[Note] Jaką instalację wybrać aby nie stracić na mocy.
Moderator: Zielkq
[Note] Jaką instalację wybrać aby nie stracić na mocy.
Zastanawiam się nad ciekłym wtryskiem do silnika. Posiadam kilka Nissanów Note 1.4. I zamierzam je zagazować czytałem, że na ciekłym można odpalać silnik na lpg. Niema żadnych spadków mocy, tylko cena takiej instalacji waha się w granicach +/- 5 000 złotych.
Czy jest to opłacalne? Czy może lepiej wybrać tańszą opcję za 3 000 złotych. Ale nie wiem czy wtedy będzie to dobrym rozwiązaniem. Liczę na kilku letnią pracę takiego silnika. I dlatego waham się nad instalacją. Ponieważ ten wybór będzie dla mnie kluczową inwestycją. Która pozwoli mi zaoszczędzić w przyszłości kilka tysięcy złotych rocznie.
Przepraszam przesadziłem z kilkoma tysiącami. Lecz moje wyliczenia wskazały na spadek kosztów.
Czy jest to opłacalne? Czy może lepiej wybrać tańszą opcję za 3 000 złotych. Ale nie wiem czy wtedy będzie to dobrym rozwiązaniem. Liczę na kilku letnią pracę takiego silnika. I dlatego waham się nad instalacją. Ponieważ ten wybór będzie dla mnie kluczową inwestycją. Która pozwoli mi zaoszczędzić w przyszłości kilka tysięcy złotych rocznie.
Przepraszam przesadziłem z kilkoma tysiącami. Lecz moje wyliczenia wskazały na spadek kosztów.
Weź pod uwagę to,że te silniki nie lubią gazu.Były przypadki ,że po 60tys potrzebny był remont głowicy.Nie odradzam Ci gazu,jedynie sugeruję podjęcie rozsądnej decyzji.
Zestaw siłowników do podnoszenia maski Qashqai J10 i J11 ,X Trail T-31 T-32chcesz wiedzieć więcej info na PW
viewtopic.php?t=18075
viewtopic.php?t=18075
- Ninjakołpak
- nowy na forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 2015-02-18, 13:02
- Lokalizacja: Okolice Warszawy
A zastanawiałeś się o ile naprawdę mógłbyś zmniejszyć wydatki na benzynę.
Bo jeśli nie przyniesie to jakiś wielkich korzyści to nie ma sensu montowania lpg. W tych samochodach. Przychylam się wypowiedzi kolegi powyżej. Lecz także jestem za rozsądnym podjęciem decyzji.
Bo jeśli nie przyniesie to jakiś wielkich korzyści to nie ma sensu montowania lpg. W tych samochodach. Przychylam się wypowiedzi kolegi powyżej. Lecz także jestem za rozsądnym podjęciem decyzji.
Nikt mi nie powie że czarne jest czarne a białe jest białe
To bardziej chyba zależy od montażu niż od instalacji. Oczywiście zawsze się zdarza że coś jest źle. Ale to już usterka która podlega gwarancji.JACKO29 pisze:Weź pod uwagę to,że te silniki nie lubią gazu.Były przypadki ,że po 60tys potrzebny był remont głowicy.Nie odradzam Ci gazu,jedynie sugeruję podjęcie rozsądnej decyzji.
[ Dodano: 2015-03-07, 19:40 ]
Czy ja wiem, nie myślę w takim kontekście. Jest to "inwestycja" która będzie musiała troszeczkę kosztować na początku. Ale z tego co sam obliczałem to się mi zwróci. Więc nad tym to ja już myślałem. Rozważam bardziej jaka instalacja będzie dla mnie rozsądniejsza. Muszę pomęczyć się z nią przez kilka lat. Więc roztropniej będzie podjąć dobrą decyzję.Ninjakołpak pisze:A zastanawiałeś się o ile naprawdę mógłbyś zmniejszyć wydatki na benzynę.
Bo jeśli nie przyniesie to jakiś wielkich korzyści to nie ma sensu montowania lpg. W tych samochodach. Przychylam się wypowiedzi kolegi powyżej. Lecz także jestem za rozsądnym podjęciem decyzji.
Witam
Posiadam od nowości Nissana Note 1.6 .Długo się zastanawiałem z założeniem ponieważ 1.6 źle znosi LPG (tak wyczytałem na forach). Trzy lata temu założyłem instalację BRC z dodatkowym smarowaniem zaworów (lubryfikacja) . Na mocy nie straciłem , a różnicę odczuwam tylko przy tankowaniu (koszt 100km ok 18-20zł). Aktualnie przejechałem 60 tyś i wszystko jest ok. Jeżeli się zdecydujesz na założenie instalacji to wybierz profesjonalny warsztat z doświadczeniem. Pozdrawiam.................
Posiadam od nowości Nissana Note 1.6 .Długo się zastanawiałem z założeniem ponieważ 1.6 źle znosi LPG (tak wyczytałem na forach). Trzy lata temu założyłem instalację BRC z dodatkowym smarowaniem zaworów (lubryfikacja) . Na mocy nie straciłem , a różnicę odczuwam tylko przy tankowaniu (koszt 100km ok 18-20zł). Aktualnie przejechałem 60 tyś i wszystko jest ok. Jeżeli się zdecydujesz na założenie instalacji to wybierz profesjonalny warsztat z doświadczeniem. Pozdrawiam.................
NOTE07
To brzmi sensownie. Ale to tylko 60 tys Ja to tyle biję w jeden weekendkism22 pisze:Witam
Posiadam od nowości Nissana Note 1.6 .Długo się zastanawiałem z założeniem ponieważ 1.6 źle znosi LPG (tak wyczytałem na forach). Trzy lata temu założyłem instalację BRC z dodatkowym smarowaniem zaworów (lubryfikacja) . Na mocy nie straciłem , a różnicę odczuwam tylko przy tankowaniu (koszt 100km ok 18-20zł). Aktualnie przejechałem 60 tyś i wszystko jest ok. Jeżeli się zdecydujesz na założenie instalacji to wybierz profesjonalny warsztat z doświadczeniem. Pozdrawiam.................
Ale zastanawiam się nad instalacjami lovato, są bardzo przyzwoite i podobno wytrzymują 600 tys km ! Przynajmniej jedna osoba się chwaliła takową na jednym forum. Oczywiście serwisowana ,sprawdzana i dbano o nią. Więc jestem pozytynie zaskoczony.
A 20 złotych na 100 kilometrów to jest spora suma. Grosz do grosza a będzie kokosza.
W taki sposób można zaoszczędzić tysiące a Pan zaoszczędził 20 * 600 = 12 000
O proszę w przybliżeniu oczywiście +/- 2 400 złotych. To i tak bardzo zacnie !
- Ninjakołpak
- nowy na forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 2015-02-18, 13:02
- Lokalizacja: Okolice Warszawy
Zamontuj sobie brc, wiele notów ma seg 24.
Zobacz sobie http://www.egp.pl/lpg-do-nissana.htm .
Jak wygląda dla ciebie dobrze to zastanów się na brc
I Zaporożec ma rację. Dobry montaż to podstawa bo inaczej będzie źle.
Zobacz sobie http://www.egp.pl/lpg-do-nissana.htm .
Jak wygląda dla ciebie dobrze to zastanów się na brc
I Zaporożec ma rację. Dobry montaż to podstawa bo inaczej będzie źle.
Nikt mi nie powie że czarne jest czarne a białe jest białe
- Ninjakołpak
- nowy na forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 2015-02-18, 13:02
- Lokalizacja: Okolice Warszawy
Wybrałem brc, jest zagraniczna. A ja do takich firm mam spore zaufanie.
Jak chcecie to możecie pooglądać jak to wygląda.
Wszyscy jęczą jak to źle wygląda z kabelkami na wierzchy. U mnie ich nie ma ^^
To tylko zdjęcia z 2 samochodów.
A stag jakoś mi nie podchodzi. Dobra instalacja nic do niej nie mam i nie chcę nie zniechęcać innych.
Jest dobry i łatwy w serwisowaniu. Z tego co wiem to każdy potrafi staga wsadzić. Więc nie ma kłopotów z jego naprawą. Ale w energy gaz polska, polecili mi brc. Więc postanowiłem spróbować. Jak to będzie czas pokarze na pierwszym serwisowaniu.
Jak chcecie to możecie pooglądać jak to wygląda.
Wszyscy jęczą jak to źle wygląda z kabelkami na wierzchy. U mnie ich nie ma ^^
To tylko zdjęcia z 2 samochodów.
A stag jakoś mi nie podchodzi. Dobra instalacja nic do niej nie mam i nie chcę nie zniechęcać innych.
Jest dobry i łatwy w serwisowaniu. Z tego co wiem to każdy potrafi staga wsadzić. Więc nie ma kłopotów z jego naprawą. Ale w energy gaz polska, polecili mi brc. Więc postanowiłem spróbować. Jak to będzie czas pokarze na pierwszym serwisowaniu.
Mogę zastanowić nad wymianą wtryskiwaczy ale to już po jakimś czasie. Od razu to mi się nie opłaca wymieniać bo to nie było by opacalne pod żadnym względem. Egp wykonało kawał dobrej roboty. Ale musiałeme za to troszkę zapłacić przez co nie mam możliwośći od razu ich wymienić. Ale zastanowię się nad tym. A potem być może to zrobię.
Ale dzięki za pomysł.
Ale dzięki za pomysł.
- Ninjakołpak
- nowy na forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 2015-02-18, 13:02
- Lokalizacja: Okolice Warszawy
Po co masz wymieniać wtryskiwacze?eragornn pisze:Mogę zastanowić nad wymianą wtryskiwaczy ale to już po jakimś czasie. Od razu to mi się nie opłaca wymieniać bo to nie było by opacalne pod żadnym względem. Egp wykonało kawał dobrej roboty. Ale musiałeme za to troszkę zapłacić przez co nie mam możliwośći od razu ich wymienić. Ale zastanowię się nad tym. A potem być może to zrobię.
Ale dzięki za pomysł.
Tworzysz sobie jakieś dodatkowe koszty czy ktoś naopowiadał tobie bzdur o tych wtryskach. Jak chcesz to sobie wymieniaj ale nie oczekiwał bym nic wielkiego. Wymień sobie dopiero po roku. Jak będziesz tego potrzebował !
Nikt mi nie powie że czarne jest czarne a białe jest białe