Płyny i oleje do modzonych Nismo.
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Tumba, jeśli nie chcesz mieć problemów w zimie to 75W90, jeśli zdrowo pałujesz to 75W140 Ogólnie lejesz olej GL4 lub GL4/GL5.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ja zalalem 75w140 i mam problem bo biegi topornie wchodzą a wrzucenie wstecznego na odpalonym silniku graniczy z cudem. I teraz mam problem czy to wina skrzyni (skrzynia sr20 polift) czy wina oleju, czy wina wybierakow
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Auto ma być dalej użytkowane głównie na codzień, także też nie chce przeginać. To, że ma być GL-4 ; GL-4+ ; Gl-4/GL-5 to pamiętam. Jakaś marka polecana, odradzana? Jakoś nigdy nie interesowałem się bardzo olejami do skrzyni.
Vixo ja bym stawiał na olej. Z tego co pamiętam, jak zaleje się nieodpowiedni olej do przekładni, to bardzo łatwo taką skrzynię załatwić.
Vixo ja bym stawiał na olej. Z tego co pamiętam, jak zaleje się nieodpowiedni olej do przekładni, to bardzo łatwo taką skrzynię załatwić.
Tumba, ja mam teraz zalanego Ravenola i wszystko jest ok. Z olei odradzanych to castrol i z tego co czytałem to ludzie mieli też problemy na mobilu.
Co do polecanych to na pewno LM. W te wakacje będę też wymieniał olej w skrzyni i zalewam Eni.
Co do polecanych to na pewno LM. W te wakacje będę też wymieniał olej w skrzyni i zalewam Eni.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ntumba, już jakis czas jeżdżę na tej skrzyni z tym olejem. Przenosi ponad 300niuta już dawno się chyba powinna rozsypac
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
najgęstszy olej do diesla najlepiej taki do cięzarówek! taki lać do skrzyni
Sprawdzone w drifcie skrzynia nie ma lekko , i 1jz ponad 500 niuta i 1uz ponad 400niuta
Sprawdzone w drifcie skrzynia nie ma lekko , i 1jz ponad 500 niuta i 1uz ponad 400niuta
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
Pierwsze testy XADO 5W50 Street Racing za mną, zrobiłem ok 150Km.
Będę się odnosił do Valvo VR-1 10W60, bo taki był wcześniej i miałem zamontowane gugany.
1.Ciśnienie na zimnych rozruchu 5bar na Xado, 4bar na Valvo.
2.Ciśnienie na ciepłym rozruchu 4bar na Xado, 3-3,5bar na Valvo (temp oleju 65-70st)
3.Nagrzewanie oleju do 70st przy Xado to ok 7Km, kiedy Valvo czasem i 15 brakowało.
4.Podczas roruchu na Xado znacznie głośniej słychać napinacz przez 1-2s, ale nagrzany silnik pracuje ciszej niż na Valvo i tak jakoś rowniej.
5.Ciśnienie przy 1000rpm jest Xado: 1,5-2,2bar ; Valvo 1,2-2bar
6.Ciśnienie przy 3000rpm jest Xado: 3,5-4bar; Valvo 2,5-3bar
7.Maksymalne osiągnięte ciśnienie: Xado - 7bar; Valvo 5,2bar
Wyniki są średniomiarodajne, bo jak wspominałem mam repliki Defi, a nie porządne wskaźniki, ale jakiś tam pomiar jest.
Będę się odnosił do Valvo VR-1 10W60, bo taki był wcześniej i miałem zamontowane gugany.
1.Ciśnienie na zimnych rozruchu 5bar na Xado, 4bar na Valvo.
2.Ciśnienie na ciepłym rozruchu 4bar na Xado, 3-3,5bar na Valvo (temp oleju 65-70st)
3.Nagrzewanie oleju do 70st przy Xado to ok 7Km, kiedy Valvo czasem i 15 brakowało.
4.Podczas roruchu na Xado znacznie głośniej słychać napinacz przez 1-2s, ale nagrzany silnik pracuje ciszej niż na Valvo i tak jakoś rowniej.
5.Ciśnienie przy 1000rpm jest Xado: 1,5-2,2bar ; Valvo 1,2-2bar
6.Ciśnienie przy 3000rpm jest Xado: 3,5-4bar; Valvo 2,5-3bar
7.Maksymalne osiągnięte ciśnienie: Xado - 7bar; Valvo 5,2bar
Wyniki są średniomiarodajne, bo jak wspominałem mam repliki Defi, a nie porządne wskaźniki, ale jakiś tam pomiar jest.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
nie przyznaje się ale ostatnio rozmawiałem z dzialem technicznym GULFa,
do seryjnego sr20de polecają 5w30
do modzonego sr20de polecają ... 5w30
do mocno modzonego polecają 5w30
do ulicznych i czasowych pojeżdżaw 5w30
do mocno traktowanego modzonego silnika w trakcie używania w motorsporcie, poleca się mocno wygrzany olej 10w60, czasem wymieniać po ewencie na nowy
pytam zatem po co ten racing, odpowiedz, bo pozostaje lepki gesty przy bardzo wysokich temperaturach kosztem bardzo dużej gestosci w niskich-realnie nie nadaje się do dupowoza, ale jak się chce to można lać
Pan polecił olej GULF ULE 5w30 i jeśli lubimy przycisnąć to lać taki olej i wymieniać po prostu częściej, ten olej ma dużą płynność i wymaganą dla naszych SRek lepkość, szybko po rozruchu dociera we wszystkie miejsca magistrali.
Ma też świetne właściwości płyczące... wszystko trzyma się kupy jak by się nad tym zastanowić. Te 7tys jakie kręcimy nie zrywa filmu 5w30, zerwanie pan powiedział że następuje na poziomie 12tys rpm, i ze na 5w30 lata dużo WRXow i EVO jako codzienny dupowoz plus pojezdzawka
od siebie dodam ze kilka lat temu nikt do oleju nie przywiazywal większej wagi, lano 10w40 i było sysunia, w polsyntetyku musowo po 100tys km nalotu. Nikt nie wykonywał płukanek i nikt się nie przejmował. Nasze testy olejowe zepchnęły temat do miejsca które nazywamy "gęsto i lepko", a może trzeba iść w "lejąco i lepko oraz częściej" ?
Mam tego gulfa 5w30 w Avensis, przelot 250tys km, grama nie spala i lata bardzo miło uszkodzonego silnika (pobierającego olej) gestym olejem chyba się nie naprawi
do seryjnego sr20de polecają 5w30
do modzonego sr20de polecają ... 5w30
do mocno modzonego polecają 5w30
do ulicznych i czasowych pojeżdżaw 5w30
do mocno traktowanego modzonego silnika w trakcie używania w motorsporcie, poleca się mocno wygrzany olej 10w60, czasem wymieniać po ewencie na nowy
pytam zatem po co ten racing, odpowiedz, bo pozostaje lepki gesty przy bardzo wysokich temperaturach kosztem bardzo dużej gestosci w niskich-realnie nie nadaje się do dupowoza, ale jak się chce to można lać
Pan polecił olej GULF ULE 5w30 i jeśli lubimy przycisnąć to lać taki olej i wymieniać po prostu częściej, ten olej ma dużą płynność i wymaganą dla naszych SRek lepkość, szybko po rozruchu dociera we wszystkie miejsca magistrali.
Ma też świetne właściwości płyczące... wszystko trzyma się kupy jak by się nad tym zastanowić. Te 7tys jakie kręcimy nie zrywa filmu 5w30, zerwanie pan powiedział że następuje na poziomie 12tys rpm, i ze na 5w30 lata dużo WRXow i EVO jako codzienny dupowoz plus pojezdzawka
od siebie dodam ze kilka lat temu nikt do oleju nie przywiazywal większej wagi, lano 10w40 i było sysunia, w polsyntetyku musowo po 100tys km nalotu. Nikt nie wykonywał płukanek i nikt się nie przejmował. Nasze testy olejowe zepchnęły temat do miejsca które nazywamy "gęsto i lepko", a może trzeba iść w "lejąco i lepko oraz częściej" ?
Mam tego gulfa 5w30 w Avensis, przelot 250tys km, grama nie spala i lata bardzo miło uszkodzonego silnika (pobierającego olej) gestym olejem chyba się nie naprawi
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW