[ Primera] Primera GT-line by marlos90
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] Primera GT-line by marlos90
Witam, na forum troszkę już jestem, nissana mam od 5lat i w końcu zebrałem się za zaprezentowanie..
MODEL: P11 TD kiedyś najbiedniejsza wersja GX bez elektryki, bez klimy tylko z szyberdachem i spoilerem teraz ciut bogatsza…
SILNIK: cd20t 91KM 174NM
mody:
-usunięty egr,
-mbc pro perfekt ( podniesione ciśnienie z 0,7 na 0,9bar )
-tłumik końcowy zastąpiony prostą rurą fi50 z oem końcówką,
-był intercooler z mercedesa a-klasy ale ustąpił miejsca klimie – na montaż czeka intercooler z fiata bravo 2
-wydajniejsze końcówki wtryskiwaczy
ELEKTRONIKA:
- ecu Boscha przystosowany pod chiptuning ( wymienione pamięci na programowalne + podstawki )
- usunięty NATS
- zaadoptowany system airbag z P11GT wraz z bocznymi poduszkami i poduszką kierowcy z P11.144
UKŁAD NAPĘDOWY: wyleczony z wad fabrycznych
ZAWIESZENIE: amortyzatory Monroe, sprężyny Weitec -40, przednie przycięte o 1/3zwoja,
- rozpórka przednia z P11GT w czarny mat przemalowana
UKŁAD HAMULCOWY: oem: tarcze klocki wszystko trw, przód 280mm, tył 278mm
KOŁA: kiedyś były bbs’y 16stki 205/50 z Volvo teraz felgi z Mitshubishi ETA BETA 7Jx17H2, ET45, 4x114,3, opony 205/40
BODY-KIT:
- pakiet GT,
- listwy na drzwiach z P11.144,
- klamki w kolorze nadwozia,
- manualne lusterka ustąpiły miejsca elektrycznym i podgrzewanym,
- 4 pozycje z tyłu
- szyberdach przerobiony na elektryczny
- grill przemalowany w czarny mat
- usunięta folia ze środkowych słupków
ŚRODEK:
- boczki, fotele z poduszkami z P11GT + dołożone podgrzewanie foteli,
fotel pasażera regulowany tak samo jak kierowcy,
- adaptacja klimatronika z P11.144,
- podświetlany schowek przed pasażerem na włącznik krańcowy,
- klamki, kratki i drążek ręcznego z chromowanymi wstawkami z P11.144
licznik z komputerem + dołożona kontrolka halogenów
- schowek na okulary,
- 2x daszki przeciwsłoneczne z podświetlanym lusterkiem,
- wygłuszona ściana grodziowa matą butylową gms, oraz drzwi przednie i tylne, wygłuszony dach pianką
- kierownica z P11.144 ze sterowaniem do radia
- lusterko wsteczne z P10
CAR-AUDIO:
radio oem z P11.144 BLAUPUNKT BP9345
zmieniarka oem z P11.144 PN-2144F
wzmacniacz Alpine V12 MRV-F307,
głośniki HELIX B62C,
sterowanie w kierownicy z P11.144
Plany na najbliższy czas to montaż wzmocnienie podłogi i nakładek na progi z GT
W poniedziałek walka na hamowni i nabicie klimy w sobotę
ponadto:
Kluczyk z wbudowanym pilotem z P11.144, montaż intercoolera, regeneracja turbiny lub wymiana na k24, zrobienie rozpórki na tył, przemalowanie felg, poprawienie hamulców
foto:
MODEL: P11 TD kiedyś najbiedniejsza wersja GX bez elektryki, bez klimy tylko z szyberdachem i spoilerem teraz ciut bogatsza…
SILNIK: cd20t 91KM 174NM
mody:
-usunięty egr,
-mbc pro perfekt ( podniesione ciśnienie z 0,7 na 0,9bar )
-tłumik końcowy zastąpiony prostą rurą fi50 z oem końcówką,
-był intercooler z mercedesa a-klasy ale ustąpił miejsca klimie – na montaż czeka intercooler z fiata bravo 2
-wydajniejsze końcówki wtryskiwaczy
ELEKTRONIKA:
- ecu Boscha przystosowany pod chiptuning ( wymienione pamięci na programowalne + podstawki )
- usunięty NATS
- zaadoptowany system airbag z P11GT wraz z bocznymi poduszkami i poduszką kierowcy z P11.144
UKŁAD NAPĘDOWY: wyleczony z wad fabrycznych
ZAWIESZENIE: amortyzatory Monroe, sprężyny Weitec -40, przednie przycięte o 1/3zwoja,
- rozpórka przednia z P11GT w czarny mat przemalowana
UKŁAD HAMULCOWY: oem: tarcze klocki wszystko trw, przód 280mm, tył 278mm
KOŁA: kiedyś były bbs’y 16stki 205/50 z Volvo teraz felgi z Mitshubishi ETA BETA 7Jx17H2, ET45, 4x114,3, opony 205/40
BODY-KIT:
- pakiet GT,
- listwy na drzwiach z P11.144,
- klamki w kolorze nadwozia,
- manualne lusterka ustąpiły miejsca elektrycznym i podgrzewanym,
- 4 pozycje z tyłu
- szyberdach przerobiony na elektryczny
- grill przemalowany w czarny mat
- usunięta folia ze środkowych słupków
ŚRODEK:
- boczki, fotele z poduszkami z P11GT + dołożone podgrzewanie foteli,
fotel pasażera regulowany tak samo jak kierowcy,
- adaptacja klimatronika z P11.144,
- podświetlany schowek przed pasażerem na włącznik krańcowy,
- klamki, kratki i drążek ręcznego z chromowanymi wstawkami z P11.144
licznik z komputerem + dołożona kontrolka halogenów
- schowek na okulary,
- 2x daszki przeciwsłoneczne z podświetlanym lusterkiem,
- wygłuszona ściana grodziowa matą butylową gms, oraz drzwi przednie i tylne, wygłuszony dach pianką
- kierownica z P11.144 ze sterowaniem do radia
- lusterko wsteczne z P10
CAR-AUDIO:
radio oem z P11.144 BLAUPUNKT BP9345
zmieniarka oem z P11.144 PN-2144F
wzmacniacz Alpine V12 MRV-F307,
głośniki HELIX B62C,
sterowanie w kierownicy z P11.144
Plany na najbliższy czas to montaż wzmocnienie podłogi i nakładek na progi z GT
W poniedziałek walka na hamowni i nabicie klimy w sobotę
ponadto:
Kluczyk z wbudowanym pilotem z P11.144, montaż intercoolera, regeneracja turbiny lub wymiana na k24, zrobienie rozpórki na tył, przemalowanie felg, poprawienie hamulców
foto:
Ostatnio zmieniony 2015-09-19, 21:23 przez marlos90, łącznie zmieniany 3 razy.
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
No w końcu poskładałeś i jeździ Autko widywałem jak się "składało" i się "robiło". Marlos90, odwalił kawał wielkiej i dobrej roboty
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
wpadł na dniach P11.144 sport i wiesz.. miejsca w garażu musiałem zrobić więc poskładałem, jeździ od 2dni i już 200km zrobione, od wczoraj nowe końcówki wtryskiwaczy + regulacja pompy i jest miód malina
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Zrób jakieś lepsze zdjęcia i wrzuć
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
wiem, zrobią się
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
te żółte kierunki nie pasują reszta gicior
widzę że jesteś zainteresowany kierownicą do poliftowej p11.144 wrócę do domu i poszperam w piwnicy bo gdzieś taką miałem
widzę że jesteś zainteresowany kierownicą do poliftowej p11.144 wrócę do domu i poszperam w piwnicy bo gdzieś taką miałem
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
kierunkowskazy zostają.. przednie jeszcze przemaluję
a kierownicę tą po 2000r co występowała ze sterowanie radiem bo moja w średnim stanie
a kierownicę tą po 2000r co występowała ze sterowanie radiem bo moja w średnim stanie
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
cieszę się że się podoba kierunki będą pomarańczowe, nakładki też wpadną na dniach, a z mocą celuję ciut wyżej chodź przyznam że nawet teraz milo lata
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
AdrionGT, trochę rzeźby jest
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
to tak.. klimatronik działa tylko w podstawowej wersji tzn jeszcze nie chłodzi bo klima do nabicia ale testowałem i wentylatory się załączają więc nie zakładam żadnej niespodzianki poza chłodnym podmuchem w sobotę jadę na nabicie i napiszę co i jak, co do montażu to dodatkowe 2przekaźniki do awaryjnych, trochę kabli w kostkach poprzekładane.
co do wzmacniacza to nawet nie patrzyłem czy się grzeje, raczej się nudzi bo jest 4kanałowy, a wykorzystuję tylko 2, jak basu mi będzie mało to pozostałe 2 zmostkuję i zamówię skrzynkę helix'a bądź intertechnik
co więcej do audio to głośniki miały być starszej serii DB62 ale wycofali ze sprzedaży , wstępnie miał być tablet ale jak już miałem rzeźbić to zamówiłem monitor dotykowy 7cali który teraz się marnuje gdyż zbrakło czasu na szukanie podzespołów do mini komputerka, do tego szukanie oprogramowania, testowanie później aktualizowanie i w końcu wpadło oem radio w którym sam musiałem usunąć nats i zhakować pin bo wszystkie zakłady które obdzwoniłem wiedziały o co mi chodzi ale nie byli w stanie tego ogarnąć, a na ruskim forum był wsad do pamięci
dziś świętowałem i tak.. wpadła gumowa wkładka do wnęki za popielniczką, wrócił wskaźnik ciśnienia doładowania, nowy filtr powietrza, nowy filtr paliwa, mały mod pompy wtryskowej, wygrałem z absem usuwając kontrolkę z zegarów, przegląd i smarowanie tylnych zacisków i ponowna konserwacja tylnych nadkoli do blacharz dał ciała
co do wzmacniacza to nawet nie patrzyłem czy się grzeje, raczej się nudzi bo jest 4kanałowy, a wykorzystuję tylko 2, jak basu mi będzie mało to pozostałe 2 zmostkuję i zamówię skrzynkę helix'a bądź intertechnik
co więcej do audio to głośniki miały być starszej serii DB62 ale wycofali ze sprzedaży , wstępnie miał być tablet ale jak już miałem rzeźbić to zamówiłem monitor dotykowy 7cali który teraz się marnuje gdyż zbrakło czasu na szukanie podzespołów do mini komputerka, do tego szukanie oprogramowania, testowanie później aktualizowanie i w końcu wpadło oem radio w którym sam musiałem usunąć nats i zhakować pin bo wszystkie zakłady które obdzwoniłem wiedziały o co mi chodzi ale nie byli w stanie tego ogarnąć, a na ruskim forum był wsad do pamięci
dziś świętowałem i tak.. wpadła gumowa wkładka do wnęki za popielniczką, wrócił wskaźnik ciśnienia doładowania, nowy filtr powietrza, nowy filtr paliwa, mały mod pompy wtryskowej, wygrałem z absem usuwając kontrolkę z zegarów, przegląd i smarowanie tylnych zacisków i ponowna konserwacja tylnych nadkoli do blacharz dał ciała
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
marlos90, dobra, dobra, gdzie zdjęcia?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Zielkq, nawet akumulatorki naładowałem do aparatu, ale cały dzień dziś u mnie pada deszcz..
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
marlos90, nawet nie mówię o całym aucie, ale zgodnie z zasadą "mod bez fot to nie mod"
Swoją drogą to patrząc na Twoje auto wpadłem na to, że przedni zderzak GT różni się od nieGT więcej niż tylko wysokością. Nosz. Teraz mój tylny nie będzie pasował wizualnie...
Swoją drogą to patrząc na Twoje auto wpadłem na to, że przedni zderzak GT różni się od nieGT więcej niż tylko wysokością. Nosz. Teraz mój tylny nie będzie pasował wizualnie...
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
to kolejny mod bez fot, klima nabita, klimatronik działa elegancko, a para z szyby znika w ciągu kilku sekund dosłownie
ostatnio lipa z pogodą i hamownia znowu przełożona tym razem do momentu montażu ICka
ale w miniony weekend pogoda rozpieszczała więc..
ostatnio lipa z pogodą i hamownia znowu przełożona tym razem do momentu montażu ICka
ale w miniony weekend pogoda rozpieszczała więc..
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Ad@mus, Marlos malował ją pędzlem
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
po negocjacjach 2k zostało u lakiernika za drobne zaprawki tylko
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Marlos, jak przyjadę do Lbn i moja padaka będzie jeszcze stała na letnich, trzeba się bryknąć na obwodnicę LBN
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
marlos90, w tym kolorze wygląda świetnie sam zastanawiałem się nad założeniem klimatronika u siebie ale ostatecznie sobie odpuściłem i założyłem tylko z polifta kratki wentylacyjne gratuluje zapału
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
wrzucenie klimatronika jest pracochłonne, dużo do rozebrania a jeśli chodzi o kabelki to dosłownie kilka do podłączenia, więcej jest przy przerobieniu awaryjnych bo w P11.144 inaczej są sterowane
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
dekielki gdzieś są, a felgi wpadły chwilowo bo 17stki jadą na regeneracje i malowanie
zastanawiam się nad oponami 205/45 zamiast obecnych 205/40.. jakieś sugestie?
zastanawiam się nad oponami 205/45 zamiast obecnych 205/40.. jakieś sugestie?
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B