N16 2,2Di Turbosprezarka.

Moderator: sergiej

ODPOWIEDZ
frezeer
wiem o czym pisze
Posty: 89
Rejestracja: 2010-06-30, 18:47
Lokalizacja: wawa

N16 2,2Di Turbosprezarka.

Post autor: frezeer » 2015-04-04, 09:33

Turbo mam do wymiany ale chcialbym wlozyc cos wiekszego.
Pytanie jaka podejdzie P&P?
Z tego co pamietam u jednego z uzytkownikow bylo jakies GT17.

Awatar użytkownika
berny_p
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2013-07-07, 07:28
Lokalizacja: DPL/DW

Post autor: berny_p » 2015-04-04, 10:13

Powinno podejść P&P ale pamiętaj jak będziesz mocniej dmuchał to zastanów się na IC.
Pozdrawiam
BernyP
IT Help i Diagnostyka aut Wrocław
Moja Lorcia :P
Blog o renowacji Lorci

frezeer
wiem o czym pisze
Posty: 89
Rejestracja: 2010-06-30, 18:47
Lokalizacja: wawa

Post autor: frezeer » 2015-04-04, 20:41

Ic mam praktycznie od poczatku..
Wpadlo mi w rece Gt1849 z 2,2dci .
Mialo byc P&P ale nie ma tak dobrze.
Gt 18 nie jest chlodzone woda.

Awatar użytkownika
berny_p
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2013-07-07, 07:28
Lokalizacja: DPL/DW

Post autor: berny_p » 2015-04-04, 20:50

ok Sorry za wprowadzenie w błąd: myślałem że w Di też jest chłodzona olejem.
Zawsze możesz zastosować turbinę z innej marki. Z tego co pamiętam to gt2559v lub gtb2260vk albo kkk bv50 są chłodzone wodą.
Pozdrawiam
BernyP
IT Help i Diagnostyka aut Wrocław
Moja Lorcia :P
Blog o renowacji Lorci

frezeer
wiem o czym pisze
Posty: 89
Rejestracja: 2010-06-30, 18:47
Lokalizacja: wawa

Post autor: frezeer » 2015-04-04, 21:11

Pompa w Di nie pozwala na wiele. Gore mialem fajna ale seria dmuchala 1.4bara.
Ostatno jezdzilem 1.9tdi Z 2005r z turbo o zmiennej geometri i powiem tak;
Wciska od samego dolu ale do120km/h dalej to taki mul ze szkoda slow.
Plan jest taki zeby zrobic mocny dol i mocna gore.
Niewiem czy ktos robil taki moda ale moja ciekawosc wziela gore :-P
Turbiny ktore wymieniles to przerost formy nad trescia w tym silniku ...

Awatar użytkownika
berny_p
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2013-07-07, 07:28
Lokalizacja: DPL/DW

Post autor: berny_p » 2015-04-04, 21:24

U mnie przy zmiennej geometrii wciska od 2000 obr. na biegach od 2 - 5 i odpuszcza dopiero przy 4500 obr.
Wydaje mi się że u Ciebie będzie sporo rzeźby żeby zmienną geometrię oragnąc.

Dziwne, że seria Di dmucha aż tyle. U mnie w (prawie) dCi dmuchało 1,2 bara na początku.
Pozdrawiam
BernyP
IT Help i Diagnostyka aut Wrocław
Moja Lorcia :P
Blog o renowacji Lorci

frezeer
wiem o czym pisze
Posty: 89
Rejestracja: 2010-06-30, 18:47
Lokalizacja: wawa

Post autor: frezeer » 2015-04-04, 21:42

Seria tzn oryginlal.
Turbina z Mbc. Zmienna geometrie ogarnalem.. problem w przewodzie olejowym. Woda ogarnieta tzn spieta.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”