Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P/WP11.144] SŁABE OSIĄGI SILNIKA SR20DE

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

jackowski
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2015-05-01, 21:13
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

[P/WP11.144] SŁABE OSIĄGI SILNIKA SR20DE

Post autor: jackowski » 2015-05-01, 21:33

Pacjent primera p11 2.0L benzyna + LPG rok prod. 2001 (LPG 3 letnie) przejechane 225 tyś.
Objawy: Silnik ma słabe osiągi tzn. przyśpieszenie kiepskie ( 0-100 ok-15 sek)(parę miesięcy temu było znacznie lepsze), przy prędkości maksymalnej około 190 km/h zapala się check engine który za chwilę gaśnie. Obroty silnik trzyma równe, nie gaśnie. Wydech mam założony sportowy bez katów oczywiście, palec i kopułka wymienione, przewody wysokiego napięcia też 2 letnie NGK, świece irydowe w dobrym stanie. Ostatnio nie wiem czy może to mieć z tym coś wspólnego - przy wysiadaniu kopie lekko karoseria.
Podejrzenia: hmm podejrzewam przepływke, łańcuch rozrządu, cewkę. Sam nie wiem Może wy macie coś na uwadze??? Może też wiecie jak sprawdzić wszystkie te elementy???? bo kasy nie mam zbyt wiele i nie chciał bym metodą prób i błędów wymieniać wszystkiego po kolei.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2015-05-02, 18:43 przez jackowski, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-05-01, 22:21

jackowski, wyczyść przepływkę na początek - preparat CRC. Masz P11 z 2001 - to już jest P11.144 i przepływka boscha - najgorsze g....o jakie może być.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2015-05-01, 22:32

eee te bosche nie są takie złe, jak coś to mam 1szt używaną na stanie ;p
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

jackowski
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2015-05-01, 21:13
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Post autor: jackowski » 2015-05-02, 18:27

Masz racje to p11.144 dzięki w takim razie w poniedziałek kupię ten preparat CRC i napisze co się zmieni :-) Jak by to nie było to to jest jakiś zamiennik działający "lepiej" niż bosch?? A ty marlos za ile byś ją puścił?
A i jeszcze mam pytanko czy przy tym czyszczeniu trzeba na coś szczególnego zwrócić uwagę, czy tylko spryskać i koniec?

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-05-02, 18:46

Bierzesz, psikasz - wlotem przepływki kierujesz w stronę ziemi, żeby od razu brud wyciekał, czekasz aż odparuje wszystko - 15-20min, składasz podpinasz i jazda. Zaopatrz się od razu w bit TORX - chyba 20.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 998
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2015-05-02, 20:37

Torx dziurką w środku na dodatek są różne wielkości otworów. W razie czego można odkręcić całą obudowę przepływki od puszki filtra powietrza i jak już masz zajętą to brzeszczotem możesz naciąć śruby na płaski śrubokręt.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”