Almera 2.2di i gt1849v

Moderatorzy: Ryba, Sajmooon

frezeer
wiem o czym pisze
Posty: 89
Rejestracja: 2010-06-30, 18:47
Lokalizacja: wawa

Almera 2.2di i gt1849v

Post autor: frezeer » 2015-04-08, 17:45

Porywajac sie z motyka na ksiezyc wlozylem turbo z naglowka do samochodu.
Nie powiem dol jest super ale grucha jest caly czas na podcisnieniu i przy 2000rpm mam 1,5 bara
Zalozylem czujnik cisnienia doladowania i elektrozawor podcisnienia od dci i tu pojawia sie problem.
Czujnik daje 0,2-4.8v a zawor jest sterowany impulsami masy. Jak to teraz wysterowac bez ecu?
:oops:

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 7836
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-04-08, 20:09

Jakiś komparator z histerezą, który będzie porównywał sygnał z czujnika z ustawionym i do tego jakiś element wykonawczy załączający zawór - na przykład tranzystor MOS :d
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
gwaltek
aktywny forumowicz
Posty: 171
Rejestracja: 2011-08-06, 12:17
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Post autor: gwaltek » 2015-04-09, 07:55

EcuMaster powinien dać rade ... ;P
Almera 2.2 Di - sold
Black Almera N16 2.0 VVL 224KM/228Nm
https://www.facebook.com/N16VVL

frezeer
wiem o czym pisze
Posty: 89
Rejestracja: 2010-06-30, 18:47
Lokalizacja: wawa

Post autor: frezeer » 2015-05-12, 17:53

Powiem tak. Jest pierwsze Di ze zmienna geometria ktora dziala!=D :evil:

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 662
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2015-05-12, 19:10

a co steruje tą geometrą? ;>
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

frezeer
wiem o czym pisze
Posty: 89
Rejestracja: 2010-06-30, 18:47
Lokalizacja: wawa

Post autor: frezeer » 2015-05-12, 19:35

Wastegate od gt15. Nie trzeba zadnej elektroniki.

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 662
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2015-05-12, 20:21

i normalnie ciśnieniem z kolektora samo się steruje? żadnego zaworka elektrycznego ni nic?
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

frezeer
wiem o czym pisze
Posty: 89
Rejestracja: 2010-06-30, 18:47
Lokalizacja: wawa

Post autor: frezeer » 2015-05-13, 18:33

Cisnienie z kolektora steruja grucha turbiny. Nie trzeba zadnej elektroniki

ODPOWIEDZ

Wróć do „Performance Garage - czyli jak wzmacniamy swoje auta”