[ Primera] "AKAI REI" czyli Primera P11GT z ASCD
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Agip Eurosports 5W50 - 125zł
Archoil AR2820 - 45zł
MANN 67/1 - 17zł
Comma X-Flow Flush Out - Flushing Oil - 40zł (bo wziąłem z Michałem na spółkę, normalnie olej kosztuje 80zł)
Archoil AR2820 - 45zł
MANN 67/1 - 17zł
Comma X-Flow Flush Out - Flushing Oil - 40zł (bo wziąłem z Michałem na spółkę, normalnie olej kosztuje 80zł)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Howard512, nie jedno przeczytałem też o płukankach - zrobię płukankę to mi wypłucze wszystkie nagary i silnik będzie sikał olejem na lewo i prawo i się rozleci.
Na hasło, że będę zmieniał olej z semi na pełny to ludzie w sklepach z olejami mówili mi, że tak nie wolno robić, zwłaszcza przy przebiegu 250kkm. Jak to zrobię mi się silnik rozleci......
Obecnie od pierwszej płukanki zrobiłem już ponad 20kkm i jakoś nic się nie dzieje. Silnik ma się dobrze a nawet lepiej.
A teraz opinia o Agipie, którego zalałem i zrobiłem już 100km. Silnik jakoś tak inaczej pracuje. Przy wkręcaniu na obroty dźwięk silnika nie jest taki szlifierkowaty, na wolnych obrotach silnik sobie ładnie mruczy takim delikatnym basikiem. Na Millersie czy Mobilu silnik pracował dużo luźniej, przez co nie było takie fajnego pomruku. W wyższych partiach obrotów silnik pracuje poważniej i kulturalniej?! Nie wiem, to jest takie moje wrażenie. Zobaczymy jak będzie z konsumpcją, bo to jest coś co mnie bardziej interesuje.
Na hasło, że będę zmieniał olej z semi na pełny to ludzie w sklepach z olejami mówili mi, że tak nie wolno robić, zwłaszcza przy przebiegu 250kkm. Jak to zrobię mi się silnik rozleci......
Obecnie od pierwszej płukanki zrobiłem już ponad 20kkm i jakoś nic się nie dzieje. Silnik ma się dobrze a nawet lepiej.
A teraz opinia o Agipie, którego zalałem i zrobiłem już 100km. Silnik jakoś tak inaczej pracuje. Przy wkręcaniu na obroty dźwięk silnika nie jest taki szlifierkowaty, na wolnych obrotach silnik sobie ładnie mruczy takim delikatnym basikiem. Na Millersie czy Mobilu silnik pracował dużo luźniej, przez co nie było takie fajnego pomruku. W wyższych partiach obrotów silnik pracuje poważniej i kulturalniej?! Nie wiem, to jest takie moje wrażenie. Zobaczymy jak będzie z konsumpcją, bo to jest coś co mnie bardziej interesuje.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Janusz bez obrazy ale tak czytam twoje rozwiązania z walki z poborem oleju i nie taniej by Cię wyszło zrobić po prostu głowice? Wydaje mi się ze za to co już wydałes na plukanki różne oleje itp to byś miał remoncik
ale dzięki tobie wiem co musze zrobić w moim srebrnym GT który ma zalany 10w40 


viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Boro1989, tylko tak mi się to rozkłada w czasie - raz na rok 40-60zł na płukanki no i dolewki
A chcąc ściągnąć łeb to od razu 600zł z kieszeni...
Zobaczę jak w tym roku wyjdę z kasą, to może w końcu ściągnę łeb i wytargam tłoki i wymienię pierścienie.....
Cieszę się, że moje doświadczenie komuś się przyda.

Zobaczę jak w tym roku wyjdę z kasą, to może w końcu ściągnę łeb i wytargam tłoki i wymienię pierścienie.....
Cieszę się, że moje doświadczenie komuś się przyda.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
jasne ze lepiej remont zrobić ale jak widać na przedstawianym temacie Janusza można w jakiś sposób doraźnie poprawić sytuacje olejopijstwa sr20de, które wg mnie powstaje ze względu na brak wiedzy o olejach poprzednich wlascicieli
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Chciałem się dziś zabrać za mała regenerację moich alusów, bo wyglądają już jak obraz nędzy i rozpaczy. Zacząłem czyścić i po 30min czyszczenia pierwszej felgi zrezygnowałem..... Zniszczenia są zbyt duże, żeby się bawić w papier ścierny, bo farba odłazi płatami, a pod nią utlenione aluminium w postaci proszku. Tak więc na dniach prawdopodobnie felgi pojadą do spa do firmy Mikar, gdzie Michał zrobi z nimi porządek i odnowi je. Kolor bez cudowania - OEM




Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 11:17 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ad@mus, trzeba mieć gdzie czyścić....... W Lbn może i bym ogarnął sobie jakoś temat.....
No dobra teraz małe podsumowanie po ostatniej wymianie oleju i płukance. Zrobiłem jakieś 600km i na tym dystansie olejożłopny DEH wciągnął jakieś 200ml -> jest progres. Teraz mam w planie zrobić płukankę BG109. Z tego co czytałem to jest najmocniejsza płukanka z dostępnych na rynku - przetestujemy i zobaczymy co z tego wyjdzie, ale to za jakieś 7,4kkm....
No dobra teraz małe podsumowanie po ostatniej wymianie oleju i płukance. Zrobiłem jakieś 600km i na tym dystansie olejożłopny DEH wciągnął jakieś 200ml -> jest progres. Teraz mam w planie zrobić płukankę BG109. Z tego co czytałem to jest najmocniejsza płukanka z dostępnych na rynku - przetestujemy i zobaczymy co z tego wyjdzie, ale to za jakieś 7,4kkm....
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Niedział, dlatego oddaje do regeneracji - piach, trawienie, wypełnianie ubytków, podkład, baza itd. Kolor idzie OEM ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Foo, niestety, ale nie będzie OEMu..... Michał powiedział, że nie jest w stanie tego dobrać.... Będzie ciut ciemniejszy i przez to będę musiał sobie kapsle pomalować..... Ale kolorek mi pokazał spodobał mi się, więc źle nie jest - kolor bedzie fajny
Felunek dziś został oddany do SPA. Jak dobrze pójdzie na koniec tygodnia będę miał 
Jak dziś zobaczyłem ile felg leży u nich do zrobienia to szok - ponad 25 kompletów![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Co więcej dowiedziałem się od Michała, że OEMowe felgi do P11GT są jednymi z lepszych, bo w otworze na śrubę jest metalowa wstawka i takie coś jest stosowane w tych lepsiejszych felgach.


Jak dziś zobaczyłem ile felg leży u nich do zrobienia to szok - ponad 25 kompletów
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Co więcej dowiedziałem się od Michała, że OEMowe felgi do P11GT są jednymi z lepszych, bo w otworze na śrubę jest metalowa wstawka i takie coś jest stosowane w tych lepsiejszych felgach.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Zuh, właśnie o to mi się rozchodziło ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Felunek wrócił ze spa. Michał się postarał
Wyszło bardzo ładnie.





![:]](./images/smilies/kwadr.gif)





Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 11:18 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
PrzeRuSco, piach, trawienie, wypełnianie ubytków, podkład, baza itd. - 400zł
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
No rzeczywiście bardzo ładnie wyglądają. Chyba muszę jednak zrobić to samo ze swoimi
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
To już wiem, gdzie się uśmiechać, jak uzbieram fundusze 

Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Dobra, Akai dziś rusza w trasę. Zobaczymy ile oleju wetnie ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
To chwal się co tam nowego 

Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Tylko zapewne Janusz robiłby remont sam, a teraz weź rozbierz, pościągaj wszystko, rozrząd, wszystkie przewody, woda... Mnie to się nawet nie chce o takich rzeczach myśleć 

P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Już się chwalę, co i jak. Akai dziś w nocy pokonała trasę DW-LU - jakieś 460km, bo objazdy i blokady dróg przez rolników. Przyjechałem do LU to była 3:30, poszedłem w kimę na chwilę krótszą, bo o 9:00 startowałem już w kolejną trasę do WS, tak więc kolejne 270km, bo jeszcze odwiedziłem Pana Nieznajka i jego market 
No ale do rzeczy, dziś w koncu wymieniłem filtr paliwa, który walał się już od ponad 2 miesięcy......
Szybka rozbiórka

Nowy filtr

No i siup na miejscu

A teraz powód, dla którego nie warto kupować tanich filtrów. Wytargałem filtr, który ktoś już zmieniał i wsadził JC PREMIUM. Po wyciągnięciu okazało sie, że filtr to grzechotka
No i nie byłbym sobą, gdybym nie rozebrał tego czegoś. Pianka trzymająca bibułę rozlatywała się w rękach.......

Dolny obwarzanek trzymający filtr odpadł mi od bibuły po na prawdę delikatnym ruszeniu.....

A tak wygląda bibuła filtrująca, po dwóch płukankach układu paliwowego......

Bombel, nie ma problemu, zrobiłbym remont silnika, ale to jest kasa i czas, który jest na to potrzebny, a ja nie mam go za dużo........ Wolę wydawać kasę na dolewki olejowe - raz na miesiąc, dwa po 40zł niż jednorazowo wywalić z kieszeni 1kzł. I z tym co napisał Wiooreck, to myślę, że większość osób, które mnie zna stwierdziłyby to samo. Co więcej remont nie trwałby 1 tydzień tylko ze 3-4 tygodni - moja upierdliwość i dbałość o szczegóły i jakby to określił Michal_M66 - mój perfekcjonizm.....
Wiooreck, rozrząd miałem już wymieniany, bo poprzedni właściciel dał auto do serwisu, a ten w przypływie inwencji twórczej dospawał kawałek śruby do napinacza......
Co do wydawania kasy na oleje/płukanki - może i trochę na to poszło, ale za to ile wiedzy na forum przybyło![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Obecnie nie jest źle z konsumpcją oleju 0,3-0,35L/1000km - w kwestii przypomnienia - silnik wcinał prawie 1L/1000km.... A na razie sam remont chemiczny.
_

No ale do rzeczy, dziś w koncu wymieniłem filtr paliwa, który walał się już od ponad 2 miesięcy......
Szybka rozbiórka
Nowy filtr
No i siup na miejscu
A teraz powód, dla którego nie warto kupować tanich filtrów. Wytargałem filtr, który ktoś już zmieniał i wsadził JC PREMIUM. Po wyciągnięciu okazało sie, że filtr to grzechotka
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Dolny obwarzanek trzymający filtr odpadł mi od bibuły po na prawdę delikatnym ruszeniu.....
A tak wygląda bibuła filtrująca, po dwóch płukankach układu paliwowego......
Bombel, nie ma problemu, zrobiłbym remont silnika, ale to jest kasa i czas, który jest na to potrzebny, a ja nie mam go za dużo........ Wolę wydawać kasę na dolewki olejowe - raz na miesiąc, dwa po 40zł niż jednorazowo wywalić z kieszeni 1kzł. I z tym co napisał Wiooreck, to myślę, że większość osób, które mnie zna stwierdziłyby to samo. Co więcej remont nie trwałby 1 tydzień tylko ze 3-4 tygodni - moja upierdliwość i dbałość o szczegóły i jakby to określił Michal_M66 - mój perfekcjonizm.....
Wiooreck, rozrząd miałem już wymieniany, bo poprzedni właściciel dał auto do serwisu, a ten w przypływie inwencji twórczej dospawał kawałek śruby do napinacza......
Co do wydawania kasy na oleje/płukanki - może i trochę na to poszło, ale za to ile wiedzy na forum przybyło
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Obecnie nie jest źle z konsumpcją oleju 0,3-0,35L/1000km - w kwestii przypomnienia - silnik wcinał prawie 1L/1000km.... A na razie sam remont chemiczny.
_
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 11:18 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Nie no, z tym rozrządem to chodziło mi głównie o sam fakt demontażu, a później montażu itd... Jak chirurg normalnie z tym filtrem 

P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik