[ Primera] Howardowóz OIRU DAI SAKENOMI czyli P11SE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] Howardowóz OIRU DAI SAKENOMI czyli P11SE
[center] オイル大酒飲み [/center]
[center] OIRU DAI SAKENOMI [/center]
[center] czyli [/center]
[center] Howardowóz P11 SE[/center]
Oto stało się, na prośbę forumowiczów zakładam temat o swoim padle : )
Tak więc szykujcie 4ro paki, ciepłe kapcie i zapnijcie pasy
Uwaga zaczynam opowiadać bajkę
Nissan w rodzinie był od zawsze, dlatego i ja nie mogłem być gorszy.
2 lata temu zaraz po świętach Wielkanocnych wybyłem w podróż ze swoich pięknych i spokojnych Mazur na południe do miejscowości położonej nieopodal krainy smoka wawelskiego. Wycieczka się opłaciła, bo fura była faktycznie w bardzo przyzwoitym stanie.
Wróciłem Primerą na kołach. Nic po drodze się nie rozpadło, chociaż już wtedy wiedziałem, ze wahacze górne chcą być nowe.
Przebieg (podobno ) 167 tys. na tamten chłodny dzień. Pierwszy właściciel to rzekomo dziadek Austryjak. Który zakupił ów cudo w wiedeńskim salonie w 99r. (prod.98r) W krainie podatków i bezrobocia czerwona strzała pojawiła się w 2012r i tu już jeździła kobitka do roboty.
Japończyki wyposażyli maszynę w następujące gadżety:
- lakier koloru Amareny ( najszybszy )
-ABS (działa tylko w sezonie letnim, bo na zimę wyjmuję niebezpieczniki)
-4 jaśki ( nie wiem czy wygodne, wolę nie sprawdzać )
-tapicerka z wieprzowiny ( ewentualnie z jakiegoś tyranozaura sądząc po wieku auta)
-zwierciadła podgrzewane i sterowane wysokim napięciem
-taborety również
-4 szyby też na kablach
-spojlerów brak
-szyberdach nawet dali na 12V
-klima manual
-za paczkę ryżu polerowane alusy
-halogeny antymgłowe
-ałdio pajonier i niebieska kropka, ale to już moja robota
-podświetlenie sandałów, także własnej produkcji
Motorownia pojemności 2 galonów SR20DE obecnie z Almery Tino , bo wcześniejszą zepsułem i spuściłem na łańcuchu do kanału
Wymienione praktycznie wszystko prócz karoserii.
Nie ma sensu rozpisywać po kolei, bo to nie allegro.
Seria na hamowni wypluła 129,6Km i 165,2 Nm . Wynik całkiem niezły. Ostatnio zabrałem się za tjuning. Zainstalowałem wydech z P10 GT bez katów ( wykres wkrótce) Później wrzucę wałek od GTI i moda kółka się jeszcze zrobi. Przed ostatnią próbą na hamowni jakąś naklejkę dobrą dam żeby jeszcze ze 3Km obudzić.
Obecnie przebieg ok. 200 milionów metrów. Ciężko mi ustalić czy jest to 4ro suw czy 2suw, gdyż ciągle muszę dolewać mu kujawskiego 5W50. Jeśli chodzi o bezołowiową to po metropolii pali tyle co Titanic w zimę. Między hrabstwami trochę mniej. Średnio 8,5l . Podtlenku LPG nie było, nie ma i być nie będzie , bo bagażnik już zajęty przez tubę z bass reflexem. Jak złodzieje z wiejskiej znów podniosą ceny vervy to po prostu będę mniej jadł.
Wszystkie fotorelacje ze swapa, innych napraw i tjuningów znajdziecie już dzisiej i tutej
-- > -->
https://plus.google.com/u/0/10858267258 ... 285/photos
videło też czasem się nagrywało:
https://www.youtube.com/channel/UCkANEy ... TCfyhhB6lg
ENJOY
[center] OIRU DAI SAKENOMI [/center]
[center] czyli [/center]
[center] Howardowóz P11 SE[/center]
Oto stało się, na prośbę forumowiczów zakładam temat o swoim padle : )
Tak więc szykujcie 4ro paki, ciepłe kapcie i zapnijcie pasy
Uwaga zaczynam opowiadać bajkę
Nissan w rodzinie był od zawsze, dlatego i ja nie mogłem być gorszy.
2 lata temu zaraz po świętach Wielkanocnych wybyłem w podróż ze swoich pięknych i spokojnych Mazur na południe do miejscowości położonej nieopodal krainy smoka wawelskiego. Wycieczka się opłaciła, bo fura była faktycznie w bardzo przyzwoitym stanie.
Wróciłem Primerą na kołach. Nic po drodze się nie rozpadło, chociaż już wtedy wiedziałem, ze wahacze górne chcą być nowe.
Przebieg (podobno ) 167 tys. na tamten chłodny dzień. Pierwszy właściciel to rzekomo dziadek Austryjak. Który zakupił ów cudo w wiedeńskim salonie w 99r. (prod.98r) W krainie podatków i bezrobocia czerwona strzała pojawiła się w 2012r i tu już jeździła kobitka do roboty.
Japończyki wyposażyli maszynę w następujące gadżety:
- lakier koloru Amareny ( najszybszy )
-ABS (działa tylko w sezonie letnim, bo na zimę wyjmuję niebezpieczniki)
-4 jaśki ( nie wiem czy wygodne, wolę nie sprawdzać )
-tapicerka z wieprzowiny ( ewentualnie z jakiegoś tyranozaura sądząc po wieku auta)
-zwierciadła podgrzewane i sterowane wysokim napięciem
-taborety również
-4 szyby też na kablach
-spojlerów brak
-szyberdach nawet dali na 12V
-klima manual
-za paczkę ryżu polerowane alusy
-halogeny antymgłowe
-ałdio pajonier i niebieska kropka, ale to już moja robota
-podświetlenie sandałów, także własnej produkcji
Motorownia pojemności 2 galonów SR20DE obecnie z Almery Tino , bo wcześniejszą zepsułem i spuściłem na łańcuchu do kanału
Wymienione praktycznie wszystko prócz karoserii.
Nie ma sensu rozpisywać po kolei, bo to nie allegro.
Seria na hamowni wypluła 129,6Km i 165,2 Nm . Wynik całkiem niezły. Ostatnio zabrałem się za tjuning. Zainstalowałem wydech z P10 GT bez katów ( wykres wkrótce) Później wrzucę wałek od GTI i moda kółka się jeszcze zrobi. Przed ostatnią próbą na hamowni jakąś naklejkę dobrą dam żeby jeszcze ze 3Km obudzić.
Obecnie przebieg ok. 200 milionów metrów. Ciężko mi ustalić czy jest to 4ro suw czy 2suw, gdyż ciągle muszę dolewać mu kujawskiego 5W50. Jeśli chodzi o bezołowiową to po metropolii pali tyle co Titanic w zimę. Między hrabstwami trochę mniej. Średnio 8,5l . Podtlenku LPG nie było, nie ma i być nie będzie , bo bagażnik już zajęty przez tubę z bass reflexem. Jak złodzieje z wiejskiej znów podniosą ceny vervy to po prostu będę mniej jadł.
Wszystkie fotorelacje ze swapa, innych napraw i tjuningów znajdziecie już dzisiej i tutej
-- > -->
https://plus.google.com/u/0/10858267258 ... 285/photos
videło też czasem się nagrywało:
https://www.youtube.com/channel/UCkANEy ... TCfyhhB6lg
ENJOY
Ostatnio zmieniony 2015-10-29, 17:23 przez howard512, łącznie zmieniany 21 razy.
E tam, mówiłem że będę pierwszy
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Trzeba padlinie wymyślić jakąś nazwę roboczą
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Właśnie nie mam dżejdiemowskiego pomysłu na nazwę
[ Dodano: 2015-06-25, 12:32 ]
Podpytam jeszcze tutaj co z moim wydechem zrobić żeby go uciszyć
wygląda teraz tak -->
Środek i koniec oem.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0O_Dvf0 ... e=youtu.be[/youtube]
Nada się to ? ---> http://allegro.pl/tlumik-srodkowy-przel ... 13560.html
albo na koniec to --> http://allegro.pl/tlumik-koncowy-nissan ... 08647.html
[ Dodano: 2015-06-25, 12:32 ]
Podpytam jeszcze tutaj co z moim wydechem zrobić żeby go uciszyć
wygląda teraz tak -->
Środek i koniec oem.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0O_Dvf0 ... e=youtu.be[/youtube]
Nada się to ? ---> http://allegro.pl/tlumik-srodkowy-przel ... 13560.html
albo na koniec to --> http://allegro.pl/tlumik-koncowy-nissan ... 08647.html
Ty mam chyba nazwę roboczą dla padliny - 赤い 台風 - Akai Taifū
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
czerwony tajfun
bardziej powiedział bym że:
Marūn lub Cherī
ale jeśli chodzi o mój typ nazwy roboczej to widział bym:
Sairensā to nigari - サイレンサーとにがり
bardziej powiedział bym że:
Marūn lub Cherī
ale jeśli chodzi o mój typ nazwy roboczej to widział bym:
Sairensā to nigari - サイレンサーとにがり
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Ad@mus, no ba Zapinkala jak tajfun i ciągnie oliwę jak tajfun
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ad@mus, Tłumik i bąk ?
[ Dodano: 2015-06-26, 10:18 ]
Co do wydechu takie coś jeszcze mi śmignęło przez myśl ---> http://allegro.pl/nissan-primera-p11-1- ... 15298.html
[ Dodano: 2015-06-26, 10:18 ]
Co do wydechu takie coś jeszcze mi śmignęło przez myśl ---> http://allegro.pl/nissan-primera-p11-1- ... 15298.html
A jak będzie po skośnookiemu " olejożłop " ?
[ Dodano: 2015-06-26, 11:03 ]
btw. http://allegro.pl/show_item.php?item=5442985405 ten szit do mnie przemawia
końcówę zostawię na koniec, zaczałem od poczatku to po kolei mod niech idzie
[ Dodano: 2015-06-26, 11:03 ]
btw. http://allegro.pl/show_item.php?item=5442985405 ten szit do mnie przemawia
końcówę zostawię na koniec, zaczałem od poczatku to po kolei mod niech idzie
- gizmo
- doświadczony forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2014-06-08, 19:10
- Lokalizacja: Praga Płd, Warszawa
RM renomowana marka , chyba będzie najlepsze z tych wszystkich,które podałeś.
viewtopic.php?t=18317 tu zajrzyj, może coś Ci pomoże, gnębiłem ludzi tematem
viewtopic.php?t=18317 tu zajrzyj, może coś Ci pomoże, gnębiłem ludzi tematem
Building a Nismo #daily #stay tuned
Co do nazwy proponuję オイル大酒飲み OIRU DAI SAKENOMI czyli olejożłop , jak wyżej pisałem
[ Dodano: 2015-06-30, 11:50 ]
Wrzucam dzisiejszy pomiar -- >
+6,5HP +8,2Nm przy praktycznie tych samych rpm.
spodziewałem się, że maxymalne wartosci będą osiągnięte przy nizszych obrotach a tu taki numer
ciekawostka:
wykres I - 5930rpm 172,3kmph
wykres II -5980rpm 170,9kmph
inny docisk rolek dzisiaj? może to miec wplyw na pomiar tylko w którą stronę?
a po nałożeniu na siebie na szybko w paincie wygląda to tak:
więc faktycznie zgodnie z odczuciami podczas jazdy musi się szybciej/wcześniej zaczynać zbierać
z drugiej strony widac, ze "omsknęła" mi się noga z gazu przy I próbie , wykres poszedł w dół i musiał się podnieść czyli nie ma co porównywać tych niższych zakresów, bo nie jest to miarodajne.
[ Dodano: 2015-06-30, 11:50 ]
Wrzucam dzisiejszy pomiar -- >
+6,5HP +8,2Nm przy praktycznie tych samych rpm.
spodziewałem się, że maxymalne wartosci będą osiągnięte przy nizszych obrotach a tu taki numer
ciekawostka:
wykres I - 5930rpm 172,3kmph
wykres II -5980rpm 170,9kmph
inny docisk rolek dzisiaj? może to miec wplyw na pomiar tylko w którą stronę?
a po nałożeniu na siebie na szybko w paincie wygląda to tak:
więc faktycznie zgodnie z odczuciami podczas jazdy musi się szybciej/wcześniej zaczynać zbierać
z drugiej strony widac, ze "omsknęła" mi się noga z gazu przy I próbie , wykres poszedł w dół i musiał się podnieść czyli nie ma co porównywać tych niższych zakresów, bo nie jest to miarodajne.
Ostatnio zmieniony 2015-10-29, 17:24 przez howard512, łącznie zmieniany 1 raz.
howard512, czyli to jest tylko po wymianie kolektora wydechowego?! To jestem załamany...
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
howard512, widziałeś Ty mój wykres i zakres zmian? Hm... chyba że mój wałek nie jest tym wałkiem co miał być...
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Powiesz mi w skrocie telegraficznym co robiles w niej ( 22 str .musialbym przestudiowac teraz) jaka moc byla przed?
[ Dodano: 2015-06-30, 18:54 ]
a dobra, widzę, ale co dlubales?
Jak dotrą do mnie flansze z uszczelkami to jutro bądz pojutrze takie coś jeszcze instaluję od RM MOTORS z Olsztyna , ciekawe czy warte swojej ceny,,, podwójnie wyciszony przelot
Swoją drogą tak ładny, że aż szkoda montować
[ Dodano: 2015-06-30, 18:54 ]
a dobra, widzę, ale co dlubales?
Jak dotrą do mnie flansze z uszczelkami to jutro bądz pojutrze takie coś jeszcze instaluję od RM MOTORS z Olsztyna , ciekawe czy warte swojej ceny,,, podwójnie wyciszony przelot
Swoją drogą tak ładny, że aż szkoda montować
Weekend trwa, a Ty wymagasz prachoward512 pisze:ale kumpel spawacz zachlał nad jeziorem
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
W końcu udało się z pomocą kumpla doinstalować brakujący element. Jest zdecydowanie ciszej, różnic w mocy nie czuć. Jak się przepali to może jeszcze troszke ciszej będzie. Został lekki sportowy pomruk
Tutaj troszkę zabawnie testujemy wyciszenie --- > [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=hQSLQ8ayGZw[/youtube]
Teraz czekam na wahacze od Janusza i kolej na zmianę wałków
Tutaj troszkę zabawnie testujemy wyciszenie --- > [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=hQSLQ8ayGZw[/youtube]
Teraz czekam na wahacze od Janusza i kolej na zmianę wałków
Howard512, na dziś albo na czwartek powinny być i Ci od razu wysyłam.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, nie mogę się doczekać, hajs powinieneś mieć już na koncie o ile gołąb zdążył donieść
apropo de facto tak brzmi teraz wydech ( Ad@mus, z dedykacją dla Ciebie )
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=QqdMV2h ... e=youtu.be[/youtube]
apropo de facto tak brzmi teraz wydech ( Ad@mus, z dedykacją dla Ciebie )
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=QqdMV2h ... e=youtu.be[/youtube]