[ Primera] Saisho no Projecto D by Arias
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Hop hop, dzieje się coś w temacie?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Dzieje to się z zębem....napier...jak cholera 
A co do Primerki, to wreszcie zamówiłem czujnik zegarowy i oem simmering pompy oleju. Przy weekendzie jak pogoda i czas pozwoli to będzie update![:]](./images/smilies/kwadr.gif)

A co do Primerki, to wreszcie zamówiłem czujnik zegarowy i oem simmering pompy oleju. Przy weekendzie jak pogoda i czas pozwoli to będzie update
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Arias, łączę się z Tobą w bólu - mnie dwa na......ją.......
Dawaj, dawaj jakieś foto![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Dawaj, dawaj jakieś foto
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
No fotki z pewnością się pojawią, może jakieś małe HOW TO z regulacji zaworów, a u mnie to konieczne, bo niejeden diesel ciszej pracuje
Oemowski simmer, założony ze smarem, mam nadzieję że raz na zawsze zakończy wyciek oleju, zastanawiam się jeszcze czy nie skrócić sprężynki profilaktycznie

"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Tak mnie zastanawiało czy SR20 ma hydrauliczne popychacze czy nie...
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Wiooreck, popychacze hydrauliczne są, ale każdy obsługuje dwa zawory, które zwłaszcza przy obróbce głowicy mogą się okazać względem siebie nie równe, co sprawia, że Ygrek będzie wypierany przez dwa zawory z różną siłą. Efekt jest taki, że motor pracuje jak diesel z lat 90.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
No to ja wiem, że obsługuje dwa zawory. Lecz ewentualnie powstały luz powinien być kasowany wraz z dostarczeniem do szklanki oleju pod odpowiednim ciśnieniem. Przecież po to ona jest.
A uwierz mi Arias, że "stukot" wtryskiwaczy w dieslu jest symfonią przy stukocie zaworów
A uwierz mi Arias, że "stukot" wtryskiwaczy w dieslu jest symfonią przy stukocie zaworów

P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Wiooreck, gdyby każdy zawor miał osobnego hydrosztosa to wysokość zawory nie miała by znaczenia, jednak nissan zastosowal jeden sztod dla pary zaworów i ich wyrównanie ma naprawdę spory wpływ na głośność silnika ale i tez na równomierne napełnianie (tak wiem ,nie jest to technologia nasa ale precyzja silnika rowna jest jego sprawność-zawsze!)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
To w takim bądź razie, regulacja nie jest zależna jeszcze od płytek?
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
No i jest mały, mało zadowalający update.
1. Wymieniłem simmering pompy oleju na Reinz, na wargę dałej trochę smaru.
2.Sporządziłem urządzenie do regulacji zaworów i wyregulowałem je, różnice były nawet do 0,09mm. Papierek ścierny 250-2500 i tak 8 pastylek, robiłem na zero, bo wiadomo jakiś błąd pomiaru jest.
Spostrzeżenia.
Ad1. Simmer Reinz'a wygląda o wiele bardziej konkretnie od Corteco, ma bardziej pochyloną wargę wewnętrzną, i bardziej zaciśniętą sprężynkę. Zobaczymy za kilkaset km.
Ad2. Ręce mi opadły
Palce bolą od docierania pastylek, tysiące pomiarów by być pewnym, stres żeby rozrząd nie przeskoczył i DU*A. GT dalej klekoce. Wydaje mi się że mniej spod dekla, a klekot jest jakby z tyłu silnika...Czyżby napinacz mógł tak klekotać
Albo co innego
Klekot narasta z obrotami.
Jutro dodam foto narzędzia i postaram się filmik klekota nagrać, bo już straciłem cały zapał
[ Dodano: 2015-02-21, 21:22 ]
EDIT: A i bym zapomniał, na domar złeg coś się ze skrzynią stało i często nie umiem 3-ki wbić, tak jakby brakowało wybieraka, żeby dobić bieg do końca.
1. Wymieniłem simmering pompy oleju na Reinz, na wargę dałej trochę smaru.
2.Sporządziłem urządzenie do regulacji zaworów i wyregulowałem je, różnice były nawet do 0,09mm. Papierek ścierny 250-2500 i tak 8 pastylek, robiłem na zero, bo wiadomo jakiś błąd pomiaru jest.
Spostrzeżenia.
Ad1. Simmer Reinz'a wygląda o wiele bardziej konkretnie od Corteco, ma bardziej pochyloną wargę wewnętrzną, i bardziej zaciśniętą sprężynkę. Zobaczymy za kilkaset km.
Ad2. Ręce mi opadły



Jutro dodam foto narzędzia i postaram się filmik klekota nagrać, bo już straciłem cały zapał

[ Dodano: 2015-02-21, 21:22 ]
EDIT: A i bym zapomniał, na domar złeg coś się ze skrzynią stało i często nie umiem 3-ki wbić, tak jakby brakowało wybieraka, żeby dobić bieg do końca.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Czy Twój silnik ma już milion km, że trzeba było regulować przy szklankach te zawory? Ale chwała Ci za to, że to zrobiłeś. Bynajmniej wyeliminowałeś jedną z możliwych przyczyn 

P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Robiłem to bo miałem kapitalke głowicy, wymieniane zawory, docierane gniazda itd.
[ Dodano: 2015-02-22, 21:29 ]
Obiecany film traktora
https://www.youtube.com/watch?v=L04jxJ5 ... e=youtu.be
EDIT: Kilka fot w pierwszym poście...
[ Dodano: 2015-02-22, 21:29 ]
Obiecany film traktora

https://www.youtube.com/watch?v=L04jxJ5 ... e=youtu.be
EDIT: Kilka fot w pierwszym poście...
Ostatnio zmieniony 2015-02-22, 22:09 przez Arias, łącznie zmieniany 1 raz.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
nie brzmi to za fajnie, od pierwszego odpalenia skarzysz się na te dzwieki a poskładane masz na swierzo wiec swinią by była panewka... jakimi momentami skrecales panewy?
może półki tłokowe poleciały ale to od zaraz by było kupsko
hla jeszcze do badania... odpaliłeś auto na suchych HLA czy napompowanych olejem na maxa?
może półki tłokowe poleciały ale to od zaraz by było kupsko
hla jeszcze do badania... odpaliłeś auto na suchych HLA czy napompowanych olejem na maxa?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Wyregulowałem zawory ale HLA nie ruszałem tylko sprawdziłem czy "twarde" no jak tak teraz myślę to może faktycznie to jest problemem, ale czy to nie powinno się samo ułożyć 

"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
To moje padło to jest mega ciche przy tym.... Arias, zrób coś z tym, bo to ma być symfonia, a nie kakofonia.....
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
Więc tak, wyjąłem HLA wsadziłem w imadło i delikatnie wycisnąłem stary olej, aż zrobiły się miękkie. Następnie włożyłem do pojemnika z olejem (Motul 10W40) i małym imbusikiem naciskałem na "kuleczkę" w środku, aż przestały wylatywać bąbelki powietrza i HLA zrobiły się twarde. Dodatkowo zamieniłem je miejscami. Efekt był taki, że dźwięk się przeniósł z 1 na 3 gar.
Dalej, znowu wyjąłem te HLA i wziąłem moje stare, zrobiłem z nimi to samo co z poprzednimi i na auto. Efekt, jest ciszej, praca silnika jest bardziej równomierna, ale dalej klepie, dodatkowo powyżej 3krpm pojawił się metaliczny odgłos.
Wydaje mi się, że moja regulacja ch..a dała bo robiłem ją najtańszym czujnikiem zegarowym z alledrogo i jak się nim tak dziś pobawiłem to zależy jak się go przyciśnie to tak wskazuje i w sumie może narobiłem gorzej niż było
Jako że to moje jedyne auto, to będę starał się ostrożnie do 3500rpm jeździć i muszę lepszy czujnik załatwić i ponowną regulację przeprowadzić, może też ktoś zajrzy obeznany pod dekiel.
Dalej, znowu wyjąłem te HLA i wziąłem moje stare, zrobiłem z nimi to samo co z poprzednimi i na auto. Efekt, jest ciszej, praca silnika jest bardziej równomierna, ale dalej klepie, dodatkowo powyżej 3krpm pojawił się metaliczny odgłos.
Wydaje mi się, że moja regulacja ch..a dała bo robiłem ją najtańszym czujnikiem zegarowym z alledrogo i jak się nim tak dziś pobawiłem to zależy jak się go przyciśnie to tak wskazuje i w sumie może narobiłem gorzej niż było

"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Arias, uderz do Czajnika do Opola.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Polecam czujniki Kinex'a z Czech. Bardzo dobre czujniki za rozsądną cenę. Za Mitutoyo nie warto przepłacać.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Zastanawiam się czy nie sprzedać tego w ch...j
cztery lata spuszczania się, kupa kasy, czasu, potu, łez i kłótni z kobietą...
Nie wiem, normalnie nie wiem co robić. Najwcześniej przy weekendzie zaś zrzucę pokrywę, ale nie wiem ile to da. HLA wydają się być dobre bo są twarde, ygreki chyba ciężko zepsuć
Zostaje spaprana regulacja zaworów.
Na ten moment klekotanie jest dalej, powyżej 35000 normalnie aż drży wszystko. Jeździ się do 3-3,5krpm w miarę normalnie powyżej 4000 ciężko wkręcić, więc na siłę tego nie robię.

Nie wiem, normalnie nie wiem co robić. Najwcześniej przy weekendzie zaś zrzucę pokrywę, ale nie wiem ile to da. HLA wydają się być dobre bo są twarde, ygreki chyba ciężko zepsuć

Na ten moment klekotanie jest dalej, powyżej 35000 normalnie aż drży wszystko. Jeździ się do 3-3,5krpm w miarę normalnie powyżej 4000 ciężko wkręcić, więc na siłę tego nie robię.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Arias, może coś masz krzywe i ma bicie? Nie wiem, wał, wałek, korba?!
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ale dźwięk silnika się zmieniał jak kopałem pod deklem, mnie się wydaje że teraz to ja coś popierdzieliłem z zaworami nieumiejętnie je regulując, bo dopiero wczoraj zauważyłem, że wystarczy lekko tyrpnąć ten szajs czujnik i już co innego wskazuje. Wałek jakby był krzywy to by podpory chyba z jakimś oporem wchodziły czyż nie
Wszystko było mierzone przed włożeniem na auto.
[ Dodano: 2015-02-24, 22:33 ]
Problem w tym, że nie mam nikogo na miejscu konkretnie obeznanego, kto by zajrzał mi do GT'ka ma do tego miejsce i sprzęt

[ Dodano: 2015-02-24, 22:33 ]
Problem w tym, że nie mam nikogo na miejscu konkretnie obeznanego, kto by zajrzał mi do GT'ka ma do tego miejsce i sprzęt

"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Arias, może być tak, jak napisałeś. Pogadaj z Czajnikiem - http://www.ckmotorsport.eu/
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Napinacz wsadziłem do oleju i napompowałem, rezultat taki, że nie umiałem go później wypróżnić, trochę się spociłem, zanim wypluł z powrotem ten olej.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
to nie łańcuch ani napinacz, zawory tez nie klepią, to jest na bank hla który za mocno lub za slabo wypych Ygrek-na moje oko
ale faktycznie jak nie dajesz sam rady daj fure do czajnika bo na sr20 zeżarł zęby
ja u siebie mordowałem się z gubieniem zapłonu i czajnik w 10min doszedł co jest nie tak
ja ci niestety nie pomogę bo nie mam warsztatu i umiejętności
ale faktycznie jak nie dajesz sam rady daj fure do czajnika bo na sr20 zeżarł zęby

ja ci niestety nie pomogę bo nie mam warsztatu i umiejętności
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Powrót do punktu wyjścia.
Motor nie wkręcał się na obroty i drżał powyżej 3,5krpm, ponieważ przeskoczył rozrząd o 1 ząbek.
Wsadziłem na wydechowym stare pastylki pod ygreki, jest trochę ciszej, ale nie zadowalająco cicho
Jeden HLA chyba jest epsuty, więc go wymieniłem na inny, jednakże coś mi w nich nie pasuje, chyba będę zbierał na nowe.
Motor nie wkręcał się na obroty i drżał powyżej 3,5krpm, ponieważ przeskoczył rozrząd o 1 ząbek.
Wsadziłem na wydechowym stare pastylki pod ygreki, jest trochę ciszej, ale nie zadowalająco cicho

Jeden HLA chyba jest epsuty, więc go wymieniłem na inny, jednakże coś mi w nich nie pasuje, chyba będę zbierał na nowe.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Dobra jest plan, szukam kompletu nowych HLA, ale coś konkretnego, a nie JC czy inny chłam. Do tego porządna regulacja zaworów na nacinanych pastylkach i ciasno spasowanych ygrekach. Zasadniczo mam zamiar kręcić do 8500, więc nie wiem, czy wymiana sprężynek jest konieczna, czas pokaże, żałuję że nie pomyślałem o tym jak głowa była na stole
Plan na razie się nie zmienił, doprowadzić silnik do maliny, hamulce, buda i TURBO
Nie zwracajcie uwagi jak piszę o sprzedaży, bo i tak tego nie zrobię 
Pozdroo

Plan na razie się nie zmienił, doprowadzić silnik do maliny, hamulce, buda i TURBO
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)

Pozdroo
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT