[P/WP11.144] Primera problem z klimatronikiem
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P/WP11.144] Primera problem z klimatronikiem
Mam problem z klimatronickie. Jak daje ręczny nawiew to wieje dobrze (filtr ok), kompresor się włancza, klima pełna (dzisiaj nabita - sprawdzona była ok), ale temperatura z nawiewu nie jest odpowiednio niska, w drugim aucie "lód". Jak włącze na auto i tem 18 to nie wieje wcale. Dopiero zaczyna przy 22. Ale nadal mało zimna.
Zauważyłem, że przy bocznym wywietrzniki leci o wiele cieplejsze niż ze środkowych.
Macie jakieś pomysły ?
Zauważyłem, że przy bocznym wywietrzniki leci o wiele cieplejsze niż ze środkowych.
Macie jakieś pomysły ?
Ostatnio zmieniony 2015-04-25, 17:30 przez Aldik, łącznie zmieniany 1 raz.
Pomysł mam jeden - weź się gdzieś przejedź i jedź tak ze stałą prędkością powyżej 70km/h. Zobacz jak wtedy będzie działać.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Mam inne z klimatronic'iem i wiem jak powinien działać Kolega miał tak ale w bmw że jak przekroczył 120 to zaczynało mu lecieć zimne
A ten czujnik w którym dokładnie miejscu ?
Mam tak nie tylko na auto, jak manualnie dam nawiew na "foll" i temp na 18 to leci chłodne ale nie tak jak powinno i właściwie tylko z jednej kratki, z innych jakby cąłkiem bez klimy/
A ten czujnik w którym dokładnie miejscu ?
Mam tak nie tylko na auto, jak manualnie dam nawiew na "foll" i temp na 18 to leci chłodne ale nie tak jak powinno i właściwie tylko z jednej kratki, z innych jakby cąłkiem bez klimy/
1 - na pdszybiu: http://nissan4u.com/parts/primera/el_p1 ... tration_1/Aldik pisze:A ten czujnik w którym dokładnie miejscu ?
Z tym, że jak nie działa Ci na manualu, to raczej wina jest gdzie indziej. Wymieniony masz filtr przeciwpyłkowy?
Sprawdź jeszcze czujnik temperatury wewnętrznej. Najprościej będzie jak ustawisz sobie temperaturę na około 24 stopnie bez włączania klimy, jeśli po kilku minutach z nawiewów będzie leciało "letnie" powietrze to jest z nim wszystko w porządku. Jeśli jednak będzie wiało powietrzem bardzo gorącym i jego temperatura nie będzie spadać to czujnik masz do wymiany.
a to przypadkiem nie oszukuje ten czujnik temp pod licznikiem ( za kierownicą ) często kurz się na nim zbiera i wystarczy sprężonym powietrzem czy nawet kompresorem tam psiuknąć..
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Aldik, bo są różne czujniki. Na podszybiu nasłonecznienia, a drugi po prawej od kierownicy - na obudowie liczników zobaczysz takie małe kratki - marlos90 mówi o tym
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
od temp na zewnątrz jest czujnik przed chłodnicą
na podszybiu od nasłonecznienia
przy zegarach od temp wewnętrznej
i jeszcze 2-3 inne czujniki są podłączone do klimatronika
na podszybiu od nasłonecznienia
przy zegarach od temp wewnętrznej
i jeszcze 2-3 inne czujniki są podłączone do klimatronika
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B