spiek ze spręzynkami nadaje sie do mocnego cywilnego bez spręzynek jest zdecydowanie do sportuPrzeRuSco pisze:Chce coś cywilnego
ale oczywiści mozna organika załozyć. tak jak Adamus wspomniał Sachs jest godny polecenia. Luk, Valeo odradzam
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
wg mnie to jeden ch.... nie wiem czy to data wyjscia p11 czy zmienili steerowanie z linki na hydro ale z tego co mi wiadomo to poza sr20 det z 200sx i gti-r to pozostałe sry miały tarczę 215mm i 20zebów na wielowypuściciePrzeRuSco pisze:Dobra a powiedzcie mi jeszcze jaka jest różnica w sprzęgłach Aisin116 lub Exedy2084 według IC pasują do sr20 do 09.1997 a Aisin073A lub Exedy2069 według IC do sr20 od 10.1997
dokładnia tak jak mówisz ja również... u mnie żadne zwykęł sprzęgło nie było w stanie przenieść mocy z silnika na skrzynie. po mocnym wcisnieciu gazu nowiutkie sprzęgło najzwyklej się ślizgało.vixo pisze: Na spieku da się normalnie jeździć ja tam nie narzekam. Po mieście bez problemu
Ale ja nie mówię o zamienniku, tylko o OEM Luk Nissan. Rok temu jak drążyłem temat, dowiedziałem się, że ów OEM jest dostępny za ok. 800zł. Nikt oficjalnie nie jest w stanie podzielić się doświadczeniami jak wypada Luk ,,pierwszomontażowy'' z tym który jest teraz dostępny w ASO... Oczywiście Luk posiada w sprzedaży sprzęgła regenerowane za odp. niższą kasę, ale o nich tutaj akurat nie mówimy.VE Killer pisze:Panowie nie porównujcie sprzęgła OEM które w dodatku idzie na pierwszy montaż z czymś co jest dostępne jako część zamienna bo jakość jest rózna i tego nie da się porównywać.
Jaki koszt kompletu?VE Killer pisze:a w tej kwesti akurat sachs boje konkurencje