[ Primera] Saisho no Projecto D by Arias
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Działam powoli, ale działam 
 Na razie się wkoorwiłem bo sprzed nosa mi zegar ciśnienia oleju Omori spierniczył 
 
Nie umiem się doczekać żeby letni set założyć z powrotem
 
[ Dodano: 2015-03-18, 17:07 ]
Heble ogarnięte
Tak było:

Porównanie tarcz: zjechane do maxa 280x22 VS nowe 280x28

Różnica w wielkości zacisku:

Tak wygląda teraz:

Ogólnie to ponowna nauka hamowania, bo jest....inaczej
Cała procedura adaptacji ogranicza się do: zakupu zacisków, tarcz i klocków, przewiercenia tarcz na 4x114,3; przewiercenia otworów w zwrotnicy na 14mm, przycięcia lub wywalenia osłony tarczy. Przewody hamulcowe są inne z X-Trailu, ja wykorzystałem te z Primery, niestety tracimy w ten sposób "zabezpieczenie" przed przekręcaniem przewodu.
			
									
									Nie umiem się doczekać żeby letni set założyć z powrotem
[ Dodano: 2015-03-18, 17:07 ]
Heble ogarnięte
Tak było:

Porównanie tarcz: zjechane do maxa 280x22 VS nowe 280x28

Różnica w wielkości zacisku:

Tak wygląda teraz:

Ogólnie to ponowna nauka hamowania, bo jest....inaczej
Cała procedura adaptacji ogranicza się do: zakupu zacisków, tarcz i klocków, przewiercenia tarcz na 4x114,3; przewiercenia otworów w zwrotnicy na 14mm, przycięcia lub wywalenia osłony tarczy. Przewody hamulcowe są inne z X-Trailu, ja wykorzystałem te z Primery, niestety tracimy w ten sposób "zabezpieczenie" przed przekręcaniem przewodu.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
						Moje GT
Wygląda apetycznie ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
			
									
									赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
						pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz,  więc zakładaj u siebie 
foo, "Oczywiście", a tak poważnie to myślałem nad tym, czy nie będą przeguby cierpiały, jak będą bicia
vixo, DubSon, grubsza tarcza i dwutłoczkowy zacisk
			
									
									foo, "Oczywiście", a tak poważnie to myślałem nad tym, czy nie będą przeguby cierpiały, jak będą bicia
vixo, DubSon, grubsza tarcza i dwutłoczkowy zacisk
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
						Moje GT
Arias, to proste pytanie: warto? (moje leżą już jakiś czas w garażu...) 
I czy nie przewidujesz problemów z brakiem zabezpieczenia przewodu hamulcowego?
			
									
									I czy nie przewidujesz problemów z brakiem zabezpieczenia przewodu hamulcowego?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
						Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Czy warto 
 Ciężko odpowiedzieć pod katem skuteczności, bo jak widac wyżej moje tarcze były tak cienkie i zwichrowane, że teraz jest MEGA. Efekt wizualny też jest spoko 
 Zaś co do braku zabezpieczenia, to jak kupisz HEL'e albo Goody to też go nie mają i wszystko bangla.
			
									
									"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
						Moje GT
Chwilowo ciągle myślę o poskładaniu zestawu na stnadardowych tarczach z Primery
(skoro i 4-tłoki są na to wrzucane na forum). Trzeba będzie spróbować
			
									
									(skoro i 4-tłoki są na to wrzucane na forum). Trzeba będzie spróbować
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
						Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Arias, jak dorwę gdzieś zwrotnice to może 
 Pytanie czy ten zacisk podejdzie bez bólu pod OEM alusa i stal?
			
									
									赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
						pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
No to kupa trochę....
			
									
									赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
						pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
 Masz taką końcówkę jak na foto. Najpierw wkręcasz cały przewód w zacisk a po założeniu zacisku, układasz go i dokręcasz do instalacji auta. Nic się nie odkręca. W tym rozwiązaniu uszczelnienie w zacisku jest na stożek - sprawdź czy u Ciebie w zacisku on występuje.
Możesz kupić przednie HEL, Goodridge, DIF itd. Duży wybór tego jest.
To tak, ze wstępnych testów jestem cholernie zadowolony. Rozszerzył się zakres siły z jaka można manipulować hamulcami, no chyba, że frajerstwo wcześniejszych było spowodowane ich zużyciem.
Do rzeczy, wcześniej podczas hamowania był krótki skok pedału od momentu rozpoczęcia hamowania do momentu zblokowania kół, obecnie ten zakres się bardzo rozszerzył, a hamowanie lewą nogą to czysta przyjemność, brakuje mi tylko "szerokiego pedału". Zauważyłem też, że znacznie mniej się grzeją, wcześniej jak goniłem z pracy do domu, to pod domem hamulce parzyły, a teraz zacisk można śmiało dotknąć, ale dotknąć, a nie trzymać
 Do zestawu jednak koniecznie muszę dokupić przewody w oplocie, bo kilka hamowań ze 150-50 i hamulec puchnie strasznie, a płyn jest nowy Ferrodo DOT5.1.
			
									
									Do rzeczy, wcześniej podczas hamowania był krótki skok pedału od momentu rozpoczęcia hamowania do momentu zblokowania kół, obecnie ten zakres się bardzo rozszerzył, a hamowanie lewą nogą to czysta przyjemność, brakuje mi tylko "szerokiego pedału". Zauważyłem też, że znacznie mniej się grzeją, wcześniej jak goniłem z pracy do domu, to pod domem hamulce parzyły, a teraz zacisk można śmiało dotknąć, ale dotknąć, a nie trzymać
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
						Moje GT
tu chyba najtaniej znalazłem..
http://rally-performance.pl/p/273/8526/ ... lcowy.html
			
									
									http://rally-performance.pl/p/273/8526/ ... lcowy.html
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
						SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
noo zakładając że wyślą to co na foto.. lepiej przedzwonić i dopytać
może dorzucić Ci do paczki taki pedał hamulca:

			
									
									może dorzucić Ci do paczki taki pedał hamulca:

My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
						SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Chyba najlepiej będą pasować od s14 bo na przód maja stożek a na tył banjo http://www.inter-rally.pl/product-pol-5 ... HK064.html bo od z32 i przód i tył jest na stożek chyba.
			
									
									Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT

						LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT

No jeszcze się zastanawiam, bo u mnie na miejscu prawie jest zakład co robią m.in. przewody hamulcowe i mogą zrobić atestowane przewody teflonowe w oplocie. Gość się zarzeka, że często wysyłają za granicę przewody o żądanej charakterystyce i wymiarach. 
Koszt ok 100zł za przewód, ale to teflon w oplocie, a nie guma w oplocie.
			
									
									Koszt ok 100zł za przewód, ale to teflon w oplocie, a nie guma w oplocie.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
						Moje GT
Tutaj http://allegro.pl/przewody-hamulcowe-w- ... 75153.html piszą że niby też teflon.
			
									
									Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT

						LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT

Na razie na stół poszło zawieszenie.....FK Automotive, które cholernie usztywniało, a obniżało o max 2cm ustąpiło miejsca.........Eibach Sportline 
 ale fotki dopiero z letnim setem jak się pogoda wreszcie zdecyduje czy mamy zimę czy wiosnę 
BTW: Czy miał ktos problem z brzęczącym panelem podszybia
 ten co na nim są wycieraczki, bo strasznie, ale to strasznie mi brzęczy między 1200-2000rpm
			
									
									BTW: Czy miał ktos problem z brzęczącym panelem podszybia
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
						Moje GT
U mnie to niestety nie te spinki, coś brzęczy i to masakrycznie głośno. Problem w tym, że jestem przed wymiana poduchy na belce od strony kokpitu, ponieważ moja popękała (klej do szyb) i moska leży na belce, co też dokłada pewnie mega drgań. Wymienię poduchę i wtedy będę walczył z dźwiękami.
BTW.
Zakupiłem wreszcie oto taki gadżet.
 
Teraz mam nadzieję namierzyć wszystkie niepokojące i denerwujące głosy serducha mojej GT
 
[ Dodano: 2015-04-15, 21:08 ]
Letni Secik 2015
 Przód jeszcze siądzie, bo tak średnio z 20Km muszę przejechać, żeby siadło na poliuretanach 
 
 
 
Nie czepiać się zdjęcia cyknięte z pieca gazowego
			
									
									BTW.
Zakupiłem wreszcie oto taki gadżet.
 Teraz mam nadzieję namierzyć wszystkie niepokojące i denerwujące głosy serducha mojej GT
[ Dodano: 2015-04-15, 21:08 ]
Letni Secik 2015
 
 
 Nie czepiać się zdjęcia cyknięte z pieca gazowego
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
						Moje GT