunkach bojowych
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Mocowania własnej produkcji
Temperatura w okolicach 30 stopni, ciekawe ile było jak robiłem próby bez zderzaka, jak będę przerabiał wlot to podepnę czujnik i zobaczę.
Turbinka teraz fajnie wstaje i bez problemu dmucha 1,2 bara, jest dobrze
Temperatura w okolicach 30 stopni, ciekawe ile było jak robiłem próby bez zderzaka, jak będę przerabiał wlot to podepnę czujnik i zobaczę.
Turbinka teraz fajnie wstaje i bez problemu dmucha 1,2 bara, jest dobrze
Ostatnio zmieniony 2013-07-09, 13:54 przez marcins, łącznie zmieniany 1 raz.
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...
s13 SR20DET w budowie...
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No to grubo
Ostatnio na hamowni nie chciała więcej jak 1bar dmuchać
Ostatnio na hamowni nie chciała więcej jak 1bar dmuchać
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Może jednak coś z tej turbiny będzie, bo jakoś nie chce mi się oddawać jej na reklamacje, niby się dogadałem, ale uziemię samochód i roboty dodatkowej sporo...
Kilka zdj poglądowych
Trochę inaczej zamontowane klaksony, udało się wykorzystać stare wsporniki
I przewód wspomagania, który podobno się nie mieści...
Zostało mi jeszcze poprawić zderzak i koniecznie wymyśleć jakiś dolot do puszki z filtrem bo jak na razie jest trochę niebezpiecznie
Kilka zdj poglądowych
Trochę inaczej zamontowane klaksony, udało się wykorzystać stare wsporniki
I przewód wspomagania, który podobno się nie mieści...
Zostało mi jeszcze poprawić zderzak i koniecznie wymyśleć jakiś dolot do puszki z filtrem bo jak na razie jest trochę niebezpiecznie
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...
s13 SR20DET w budowie...
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
z silikonów jakiś dolocik trzeba zrobić do seryjnej puszki coby wody nie zassała...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ostatnio zmarnowałem 2godz szukając czegoś przydatnego w juli, castoramie.... zupełnie nic w tych sklepach nie ma
Muszę zamówić coś do zmontowania, miała być ładna pogoda a tylko wyjechałem i jak na złość dolało w lbn
Muszę zamówić coś do zmontowania, miała być ładna pogoda a tylko wyjechałem i jak na złość dolało w lbn
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...
s13 SR20DET w budowie...
Nie założyłem jeszcze nowego tematu, to pochwalę się tutaj
Dzisiejszego dnia przywiozłem od Gela taki zestawik
A tu zdjęcie jak jeszcze siedział w s14
SR jeździł z automatem i ma podobno 112tys przebiegu
Szukałem SR-a bez spinania blisko 2 lata, a że nie pojawiało się nic sensownego to miałem budować silnik na bloku od Sereny i głowicy VE... wyszło jak wyszło jest mam nadzieje zdrowy SR, głowicę zawsze można zmienić
Teraz tylko kusi mnie ta 6-cio biegowa skrzynia od s15 co na allegro wisi jakiś czas, ale może na razie wystarczy
Wracając do tematu Saaba, cały czas coś tam przy nim działam.... temat KM nie został jeszcze ogarnięty, raz byłem z Coobciem ustawiony w fabryce mocy, ale z jakimś 370Z za długo się zeszło i do tej pory ciężko było mi się zmobilizować tym bardziej, że jeszcze trochę rzeczy jest do ogarnięcia przed finalnym strojeniem.
Jakiś czas temu zamontowałem zawór DV Properfekta
Obecnie ogarniam zawieszenie, tył mam już gotowy, tuleje główne też wymieniłem
Został jeszcze przód, miałem już zamawiać poli z Professional Sweden Parts, ale wyczytałem że są ch....e i będę zamawiał strongflexy
Od jakiegoś czasu zabieram się za wyspawanie downpipe'a i kiedyś przeglądając strony zobaczyłem, że w niektórych 9-5 była jeszcze jedna poduszka z tyłu skrzyni a że troszeczkę mnie irytuje to bujanie się silnika więc taką sobie sprawiłem, niestety jeśli nie występowała fabrycznie to mocowanie do sanek trzeba było dorabiać i spawać
Różnicy za wielkiej na razie nie odczułem, ale to dlatego że mam już trochę zmęczoną poduszkę skrzyni, w bagażniku jeździ już nowa tylko muszę znaleźć chwilę, bo od razu chcę zrobić klejem tylną i przednią
Na dniach postaram się jeszcze zrobić zdjęcia wnętrza, bo tam sporo się zmieniło
Dzisiejszego dnia przywiozłem od Gela taki zestawik
A tu zdjęcie jak jeszcze siedział w s14
SR jeździł z automatem i ma podobno 112tys przebiegu
Szukałem SR-a bez spinania blisko 2 lata, a że nie pojawiało się nic sensownego to miałem budować silnik na bloku od Sereny i głowicy VE... wyszło jak wyszło jest mam nadzieje zdrowy SR, głowicę zawsze można zmienić
Teraz tylko kusi mnie ta 6-cio biegowa skrzynia od s15 co na allegro wisi jakiś czas, ale może na razie wystarczy
Wracając do tematu Saaba, cały czas coś tam przy nim działam.... temat KM nie został jeszcze ogarnięty, raz byłem z Coobciem ustawiony w fabryce mocy, ale z jakimś 370Z za długo się zeszło i do tej pory ciężko było mi się zmobilizować tym bardziej, że jeszcze trochę rzeczy jest do ogarnięcia przed finalnym strojeniem.
Jakiś czas temu zamontowałem zawór DV Properfekta
Obecnie ogarniam zawieszenie, tył mam już gotowy, tuleje główne też wymieniłem
Został jeszcze przód, miałem już zamawiać poli z Professional Sweden Parts, ale wyczytałem że są ch....e i będę zamawiał strongflexy
Od jakiegoś czasu zabieram się za wyspawanie downpipe'a i kiedyś przeglądając strony zobaczyłem, że w niektórych 9-5 była jeszcze jedna poduszka z tyłu skrzyni a że troszeczkę mnie irytuje to bujanie się silnika więc taką sobie sprawiłem, niestety jeśli nie występowała fabrycznie to mocowanie do sanek trzeba było dorabiać i spawać
Różnicy za wielkiej na razie nie odczułem, ale to dlatego że mam już trochę zmęczoną poduszkę skrzyni, w bagażniku jeździ już nowa tylko muszę znaleźć chwilę, bo od razu chcę zrobić klejem tylną i przednią
Na dniach postaram się jeszcze zrobić zdjęcia wnętrza, bo tam sporo się zmieniło
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...
s13 SR20DET w budowie...
zbiera sie sabina miodnie Chce jechać to auto i to czuć do 100 to jakoś tak normalnie ale powyżej ochoczo przyśpiesza dupowóz mega!! dosyć cicho wygodnie, nawet utwardzone poduchy bardzo nie przeszkadzają. Troche podpimpować z zewnątrz, wystroić i nie pozostaje nic innego jak brać sie za S13
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
ja sie tak zastanawiam czy to nie z toba na drodze sandomierz krasnik ostatnio tak bardzo sie mierzylem ale przy 210 wysiadlem chociaz tamten mial rej RST ale wygladal bardzo podobnie
Była P10 1.6 16V SRI
Była Nissan Sunny 1.7 D
Byf VW Golf 3 ABF
Było Espero 2.0 16V
Jest Primera P10 eGT
Jest Audi D2 S8 4.2 Quattro
Była Nissan Sunny 1.7 D
Byf VW Golf 3 ABF
Było Espero 2.0 16V
Jest Primera P10 eGT
Jest Audi D2 S8 4.2 Quattro
Czas na jakiś up
Trochę wymian eksploatacyjnych
Nowa poduszka skrzyni i 2 zrobione klejem, ale muszę je powiercić bo za twardo
Od początku welurowa tapicerka psuła wnętrze tego samochodu, inaczej być nie mogło zakupiłem w bardzo przyzwoitym stanie półskórzany kpl. razem z boczkami. Jak zwykle wyobraźnia mnie poniosła i do kompletu musiałem mieć jeszcze listewki na boczkach z 9-5 2005- polakierowane w czarny połysk razem z tym kredensowym drewnem co nigdy mi się nie podobało, operacja trochę skomplikowana bo musiałem z 12 boczków zrobić 4, ale efekt zadowalający, oceńcie Sami
Przed:
Po:
Po zamontowaniu fmica pociąłem przedni zderzak, później przyszło mi do głowy żęby jeszcze bardziej go pociąć... i tak też zrobiłem, miała być siatka tuningowa w środek... ale doszedłem do wniosku, że nie podoba mi się to. Po bardzo długiej chwili namysłu obrałem inną drogę
Poszukiwania trwały długo, ale udało się zakupiłem przedni i tylny zderzak z wersji aero hot. Jednak wlocik powietrza wydawał się za mały i postanowiłem popsuć kolejny zderzak, tym razem za 1000PLN-ów
Zmiana zderzaków wymusiła lift, czyli przednie lampy do wymiany, tylne lampy, pokrywa bagażnika do wymiany a do tego masa innych problemów po drodze takich jak inne kostki elektryczne we wszystkich lampach
Przed: (stary, brzydki saab z pociętym przednim zderzakiem )
Po:
Tłumiki też się różniły, teraz trzeba liftować układ wydechowy
Wszystkie te zmiany odciągają power up niestety, ale takie życie...
Po drodze zregenerowany moduł abs, wymienione węże wodne od lpg po raz 2, ale tym razem na silikon bo wnerwiały mnie wieczne wycieki... Przy aucie jeszcze sporo pracy i sporo planów, chociaż sprzedaż chodziła po głowie, ale już sobie wybiłem
Pozdrawiam
marcins
Trochę wymian eksploatacyjnych
Nowa poduszka skrzyni i 2 zrobione klejem, ale muszę je powiercić bo za twardo
Od początku welurowa tapicerka psuła wnętrze tego samochodu, inaczej być nie mogło zakupiłem w bardzo przyzwoitym stanie półskórzany kpl. razem z boczkami. Jak zwykle wyobraźnia mnie poniosła i do kompletu musiałem mieć jeszcze listewki na boczkach z 9-5 2005- polakierowane w czarny połysk razem z tym kredensowym drewnem co nigdy mi się nie podobało, operacja trochę skomplikowana bo musiałem z 12 boczków zrobić 4, ale efekt zadowalający, oceńcie Sami
Przed:
Po:
Po zamontowaniu fmica pociąłem przedni zderzak, później przyszło mi do głowy żęby jeszcze bardziej go pociąć... i tak też zrobiłem, miała być siatka tuningowa w środek... ale doszedłem do wniosku, że nie podoba mi się to. Po bardzo długiej chwili namysłu obrałem inną drogę
Poszukiwania trwały długo, ale udało się zakupiłem przedni i tylny zderzak z wersji aero hot. Jednak wlocik powietrza wydawał się za mały i postanowiłem popsuć kolejny zderzak, tym razem za 1000PLN-ów
Zmiana zderzaków wymusiła lift, czyli przednie lampy do wymiany, tylne lampy, pokrywa bagażnika do wymiany a do tego masa innych problemów po drodze takich jak inne kostki elektryczne we wszystkich lampach
Przed: (stary, brzydki saab z pociętym przednim zderzakiem )
Po:
Tłumiki też się różniły, teraz trzeba liftować układ wydechowy
Wszystkie te zmiany odciągają power up niestety, ale takie życie...
Po drodze zregenerowany moduł abs, wymienione węże wodne od lpg po raz 2, ale tym razem na silikon bo wnerwiały mnie wieczne wycieki... Przy aucie jeszcze sporo pracy i sporo planów, chociaż sprzedaż chodziła po głowie, ale już sobie wybiłem
Pozdrawiam
marcins
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...
s13 SR20DET w budowie...
Pamiętam na początku jak kupiłeś sabine mówiłeś, że zrobisz tylko silnik i nic nie bedziesz dalej grzebał hehe wiedziałem, że ściemniasz na żywo wszystko wygląda jak by tak wyjechało z fabryki dlatego też wielki plus, że wszystko ogarnięte własnymi rękami osobiście brakuje mi teraz do całokształtu xenonów no i może tego, że to nie kombiak
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
Też to pamiętam, kupię aero bo zawieszenie obniżone, hamulce większe (już mi chodzi po głowie tarcza 345 ) trochę mnie to denerwuje, zamiast skupić się nad s13 to co chwilę wymyślam z saabem, teraz jeszcze amortyzatory na przód i koniecznie układ wydechowy, mam już nawet kilka elementów na DP..... Czasem myślę żeby kupić seicento 1,1 i skończyć ładować kasę, ale zrobię traskę saabem i mi przechodzi
Co do xenonów mi też strasznie ich brak, może kiedyś....
Co do xenonów mi też strasznie ich brak, może kiedyś....
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...
s13 SR20DET w budowie...
Nadal mam ogromny sentyment do 9-5 a Twój wygląda coraz lepiej, najładniejszy zderzak jaki można mieć w 9-5 no i wszystko inne też na plus. takie fotele miałem też wrzucone u siebie bo fabryczne chociaż były w skórze to jednak porażka, a te z polifta zupełnie co innego.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
Dzięki
Fotele to zupełnie inny świat w porównaniu z serią, nie trzeba się tak mocno trzymać kierownicy w szybkich zakrętach
Fotele to zupełnie inny świat w porównaniu z serią, nie trzeba się tak mocno trzymać kierownicy w szybkich zakrętach
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...
s13 SR20DET w budowie...
No dokładnie chociaż miałem wrażenie że w tych poliftowych troche wyżej się siedzi, no ale nie można mieć wszystkiego. A powiedz czego oprócz lamp jeszcze trzeba było się pozbyć żeby zrobić z niego polifta, bo kiedyś na forum saab-a czytałem że jeszcze chyba błotniki z przodu niby inne itp ale jakoś jak pamiętam to zero konkretów.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
instructions for generic cialis
Pharmacological profile of ipragliflozin ASP1941, a novel selective SGLT2 inhibitor, in vitro and in vivo <a href=http://cialis.lat/discover-the-best-pri ... lis>cialis online prescription</a>
cialis anchorage
could become indispensable tools for the masses <a href=http://cialis.lat/discover-the-best-pri ... is>generic cialis online pharmacy</a> Furthermore, if a patient has bilateral renal artery stenosis, initiation of an ACE inhibitor therapy can precipitate renal failure due to the reduction of glomerular hydrostatic pressure