Daro "Pan kamera" to małe obciążenie niecałe 70 kg
Jak będę miał chwilę to dzisiaj pobawię się w fizyka i sobie obliczę jaką mam moc na podstawie wzoru:
dv = v2 – v1 – różnica prędkości
a = dv/dt – średnie przyspieszenie
s = v1*dt + a*dt^2/2 – pokonana droga
f = m*a – siła nadająca przyspieszenie
w = f*s – wykonana praca
p = w/dt – moc
m – rzeczywista masa samochodu
dt – czas przyspieszania
v1 – prędkość początkowa
v2 – prędkość końcowa
Tak, wiem że jeszcze opory powietrza i dodatkowe jeszcze parametry ale przynajmniej będę miał jakiś dodatkowy punkt zaczepny.
Zastanawiam się jeszcze nad jedną ewentualnością co do tej hamowni:
Czy to była hamownia obciążeniowa?
Szperając po necie znalazłem informację, że do hamowania TD hamownia powinna dawać obciążenie dzięki czemu turbina daje pełną moc. Jeżeli wynik bez obciążenia (soft turbo) to 111 KM to jestem zadowolony z osiągów
