Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] Primera P11 2.0 TD wymieniony silnik i problem

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

oemik
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2015-09-04, 15:20
Lokalizacja: Bełchatów

[P11/WP11] Primera P11 2.0 TD wymieniony silnik i problem

Post autor: oemik » 2015-09-04, 15:29

Wymieniony został silnik.We wcześniejszym korba wyszła bokiem.Silnik został kupiony od Almery 20 TD pompa zyxwl która nie pasował do mojej instalacji wiec zamontowana została pompa boscha w raz z wtryskami.Od wcześniejszego silnika.Po odpaleniu tego nowego okazało sie że strasznie wysoko pracuje klepie i dużo pali poza tym wcale sie nie zbiera.Bez gazu na 5 biegu jedzie 70 .Auto postawiłem z powrotem u mechanika.Ustawił zapłon pompę rozrząd był oki.Ale to nic nie zmieniło :( .

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-09-04, 15:38

W Almerze N15 jest CD20, a nie CD20T
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

oemik
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2015-09-04, 15:20
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: oemik » 2015-09-04, 16:57

No oki ale czy to bedzie chodzić normalnie a jak tak to co trzeba zrobić? czy raczej inny silnik?

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2015-09-04, 17:19

a koło zębate od rozrządu wymieniliście na wale?? bo są różne i mając osprzęt boscha koło ma mieć 2języki z których czujnik położenia wału z czytuje obrót wału, a zexel ma 4języczki jak mnie pamięć nie myli...
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

oemik
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2015-09-04, 15:20
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: oemik » 2015-09-04, 17:35

czyli wymiana tego koła na wale powinna pomóc?

Gawa
wiem o czym pisze
Posty: 41
Rejestracja: 2010-01-22, 19:58
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: Gawa » 2015-09-04, 20:17

włóż koło ze starego silnika i będzie ok. Zexel ma inne koło a Bosch inne , jedno ma 2 wypustki a drugie 4 i do tego są w różnych położeniach względem klina. Wielu robi błąd że wywalają swój stary silnik na złom a potem okazuje się że koło na wale jest potrzebne.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”