MODEL: Almera n15
ROK PRODUKCJI: 1998
SILNIK: GA14DE
MOC: 87KM
UKŁAD DOLOTOWY: SERIA
UKŁAD WYDECHOWY: WYCIĘTY KAT, RESZTA SERIA
ELEKTRONIKA: SERIA
UKŁAD NAPĘDOWY: SERIA
ZAWIESZENIE: SPRĘŻYNY TYŁ -4, PRZÓD

UKŁAD HAMULCOWY: SERIA
BODY-KIT: SERIA
ŚRODEK: SERIA
CAR-AUDIO: GŁOŚNIKI PRZÓD JBL CS 6
PLANY: WIĘC TAK MIAŁO BYĆ NA WIOSNĘ 2.0, ZDERZAK PRZEDNI GTI, TYLNA ORYGINALNA LOTKA NA KLAPĘ, FELGI 16stki, ALE SIĘ JESZCZE ZASTANAWIAM CZY ŁADOWAC KASE W TO WSZYSTKO BO NA RAZIE JESTEM BEZ GROSZA PRZY DUSZY

Ogólnie almere nabyłem od wujasa, oczywiście standardowo w almach blacha była do zrobienia.. może na zdjęciu tego aż tak nie widać ale było tragicznie, z tego co wiem prawdopodobnie almera wylądowała by na szrocie gdybym jej nie kupił, bo wątpię żeby wujek sprzedał auto w takim stanie. Kupiłem ją za grosze, silniczek cyka bez problemów, auto posiadam od marca zeszłego roku i na razie nie narzekam








Wymieniany był można powiedzieć cały dół progi, tyle reperaturki i przednie nowe błotniki






