Ok więc
Mam syf w układzie
Auto bez filtra fabrycznie, stoi na zewnątrz bez garażu, co roku ozonowałem i po każdej zimie jest tylko gorzej - zamiast wydawać 100zł co roku, chce zrobić raz porządnie.
Czytałem o elektrolizie nagrzewnicy, że ponoć ten proces czyści ja dogłębnie z syfów, coś jak myjka ultradźwiękowa, czy coś takiego.
Tyło pytanie czy to da rade, czy ma sens, że zniknie ta kwestia raz a dobrze na ileś tam kolejnych lat.
Tak to grzeje. Git. Tylko śmierdzi tak ze lipa.
Dodatkowo jak włączam powietrze na górę to wieje po nogach. Robione (macu) i ponoć tak ma być - ze jak dasz nawiew góra nogi, ciepłe, to wieje środkiem zimne. Co za bzdura, tak jest faktycznie u Was też w seryjnych na?
U mnie zerwana była linka tego urządzenia do kontroli temperatury i po wymianie tak z tego co się przypominam zaczęło się dziać, że zimne środkiem zaczęło zasuwać jak włączona była góra i dół, na ciepłym. Chce się jednak upewnić ponieważ nie jeździłem wcześniej autem przez znaczny okres czasu. Mechanik coś wspomniał ze tak ma być ale mnie to nie leży.
Wiec pytanie, a w sumie dwa, robił ktoś taka czystkę fest ze znikał syf z układu napowietrzania kabiny a dwa, czy jak puszczacie powietrze nogi/szyba na ciepłym to wieje Wam zimne ze środka (twarz)? N14 '92
[N14] syf z nawiewu
Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik
[N14] syf z nawiewu
Ostatnio zmieniony 2016-09-28, 19:47 przez imachine, łącznie zmieniany 1 raz.
imachine, jeśli chcesz wszystko dokładnie wyczyścić, żeby nic nie śmierdziało, to niestety, ale czeka Cię wytarganie nagrzewnicy i całego zespołu nadmuchu. Nagrzewnicę możesz sobie wytargać z obudowy i ją porządnie wymyć w wannie. U mnie w P10 z parownika klimy syf usunąłem proszkiem do prania.
Co do nadmuchu - jak masz samą twarz, to na nogi raczej nie powinno być nic. Jak dasz na szybę to środkiem może wiać Ci zimne - też tak miałem w P10
Co do nadmuchu - jak masz samą twarz, to na nogi raczej nie powinno być nic. Jak dasz na szybę to środkiem może wiać Ci zimne - też tak miałem w P10
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Spróbuj znaleźć gdzieś filtr kabinowy. Podejrzewam, że numer OEM, będzie taki jak dla primery P10.
viewtopic.php?t=9137&highlight=filtr+kabinowy
viewtopic.php?t=9137&highlight=filtr+kabinowy
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
imachine może to Ci się przyda: viewtopic.php?t=560&highlight=nawiewu
Najlepiej jeździło mi się w aucie z filtrem węglowym - ale to było w C2 gdzie układ był do niego przystosowany i kupiłem z aso.
Spróbuję wyczyścić wg instrukcji a później zdjąć wymiar i coś dopasować z węglowych.
Różnica w C2 była kolosalna.
Widze ze jest do sunny gotowy. Czy wszystkie sunny n14 miały seryjnie miejsce na ten filtr, czy tylko niektóre modele występowały z filtrem a w pozostałych nie ma w serii na niego miejsca żeby dopasować ten fabryczny?
Taki filtr http://www.m.iparts.pl/auto-czesci/filt ... 00263.html
Spróbuję wyczyścić wg instrukcji a później zdjąć wymiar i coś dopasować z węglowych.
Różnica w C2 była kolosalna.
Widze ze jest do sunny gotowy. Czy wszystkie sunny n14 miały seryjnie miejsce na ten filtr, czy tylko niektóre modele występowały z filtrem a w pozostałych nie ma w serii na niego miejsca żeby dopasować ten fabryczny?
Taki filtr http://www.m.iparts.pl/auto-czesci/filt ... 00263.html