
Bo jeśli chodzi o topfeed to różnie bywało
Side feed można podpasować np. do SRI z VE, wtedy jest wydajność 330cc takich szpryc, ale zastanawia mnie czy p10GT lowport nie miało innych wydajności jak lowport SRI które pompują 259cc
dalej tym mysleniem idąc trza by zmienić pompe i regulator ciśnienia na listwie, w czeluściach internetu i dokladnoscią tłumaczen translatora wychodzi na to ze seryjny układ paliwowy w sr20de maksymalnie daje rade do 175whp i okolic 200nm... tak jakby ktoś chciał powiedzieć ze zmieniając szpryce i podnosząc ciśnienie paliwa można isc dalej w temat
do rozmyslen przyczynilo się kilka info, jedna zapodał mi ONYXX, zaczolem kojarzyć fakty u rzeczywiście:
-mishi po swapie na DEHa stwierdził ze modzone DE nie ma porównania do agresji DEHa
-Vilq w swoim wp11.144 uzyskal moc 172ps i niecałych 200nm (poliftowe wtryski, szare bosz)
-neptunowe bordo miało skówka moda i mocy tez w n/a mu nie brakowało
w związku ze zmianami układu dolotowego, wydechowego i zapłonowego az prosi się żeby wsadzić rasie do paliwa... tylko zasadnicze pytanie:
-czy ktoś posiada rozpiski z czego wsadzić sidefeed o wydajności większej jak 259cc?
-wtryski VE 330cc sa dość tanie bo okolice 200zl ale ciężko z dostępem

co wy na to?