[center]
"RZEŹBA W GUANIE" - AKT 5 SCENA 2
KONIEC BUNTU W MAŁYM MIASTECZKU
______________________________________
SCENARIUSZ: ŻYCIE
REŻYSERIA: JANUSZ
[/center]
Po ostrych walkach buntownicy zostali przegonieni z małego miasteczka. Od tej pory w miasteczku znów zapanował ład i porządek
[center]
"RZEŹBA W GUANIE" - AKT 6
BUNT RODZI BUNT
______________________________________
SCENARIUSZ: ŻYCIE
REŻYSERIA: JANUSZ
[/center]
W rządzie pojawiło się dwóch ministrów, którzy mieli zaprowadzić porządki. Jeden z nich miał się zająć sprawami transportu ładunków, a drugi problemami związanymi z ginięciem ładunków.
O ile problem z transportem ładunków zbyt duży nie był, to problem ginięcia ładunków był dość znaczny
Zaczęły się dochodzenia i problem znaleziono dość szybko
Zaczęły się powolne porządki i usuwanie wszystkiego co złowrogie
Niektórzy dość twardo trzymali się swoich stołków i nie chcieli z nich zejść. Jednak użycie odpowiednich argumentów przekonało ich do opuszczenia stanowiska.
Jednak byli też tacy, na których żaden argument nie działał i trzeba było podjąć dość radykalne środki
Efektem tego było obalenie połowy rządu
Jak się okazało był to tylko wierzchołek góry lodowej.......... W wyniku śledztwa wyszło na jaw, że za ginięcie towarów byli umoczeni najwyżsi urzędnicy w państwie......
Ciąg dalszy nastąpi.........
______________________________________________________________________
No dobra, a teraz trochę powagi. W P11GT nie da się od tak w bezpośredni sposób ściągnąć kolektora, tak jak jest to na przykład w SRi czy SLX. Spowodowane jest to tym, że podstawa filtra oleju blokuje dostęp do dwóch śrub.
O tym, że w końcu zrobię pierścienie to decyzja zapadła już jakoś w styczniu/lutym. A teraz z ciekawostek - zamki i pierścienie nie były o dziwo zapieczone, co prawda w półkach na pierścienie widać jeszcze resztki nagarów, ale wszystko pracowało jak należy.
To może potwierdzać skuteczność działania płukanek! Winę za konsumpcję oleju u mnie w aucie obarcza się to, w jaki sposób były złożone pierścienie olejowe!
Co więcej, panewki korbowe po przebiegu >280kkm wyglądają na niezużyte, na gładziach cylindrów nadal widać ślady honowania.
Wracając do konsumpcji oleju w P11 i P11GT to uważam, że u większości osób, u których występuje taka przypadłość to może być to samo co u mnie.
Kolejna sprawa, którą chcę poruszyć - do łączenia poważnych rzeczy nie używajcie tanich silikonów pokroju K2 itp. U mnie górna miska była złożona właśnie na K2 i pociła się jak powalona....... Do takich rzeczy to tylko dobre i sprawdzone silikony - ELRING, VICTOR REINZ, LOCTITE. Dół miałem złożony na ELRINGA
Czepek od kolektora ssącego miałem też złożony na ELRINGa i powyżej jest zdjęcie tego, czym musiałem się posłużyć do odczepienia jednego od drugiego - łatwo nie było, przód auta się unosił - tak trzyma ELRING.
Tak wygląda smok i miska po roku jazdy
No to chyba na tyle. Teraz czekam na pierścienie od
Ryby
___________