
VQ30DE w Primerze??
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Ja go nawet nie dokończonego pamiętam jak stał w zeszłym roku...No z kilka miesiecy temu stal taniej
Niezłe jaja- wymieniony silnik na 1.6 z GTI
 
 Wracając do tematu swapów, nie zastanawiał się nikt żeby wykręcić takie VQ35 np. z vel satisa po dzwonie z rajchu albo UK
 Co prawda są one słabsze (wałki itp.) ale ogólnie baza jest taka sama jak z 350Z
 Co prawda są one słabsze (wałki itp.) ale ogólnie baza jest taka sama jak z 350Z  
Baza może i ta sama, jednak dużo jej brakuje do 350Zkarol282 pisze:Ja go nawet nie dokończonego pamiętam jak stał w zeszłym roku...No z kilka miesiecy temu stal taniej
Niezłe jaja- wymieniony silnik na 1.6 z GTI

Wracając do tematu swapów, nie zastanawiał się nikt żeby wykręcić takie VQ35 np. z vel satisa po dzwonie z rajchu albo UKCo prawda są one słabsze (wałki itp.) ale ogólnie baza jest taka sama jak z 350Z
No właśnie...bombel pisze:vixo, ale skrzynia pasuje od MAximy 3,0
![:]](./images/smilies/kwadr.gif) 
 Ryba, osprzęt na pewno jest inny, zapewne wałki, kolektor ssący i wydech jest przytkany, ale to są elementy które można bez problemu podmienić, na amerykańskich forach wkładają bebechy z HR do zwykłego DE i można kręcić w niebiosa. VQ35 ma mega dobre głowice to jest jego przewaga nad VQ30, oczywiście to nie jedyny plus ale to jest jego główna przewaga.
SWAP VQ30DE-K P11
Witam. Z góry wiem że jest już temat odnośnie tego zagadnienia, ale jest w nim mało konkretów.
Planuje wsadzić do swojej primerki silnik vq30dek ewentualnie vq30 bez k i tutaj rodzi się kilka pytań. Co będzie do tego potrzebne.
Z tego co wiem to:
- silnik
- skrzynia
- półosie, nie wiem tutaj czy je pokroić i pospawac czy może dać do zrobienia customy
- ecu. Jak tutaj będzie wyglądać sytuacja z immobilizerem?
- wiązka
- pompa paliwowa, jakaś może wallbro 255?
Ogólnie pomijam takie rzeczy jak mocowanie silnika i inne rzeźby.
Z takich mniejszych rzeczy to pewnie dojdzie chłodnica itp.
Oprócz tego co wymieniłem to co jeszcze będzie potrzebne, bo nie wiem czy bardziej opłacalne nie będzie kupienie rozbitka.
Pozdrawiam.
To jak wiesz, że istnieje już taki temat, to warto w nim pisać, a nie zakładać kolejny, bo się jeszcze większy bałagan robi. Tematy połączyłem. Zielkq
 Zielkq
			
													Planuje wsadzić do swojej primerki silnik vq30dek ewentualnie vq30 bez k i tutaj rodzi się kilka pytań. Co będzie do tego potrzebne.
Z tego co wiem to:
- silnik

- skrzynia
- półosie, nie wiem tutaj czy je pokroić i pospawac czy może dać do zrobienia customy
- ecu. Jak tutaj będzie wyglądać sytuacja z immobilizerem?
- wiązka
- pompa paliwowa, jakaś może wallbro 255?
Ogólnie pomijam takie rzeczy jak mocowanie silnika i inne rzeźby.
Z takich mniejszych rzeczy to pewnie dojdzie chłodnica itp.
Oprócz tego co wymieniłem to co jeszcze będzie potrzebne, bo nie wiem czy bardziej opłacalne nie będzie kupienie rozbitka.
Pozdrawiam.
To jak wiesz, że istnieje już taki temat, to warto w nim pisać, a nie zakładać kolejny, bo się jeszcze większy bałagan robi. Tematy połączyłem.
 Zielkq
 Zielkq
					Ostatnio zmieniony 2016-02-17, 18:02 przez kAFFKA, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
						opłacalne jest tylko kupno rozbitka wszystkie części masz pod ręką i wygoda samego swapa też się zwiększa.
Co do półosi ja bym najpierw zespawał samemu a później dał do dorobienia jak już wszystko będzie pasować do siebie.
Co do ECU najlepiej by było wsadzić ten z maximy i oddać do magików żeby usunęli immo.
Przygotuj się też na rzeźbę wiązki przy podłączeniu wiązki silnikowej z maxi do wiązki z kabiny primery
Na pewno ktoś się znajdzie kto odradzi Ci tego swapa ale nie słuchaj go i przecieraj szlaki załóż temat z dokładnym opisem abym i ja miał kiedyś w przyszłości z górki robiąc coś takiego
 załóż temat z dokładnym opisem abym i ja miał kiedyś w przyszłości z górki robiąc coś takiego 
			
									
									Co do półosi ja bym najpierw zespawał samemu a później dał do dorobienia jak już wszystko będzie pasować do siebie.
Co do ECU najlepiej by było wsadzić ten z maximy i oddać do magików żeby usunęli immo.
Przygotuj się też na rzeźbę wiązki przy podłączeniu wiązki silnikowej z maxi do wiązki z kabiny primery

Na pewno ktoś się znajdzie kto odradzi Ci tego swapa ale nie słuchaj go i przecieraj szlaki
 załóż temat z dokładnym opisem abym i ja miał kiedyś w przyszłości z górki robiąc coś takiego
 załóż temat z dokładnym opisem abym i ja miał kiedyś w przyszłości z górki robiąc coś takiego 
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
						Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs

Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
bombel gadaj skad i kto ma takie cudo no chyba ze sprzedaz primy była  fikcja i silnik z espaca wyladuje w ex primerze ?:p
			
									
									100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
						http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
UP!
VQ30DE z a32 czy a33? jakieś znaczne różnice w silniku występują? wg internetu a33 ma 7KM więcej, z czego to wynika?
			
									
									VQ30DE z a32 czy a33? jakieś znaczne różnice w silniku występują? wg internetu a33 ma 7KM więcej, z czego to wynika?
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
						SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
A33 ma kolektor 00VI i chyba inne wałki, znaczy "lepsze"   Jak swap to tylko z A33, ja sam teraz szukał bym silnika z A33, świeższy trochę niż A32 no i lepiej się odpycha. Szalony wkładał kolektor ssący z A33 do A32 wałki bodajże też i pamiętam że w połączeniu z wydechem dolotem i strojeniem robiła sieczkę delkatnie mówiąc
 Jak swap to tylko z A33, ja sam teraz szukał bym silnika z A33, świeższy trochę niż A32 no i lepiej się odpycha. Szalony wkładał kolektor ssący z A33 do A32 wałki bodajże też i pamiętam że w połączeniu z wydechem dolotem i strojeniem robiła sieczkę delkatnie mówiąc  
Zapomniał bym, A33 miało seryjną szperę. I ostatnie wypusty 99' A32 też bo sam mam u siebie.
			
									
									
						 Jak swap to tylko z A33, ja sam teraz szukał bym silnika z A33, świeższy trochę niż A32 no i lepiej się odpycha. Szalony wkładał kolektor ssący z A33 do A32 wałki bodajże też i pamiętam że w połączeniu z wydechem dolotem i strojeniem robiła sieczkę delkatnie mówiąc
 Jak swap to tylko z A33, ja sam teraz szukał bym silnika z A33, świeższy trochę niż A32 no i lepiej się odpycha. Szalony wkładał kolektor ssący z A33 do A32 wałki bodajże też i pamiętam że w połączeniu z wydechem dolotem i strojeniem robiła sieczkę delkatnie mówiąc  
Zapomniał bym, A33 miało seryjną szperę. I ostatnie wypusty 99' A32 też bo sam mam u siebie.














