[ Maxima] A33 3.0 v6 manual---by lukasgt
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Czas coś ponownie napisać w temacie
zrobiłem jakieś 2700km od zakupu,nic się nie wysypało,nic sie nie zepsuło
średnie spalanie utrzymuje sie na poziomie 9.2-9.9 pb na 100km(80%trasa,20%bardzo szybkie miasto)
Za to musze poradzić sobie z m.in mało efektywną klimatyzacją(parują szyby podczas deszczu i śmierdzi z niej /i tu pytanie bo mam wrażenie ,że czasem działa ,a czasem ledwo co wieje--co z tym począć??ps. Szyby nie parują napewno od wilgoci,bo woda nie leje się do środka,a dywaniki suchutkie są...)
Druga sprawa nie cierpiąca zwłoki to reanimacja tylnych hebli,bo mam wrażenie ,źe hamuje tylko przednia oś,za to jak bardzo ostro hebluję ze 170km np pod 0 to z tylnych hebli leci taki dym,że aż ludzie mnie zatrzymują że auto mi sie pali!!--za szybko jeżdżę żeby to tak pozostawić--pewnie bez rozebrania zacisku i zestawu naprawczego sie nie obejdzie
No i ostatnia sprawa ,wreszcie musze o jakieś LPG sie postarać,bo na dojazdy do pracy wydaję sporo$$
zrobiłem jakieś 2700km od zakupu,nic się nie wysypało,nic sie nie zepsuło
średnie spalanie utrzymuje sie na poziomie 9.2-9.9 pb na 100km(80%trasa,20%bardzo szybkie miasto)
Za to musze poradzić sobie z m.in mało efektywną klimatyzacją(parują szyby podczas deszczu i śmierdzi z niej /i tu pytanie bo mam wrażenie ,że czasem działa ,a czasem ledwo co wieje--co z tym począć??ps. Szyby nie parują napewno od wilgoci,bo woda nie leje się do środka,a dywaniki suchutkie są...)
Druga sprawa nie cierpiąca zwłoki to reanimacja tylnych hebli,bo mam wrażenie ,źe hamuje tylko przednia oś,za to jak bardzo ostro hebluję ze 170km np pod 0 to z tylnych hebli leci taki dym,że aż ludzie mnie zatrzymują że auto mi sie pali!!--za szybko jeżdżę żeby to tak pozostawić--pewnie bez rozebrania zacisku i zestawu naprawczego sie nie obejdzie
No i ostatnia sprawa ,wreszcie musze o jakieś LPG sie postarać,bo na dojazdy do pracy wydaję sporo$$
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Jeśli chodzi o klime to zacznij od filtra kabinowego chyba że już go wymieniłeś (nie wszystkie A32 go mają ). Jeśli jeździsz bez obciążenia tyłu to dobre masz wrażenie ze tył nie hamuje bo tak ma być. A jak masz awaryjne hamowanie to każdy będzie mocno nagrzany. Zacznij od sprawdzenia czy na podniesionej tylnej osi koła kręcą się luźno, i od którego zęba ręcznego zaczyna łapać tył.
Pozdro
Pozdro
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
wymień filtr kabinowy jeśli parują szyby http://allegro.pl/nissan-maxima-a33-00- ... 09544.html masz go na pewno.
Ze względu na urlop w nastepnym tyg. Podgonimy troche z robotą
Sprzęgło jedzie do regeneracji do pana ze Skoczylasa,tarcza obita włóknem powinna wlecieć,dodatkowo tylne heble do konkretnej regeneracji,2x sworzeń przedni,2x końcówki drążków ,i nowe wieszaki tylnego tłumika
Sprzęgło jedzie do regeneracji do pana ze Skoczylasa,tarcza obita włóknem powinna wlecieć,dodatkowo tylne heble do konkretnej regeneracji,2x sworzeń przedni,2x końcówki drążków ,i nowe wieszaki tylnego tłumika
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Hmm,zmian puki co niewiele,za to serwis wykonany:
-olej Millers 5w40 trident,filtr Mann
-reperatueki tylnych zacisków
-wymienione sworznie,końcówki i łączniki s przednim zawieszeniu na 555
-wymiana płynu hamulcowego,
-regeneracja sprzęgła w warsztacie na Skoczylasa--tarcza obita włóknem węglowym,zabielony docisk,nowe łoźysko oporowe
Jutro odstawiam maxi na montaź LPG- KME DIEGO 6,reduktor KME GOLD,wtryskiwacze HANA zielone,rurki fi 8
A z planów do zrealizowania na szybkości :
-poprawa dolotu,w oparciu o seryjny filtr,z doprowadzeniem zimnego powietrza
-przesuniecie odcinki na 7100 obr.
-usunięcie katów
-poprawa działania hebli(po regeneracji tylu jest lepiej ale przód potrzebuje sportowych klocków--tylko jakie wrzucić??-MOJE PYTANIE CZY W MOJEJ WERSJI KLOCKI SĄ IDENTYCZNE JAK W A32?BO TAK WNIOSKUJE Z AUKCJI NA ALLE DROGO
-zmiana radia na Jvc cd,mp3,usb
Do zlotu powinno być LPG i poprawiony dolot
-olej Millers 5w40 trident,filtr Mann
-reperatueki tylnych zacisków
-wymienione sworznie,końcówki i łączniki s przednim zawieszeniu na 555
-wymiana płynu hamulcowego,
-regeneracja sprzęgła w warsztacie na Skoczylasa--tarcza obita włóknem węglowym,zabielony docisk,nowe łoźysko oporowe
Jutro odstawiam maxi na montaź LPG- KME DIEGO 6,reduktor KME GOLD,wtryskiwacze HANA zielone,rurki fi 8
A z planów do zrealizowania na szybkości :
-poprawa dolotu,w oparciu o seryjny filtr,z doprowadzeniem zimnego powietrza
-przesuniecie odcinki na 7100 obr.
-usunięcie katów
-poprawa działania hebli(po regeneracji tylu jest lepiej ale przód potrzebuje sportowych klocków--tylko jakie wrzucić??-MOJE PYTANIE CZY W MOJEJ WERSJI KLOCKI SĄ IDENTYCZNE JAK W A32?BO TAK WNIOSKUJE Z AUKCJI NA ALLE DROGO
-zmiana radia na Jvc cd,mp3,usb
Do zlotu powinno być LPG i poprawiony dolot
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Miłej lektury:lukasgt pisze:Druga sprawa nie cierpiąca zwłoki to reanimacja tylnych hebli,bo mam wrażenie ,źe hamuje tylko przednia oś,za to jak bardzo ostro hebluję ze 170km np pod 0 to z tylnych hebli leci taki dym,że aż ludzie mnie zatrzymują że auto mi sie pali!!--za szybko jeżdżę żeby to tak pozostawić--pewnie bez rozebrania zacisku i zestawu naprawczego sie nie obejdzie
viewtopic.php?t=6133&start=60
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
johny_fellow
dzieki ,tylne juz ogarniete ,teraz szukam poprawy jakości hamulców na przód,ale tam raczej klocki inne musze dać..
Hmm,na zlota nie dotarłem niestety-ale odwiedziłem hamownie i pokazały sie kreseczki,wiem juz od czego zaczynam
193km@6100obr
275nm@4300obr
Calkowita seria ,na paliwie Shell Fuelsave pb95
dzieki ,tylne juz ogarniete ,teraz szukam poprawy jakości hamulców na przód,ale tam raczej klocki inne musze dać..
Hmm,na zlota nie dotarłem niestety-ale odwiedziłem hamownie i pokazały sie kreseczki,wiem juz od czego zaczynam
193km@6100obr
275nm@4300obr
Calkowita seria ,na paliwie Shell Fuelsave pb95
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Pieknie seria wyszla. Teraz czas na wydech u Mcgyvera i masz murowane plus 20KM
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Wydech nie wiem czy w tym sezonie zrobię(cięcia budźetowe mam)
Dolot łatwiej i taniej
pochwalę sie za to ,dzięki uprzejmości lombardo88 wleciała instalacja Lpg pod maskę---muszę przyznać,że porządna robota
instalka to KME DIEGO,parownik KME GOLD do ok 300km,rurki PCV fi8mm,wtryskimacze HANA GREEN i takie tam
Wstępne strojenie sondą AFR już zrobione,na jaką autostradę trzeba wylecieć i podociągać wyższe partie,a tak to git--afr 14,7 srednio
Dolot łatwiej i taniej
pochwalę sie za to ,dzięki uprzejmości lombardo88 wleciała instalacja Lpg pod maskę---muszę przyznać,że porządna robota
instalka to KME DIEGO,parownik KME GOLD do ok 300km,rurki PCV fi8mm,wtryskimacze HANA GREEN i takie tam
Wstępne strojenie sondą AFR już zrobione,na jaką autostradę trzeba wylecieć i podociągać wyższe partie,a tak to git--afr 14,7 srednio
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
instalka wleciała Diego G3, bo taka miałeś ja stałem się oddanym fanem lpgtech. a co do afr, to ograniczał nasz czas i auto zostało wstępnie wystrojone w C/L i tylko zadbałem póki co, żeby korekty się nie rozjeżdżały. ważne,że nie ma rozjazdów miedzy bankami, jest w miarę bogato przy WOT (12,5) a te 14,7 to na jałowym i C/L było Sterownik jest uparty i zawsze będzie dążył do 14,7 więc ważne jest żeby ustawiając cokolwiek brać głównie jego korekty, a nie wskazania sondy. w otwartej pętli będziemy mieć okazje polatać wkrótce na S2 i wtedy zobaczymy co w trawie piszczy
No ale niestety polotu pewnie nie bede miał za mało mocy
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
Kreska wszystko by wyjasniła
masz szybkie autko z kilkoma juz modami,ja puki co seria i różnica 400kg...
Dziś klima zaczęła mrozić przewód od sprężarki był lużny i czynnik uciekł
Dodatkowo demolka pod konsolą,seryjny kaseciak słabiuki w moc był,ustąpił miejsca JVC 4x50 z cd i usb na mossfecie
masz szybkie autko z kilkoma juz modami,ja puki co seria i różnica 400kg...
Dziś klima zaczęła mrozić przewód od sprężarki był lużny i czynnik uciekł
Dodatkowo demolka pod konsolą,seryjny kaseciak słabiuki w moc był,ustąpił miejsca JVC 4x50 z cd i usb na mossfecie
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
jedyną słuszną drogą to chyba BOSE do tego modelu, ale skąd teraz wytargać cały zestaw ja mam radio JVC do tego głośniki BOSE i bardzo sobie chwale, musze jeszcze z ciekawości założyć ori radio i zobaczyć jak to będzie grać
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
Przynajmniej mozna posluchac z USB i CD/MP3
A jak tam dalej prace przy aucie?
A jak tam dalej prace przy aucie?
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
Mógłbyś zrobić jakieś lepsze fotom mocowania aktuatora do tempomatu?
Hmmmm tam jest tyle miejsca,m że 10" serwo z Almery Tino z YD można by tam wsadzić
Hmmmm tam jest tyle miejsca,m że 10" serwo z Almery Tino z YD można by tam wsadzić
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
To jest to takie ustrojstwo na ścianie grodziowej, zaraz obok numeru Vin. Patrząc na zdjęciu, które zamieściłeś, to po lewej stronie od VIN masz silnik wycieraczki, a po prawej aktuator do tempomatu.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Janusz zapomina zrobić fotke dla ciebie, ale może się uda,za to dziś pobawilem się z pastą do zębów i reflektorami, nie wiem na ile to trwałe rozwiązanie ale sami ocencie czy widać poprawę
Ostatnio zmieniony 2015-09-13, 20:40 przez lukasgt, łącznie zmieniany 3 razy.
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw