[Sunny] Nissan Sunny GTI SR20DE N14 94' by zwii
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Jak by z klaksonem grało to bioręmam nabe od 200sxa, jeździła w moim n13, tylko coś tam z klaksonem nie grało

Jakos tak się po farciło ze udało się ustrzelić coś nietypowego względem wszystkich znanych wzorów, a co najważniejsze nie jest to chinol który może zrobić kuku. Fakt nie jest pierwszej młodości, ale nie ma ubytków i żeby była laleczka to trzeba ją pomalować lakierem do skór i utrwalaczem na koniec. Pewnie wrzucę niebawem fotki z przebiegu prac

Wpadły fotele i prawdę mówiąc nie wiem czy będę montować dwa ale wiem, ze Corsa zostaje na pewno  Oczywiście trafiły się w dobrej cenie, wiec musiałem kupić dwa
 Oczywiście trafiły się w dobrej cenie, wiec musiałem kupić dwa   
 

Fotele były w mega stanie dobrym stanie, ale nie byłbym sobą gdybym ich nie wyprał i nie wypolerował. Dlatego wpadł mój koleżka George 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
Rysy na laminacie też pewnie nie dawałyby mi spać po nocy, wiec poszła w ruch polerka.
 
 
Coś tam sie świeci, sorki za brak 50/50 ale nie chciało się 
 
 
 
Tak, wiem robione kalkulatorem...
 
 
Coli coli - czyli wosk który polecam i szkoda by było nie zabezpieczyć
 
 
Chyba jest już dobrze

			
													 Oczywiście trafiły się w dobrej cenie, wiec musiałem kupić dwa
 Oczywiście trafiły się w dobrej cenie, wiec musiałem kupić dwa   
 
Fotele były w mega stanie dobrym stanie, ale nie byłbym sobą gdybym ich nie wyprał i nie wypolerował. Dlatego wpadł mój koleżka George
 
  
  
   
  
 Rysy na laminacie też pewnie nie dawałyby mi spać po nocy, wiec poszła w ruch polerka.
 
 Coś tam sie świeci, sorki za brak 50/50 ale nie chciało się
 
  
 Tak, wiem robione kalkulatorem...
 
 Coli coli - czyli wosk który polecam i szkoda by było nie zabezpieczyć
 
 Chyba jest już dobrze


					Ostatnio zmieniony 2015-01-25, 11:36 przez zwii, łącznie zmieniany 3 razy.
									
			
									
						prawdziwy maniak dbający o najdrobniejszy szczegół 
			
									
									
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
						http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Powolutku zabieram się za modyfikacje dolotu. Mam zamiar zastąpić gumową rurę zastapic aluminiowa 75 mm, do tego obudowa odseparowującą filtr od komory i oczywiście nawiew z rura elastyczną 80 mm ze zderzaka do komory bezpośrednio na filtr. Dodatkowo chciałbym sfrezować przepustnicę do 64 mm, zwiększyć liść do tej średnicy i wycieniować ośkę. Zanim cokolwiek kupię mam kilka pytań:
- zachować obie odmy w dolocie, czy może zrobić catcha ?
- zostawić przepławkę w seryjnej obudowie , czy dospawać adapter do rury ?(mam i tak przepływkę o średnicy 74mm)
- czy znacie kogoś godnego polecenia co obrobi mi przepustnice i dorobi liść oraz jaki to mniej więcej koszt ?
- 75 mm to odpowiednia średnica dolotu, czy lepiej grubiej ?
- czy robiąc tą modyfikacje nie wzbogacę zbyt mieszanki co może spowodować spalanie sutkowe ?
- wywalać podgrzewanie przepustnicy ?
BTW, ma ktoś może na zbyciu ori uszczelkę pod przepustnice i przepustnice do High Porta ?
 ?
			
									
									
						- zachować obie odmy w dolocie, czy może zrobić catcha ?
- zostawić przepławkę w seryjnej obudowie , czy dospawać adapter do rury ?(mam i tak przepływkę o średnicy 74mm)
- czy znacie kogoś godnego polecenia co obrobi mi przepustnice i dorobi liść oraz jaki to mniej więcej koszt ?
- 75 mm to odpowiednia średnica dolotu, czy lepiej grubiej ?
- czy robiąc tą modyfikacje nie wzbogacę zbyt mieszanki co może spowodować spalanie sutkowe ?
- wywalać podgrzewanie przepustnicy ?
BTW, ma ktoś może na zbyciu ori uszczelkę pod przepustnice i przepustnice do High Porta
 ?
 ?Zdradzę Ci mój patent  Kup sobie tą przepustnicę http://allegro.pl/peugeot-406-3-0-przep ... 64164.html i wyjmij z niej listek. Zlec rozwiercenie ori przepustnicy pod ten liść. Wyjdzie dokładnie 64mm. Ośkę oczywiście z jednej strony wytnij.
 Kup sobie tą przepustnicę http://allegro.pl/peugeot-406-3-0-przep ... 64164.html i wyjmij z niej listek. Zlec rozwiercenie ori przepustnicy pod ten liść. Wyjdzie dokładnie 64mm. Ośkę oczywiście z jednej strony wytnij.
			
									
									
						 Kup sobie tą przepustnicę http://allegro.pl/peugeot-406-3-0-przep ... 64164.html i wyjmij z niej listek. Zlec rozwiercenie ori przepustnicy pod ten liść. Wyjdzie dokładnie 64mm. Ośkę oczywiście z jednej strony wytnij.
 Kup sobie tą przepustnicę http://allegro.pl/peugeot-406-3-0-przep ... 64164.html i wyjmij z niej listek. Zlec rozwiercenie ori przepustnicy pod ten liść. Wyjdzie dokładnie 64mm. Ośkę oczywiście z jednej strony wytnij.Namówiłeś mniegoago pisze:Zdradzę Ci mój patentKup sobie tą przepustnicę http://allegro.pl/peugeot-406-3-0-przep ... 64164.html i wyjmij z niej listek. Zlec rozwiercenie ori przepustnicy pod ten liść. Wyjdzie dokładnie 64mm. Ośkę oczywiście z jednej strony wytnij.
 Jaka tam średnica ? W sumie wyjdzie około 40 zł z wysyłka, to prawie jak za dorobienie...
 Jaka tam średnica ? W sumie wyjdzie około 40 zł z wysyłka, to prawie jak za dorobienie...około 64-65mm już nie pamiętam. Listek musi być delikatnie pod kątem aby przepustnica się nie blokowała. Więcej nie da sie rozwiercić gdyż wychodzą już prześwity, za mało mięsa po prostu. Co najważniejsze rozstaw otworów się zgadza  
 
Fotka przepustnicy z listkiem od peugeota 3.0 kontra moja obecna z alfy 70mm 
 

			
									
									
						 
 Fotka przepustnicy z listkiem od peugeota 3.0 kontra moja obecna z alfy 70mm
 
 
Przepustnica już się struga u tokarza.  Tymczasem wpadło kilka gratów 
Pasy Sabelta na fotelu prezentują się następująco i generalnie cieszę się, że nie kupiłem czerwonych.
 
 
Short Shifter - całkiem ładnie wygląda po mimo tego, ze nie będzie go widać i przede wszystkim sprawia wrażenie porządniejszego od tych z alu. Jak ktoś jest zainteresowany, to pomogę w zakupie takich po 150zl.
 
 
Trochę za pusto było na felgach, wiec zamówiłem nowe dekle. Nakrętki aluminiowe D1 Spec które mam aktualnie w aucie, niestety ale nie sprawiają wrażenia na tyle mocnych aby je wykręcać dość często więc kupiłem nowe stalowe. Jeśli ktoś się zastanawia nad jakimiś customowymi, to polecam te poniżej. Miałem je już w jednym aucie i są na prawdę mocne, co więcej maja zabezpieczenie przed kradzieżą.

Przymierzam się do kupna drugiego kompletu felg do slicków i chodzi mi po głowie taki pomysł. Co o tym sądzicie ?
 ?
Zender Star wg mnie będzie fajnie się komponować w klasycznym już GTI
 
 
Lub klasyczne SREBRNE OZ Superturismo

			
									
									
						
Pasy Sabelta na fotelu prezentują się następująco i generalnie cieszę się, że nie kupiłem czerwonych.
 
 Short Shifter - całkiem ładnie wygląda po mimo tego, ze nie będzie go widać i przede wszystkim sprawia wrażenie porządniejszego od tych z alu. Jak ktoś jest zainteresowany, to pomogę w zakupie takich po 150zl.
 
 Trochę za pusto było na felgach, wiec zamówiłem nowe dekle. Nakrętki aluminiowe D1 Spec które mam aktualnie w aucie, niestety ale nie sprawiają wrażenia na tyle mocnych aby je wykręcać dość często więc kupiłem nowe stalowe. Jeśli ktoś się zastanawia nad jakimiś customowymi, to polecam te poniżej. Miałem je już w jednym aucie i są na prawdę mocne, co więcej maja zabezpieczenie przed kradzieżą.

Przymierzam się do kupna drugiego kompletu felg do slicków i chodzi mi po głowie taki pomysł. Co o tym sądzicie
 ?
 ?Zender Star wg mnie będzie fajnie się komponować w klasycznym już GTI
 
 Lub klasyczne SREBRNE OZ Superturismo

DTC fajne, ale cena nawet za 16' odstrasza 
			
									
									
viewtopic.php?t=18359&postdays=0&postorder=asc&start=0 <---- Moje GTI 
						
Idąc za ciosem zgodnie z podpowiedziami goago odnośnie listka do większej przepustki, wypolerowałem dziś liścia od Peugota 3.0 V6 - 64mm 
 
 
oraz zaostrzyłem krawędzie
 
 
[ Dodano: 2015-02-26, 18:48 ]
Wpadła maska z GTIR'a, wiec przy okazji powoli zacznę rozbierać inne elementy i niebawem Nissan jedzie do lakierni

Nie mogłem się powstrzymać, wiec rozebrałem wszystkie wloty, śrubki i wloty i pomalowałem na nowo spód maski. Bilem się z myślami czy pomalować to w kolor nadwozia, ale sadze ze lepiej będzie to wyglądać ze wszystkimi wlotami i dodatkami w czerni pod spodem.
 
 
Zeby dokładnie zmatować te wszystkie żeberka tez jest mnóstwo roboty...
 
 
Btw, Zendery już zamówione i prawdę mówiąc jeszcze nie wiem które kola idą pod slicki, a które do jazdy na codzień bo muszę je zważyć i lżejsze wrzucić na slicki. Wiem jedno, ze jak do mnie trafią to idą w pełne lustro, bez kapsli i z czarnym środkiem. Nie mogę się doczekać aż dostanę je w swoje ręce !

Weekend weekendem, wiec nie mogłem sobie pozwolić na chwile zastoju
Kierownik odmalowany i zestaw za 30 zl z allegro spełnił 100% moich oczekiwań. Jako wskazówka mogę dodać, ze warto poświecić kilka chwil na porządne wyszlifowanie kierownicy i przede wszystkim wymycie acetonem starej farby. Skora przyjmuje lakier jak gąbka. Malowanie na 4 razy i efekt poniżej
 
 
 
 
 
 
 
 
Zendery już doszły i czeka mnie mozolna i dłuuuga praca aby były piękne lusterka. Bylo na nich dużo głębszych rys, co psuło efekt lustra. Plan jest taki żeby potraktować je papierami 400, 600, 800, 1000, 1200, 1500, 2000 i na końcu polerka filcem i bawełną.
Rozkręcone i po papierze 400
 
 
 
 
Chociaż wiem ze teraz pójdzie zdecydowanie szybciej, bo zamówiłem sobie krążek na rzep do polerki. Wiem na pewno ze środek idzie na czarno i śruby tez będą czarne dla kontrastu. Co więcej nie są tak ciężkie bo sztuka wazy 9 kg !
 !
Update - 11 Marca 2015
Zacząłem powoli rozbierać padakę i szczerze jestem zdumiony w jakim stanie są podłużnice czy nawet to co powinno już w nysie zgnić po tylu latach, a trzyma się idealnie !
Do lakieru na nowo idą całe boki, lotka, grill, nowa maska od GTIR i blenda pod zderzak. Reszta elementów jest w super stanie, więc po całościowej polerce i po nałożeniu powłoki kwarcowej która mi zalega w garażu będzie lala. W weekend czeka mnie masę roboty... Wszystko w podkład, szlifowanie podkładu, oklejanie. Na szczęście lakierowanie pozostawię specjaliście.
 
 
 
 
 
 
W temacie podszybia i przywrócenia dwóch piór wycieraczki. Czy orientuje się ktoś czy tak powinno być w oryginale ?

			
									
									
						 
 oraz zaostrzyłem krawędzie
 
 [ Dodano: 2015-02-26, 18:48 ]
Wpadła maska z GTIR'a, wiec przy okazji powoli zacznę rozbierać inne elementy i niebawem Nissan jedzie do lakierni


Nie mogłem się powstrzymać, wiec rozebrałem wszystkie wloty, śrubki i wloty i pomalowałem na nowo spód maski. Bilem się z myślami czy pomalować to w kolor nadwozia, ale sadze ze lepiej będzie to wyglądać ze wszystkimi wlotami i dodatkami w czerni pod spodem.
 
 Zeby dokładnie zmatować te wszystkie żeberka tez jest mnóstwo roboty...
 
 Btw, Zendery już zamówione i prawdę mówiąc jeszcze nie wiem które kola idą pod slicki, a które do jazdy na codzień bo muszę je zważyć i lżejsze wrzucić na slicki. Wiem jedno, ze jak do mnie trafią to idą w pełne lustro, bez kapsli i z czarnym środkiem. Nie mogę się doczekać aż dostanę je w swoje ręce !

Weekend weekendem, wiec nie mogłem sobie pozwolić na chwile zastoju

Kierownik odmalowany i zestaw za 30 zl z allegro spełnił 100% moich oczekiwań. Jako wskazówka mogę dodać, ze warto poświecić kilka chwil na porządne wyszlifowanie kierownicy i przede wszystkim wymycie acetonem starej farby. Skora przyjmuje lakier jak gąbka. Malowanie na 4 razy i efekt poniżej

 
  
  
  
 Zendery już doszły i czeka mnie mozolna i dłuuuga praca aby były piękne lusterka. Bylo na nich dużo głębszych rys, co psuło efekt lustra. Plan jest taki żeby potraktować je papierami 400, 600, 800, 1000, 1200, 1500, 2000 i na końcu polerka filcem i bawełną.
Rozkręcone i po papierze 400
 
  
 Chociaż wiem ze teraz pójdzie zdecydowanie szybciej, bo zamówiłem sobie krążek na rzep do polerki. Wiem na pewno ze środek idzie na czarno i śruby tez będą czarne dla kontrastu. Co więcej nie są tak ciężkie bo sztuka wazy 9 kg
 !
 !Update - 11 Marca 2015
Zacząłem powoli rozbierać padakę i szczerze jestem zdumiony w jakim stanie są podłużnice czy nawet to co powinno już w nysie zgnić po tylu latach, a trzyma się idealnie !

Do lakieru na nowo idą całe boki, lotka, grill, nowa maska od GTIR i blenda pod zderzak. Reszta elementów jest w super stanie, więc po całościowej polerce i po nałożeniu powłoki kwarcowej która mi zalega w garażu będzie lala. W weekend czeka mnie masę roboty... Wszystko w podkład, szlifowanie podkładu, oklejanie. Na szczęście lakierowanie pozostawię specjaliście.
 
  
  
 W temacie podszybia i przywrócenia dwóch piór wycieraczki. Czy orientuje się ktoś czy tak powinno być w oryginale ?

Superturismo w 16 tez tyle waży, z resztą lajtować tego auta i tak nie bede tym bardziej ze nie nastawiam sie na wygrywanie tylko na dobrą zabawę. Zender na slicku siądzie idealnievixo pisze:Ale się dzieje
9kg felga to nie jest dużo

viewtopic.php?t=18359&postdays=0&postorder=asc&start=0 <---- Moje GTI 
						
Nie mógłbym spać w nocy gdybym nie zrobił tego lakieru pokrytego bąblami od zgazowanego podkladu. Jeszcze na koniec musze wszystkie zewnętrzne czarne plastiki pomalować farba strukturalna i będzie faktycznie lala 
Jeśli chodzi o Subaru SVX to samochód nie należy do mnie tylko do klienta któremu robiłem detaling, btw czasem się tym zajmuje jak mam czas Generalnie samochód ciekawy z wyglądu ale nic poza tym. Nie jedzie jakoś specjalnie, jakość wykonania w środku mocno średnia i jedynym atutem chyba jest to ze jest oryginalnym brzydalem
 Generalnie samochód ciekawy z wyglądu ale nic poza tym. Nie jedzie jakoś specjalnie, jakość wykonania w środku mocno średnia i jedynym atutem chyba jest to ze jest oryginalnym brzydalem 
Update - 14 Marca 2015
Wszystkie elementy do malowania struktura przygotowane
 
 
Zderzak poklejony i wyszlo profi. Pozostalo jedynie wywiercic otwór.

Update - 18 Marca 2015
Pierdoły a cieszą

Update - 22 Marca 2015
Air Duct zamontowany, ale muszę raczej oddać go do lakierni proszkowej bo struktura tego metalu nie lubi lakieru z puszki i złazi 
 
 
 
Graty w podkładzie i przygotowane do lakieru Za tydzień wielkie składanie
 Za tydzień wielkie składanie   
 
 
 


Update - 27 Marca 2015
Polakierowane i jest nóweczka, heehee Jutro strukturka
 Jutro strukturka   
  




Update - 29 Marca 2015
Składanie idzie jak flaki z olejem, bo czekam na ostatnie graty z lakierni. Korzystając z okazji wywierciłem otwór na dopływ zimnego powietrza.
 
 
 
 
 
 
Pierwsze przymiarki i robienie szablonu na Airboxa - będzie glosny dolocik 
 

			
									
									
Jeśli chodzi o Subaru SVX to samochód nie należy do mnie tylko do klienta któremu robiłem detaling, btw czasem się tym zajmuje jak mam czas
 Generalnie samochód ciekawy z wyglądu ale nic poza tym. Nie jedzie jakoś specjalnie, jakość wykonania w środku mocno średnia i jedynym atutem chyba jest to ze jest oryginalnym brzydalem
 Generalnie samochód ciekawy z wyglądu ale nic poza tym. Nie jedzie jakoś specjalnie, jakość wykonania w środku mocno średnia i jedynym atutem chyba jest to ze jest oryginalnym brzydalem 
Update - 14 Marca 2015
Wszystkie elementy do malowania struktura przygotowane
 
 Zderzak poklejony i wyszlo profi. Pozostalo jedynie wywiercic otwór.

Update - 18 Marca 2015
Pierdoły a cieszą


Update - 22 Marca 2015
Air Duct zamontowany, ale muszę raczej oddać go do lakierni proszkowej bo struktura tego metalu nie lubi lakieru z puszki i złazi
 
  
 Graty w podkładzie i przygotowane do lakieru
 Za tydzień wielkie składanie
 Za tydzień wielkie składanie   
  
 

Update - 27 Marca 2015
Polakierowane i jest nóweczka, heehee
 Jutro strukturka
 Jutro strukturka   
  



Update - 29 Marca 2015
Składanie idzie jak flaki z olejem, bo czekam na ostatnie graty z lakierni. Korzystając z okazji wywierciłem otwór na dopływ zimnego powietrza.
 
  
  
 Pierwsze przymiarki i robienie szablonu na Airboxa - będzie glosny dolocik
 
 
viewtopic.php?t=18359&postdays=0&postorder=asc&start=0 <---- Moje GTI 
						

 
 




 Teddy ASC + AT 71  &
 Teddy ASC + AT 71  & 










