[N15] Jak odróżnić wersję SR od standardowej??
Moderator: sergiej
[N15] Jak odróżnić wersję SR od standardowej??
Witam, nabyłem almerę z silnikiem 1.6. W dowodzie jest niby 66kW ale powiem szczerze ładnie się wkręca, w dodatku poprzedni właściciel twierdzi, że to wersja 100KM i zderzak ma bodajże od SR... Jak rozpoznać silnik?? Wyposażenie?? Wygląd??
Dzięki za odpowiedzi.
Dzięki za odpowiedzi.
Elektryka szyb bankowo,halogeny w zderzaku są?
Silnik o mocy 99 KM oraz tarcze hamulcowe na tylnej osi.
Silnik o mocy 99 KM oraz tarcze hamulcowe na tylnej osi.
Ostatnio zmieniony 2014-12-09, 23:12 przez Rysiu83, łącznie zmieniany 1 raz.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ---->
Yarco24, podaj VIN to się sprawdzi co tam masz
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Rysiu83, aha takie buty... w takim razie jutro też to sprawdzę
Reasumując, Almera SR poza silnikiem 1.6 (100KM) miała:
- tarcze hamulcowe z tyłu
- na kolektorze ssącym liczba 73
- zderzak inny... (gdzieś takie info znalazłem)
P.S. wersja 1.6 (90KM) miała:
- bębny z tyłu??
- na kolektorze liczba... pewnie 66
[ Dodano: 2014-12-09, 23:25 ]
znalazłem gdzieś też info że N15 robili w Sunderlandzie?? (Anglia) ale może mam złe informacje...
Reasumując, Almera SR poza silnikiem 1.6 (100KM) miała:
- tarcze hamulcowe z tyłu
- na kolektorze ssącym liczba 73
- zderzak inny... (gdzieś takie info znalazłem)
P.S. wersja 1.6 (90KM) miała:
- bębny z tyłu??
- na kolektorze liczba... pewnie 66
[ Dodano: 2014-12-09, 23:25 ]
znalazłem gdzieś też info że N15 robili w Sunderlandzie?? (Anglia) ale może mam złe informacje...
JEST: Primera p11 144 2.0 140KM 01r, Primera p11 1.6 100KM 97r, Serena 2.0 98r. BYŁO: Almera 1.6 SR 97r
Yarco24, tak jak napisałem wcześniej, podaj VIN a trochę się dowiesz
Jeśli jest SJN to Anglia, a jak JN to Japonia - jeśli chodzi o produkcję
Jeśli jest SJN to Anglia, a jak JN to Japonia - jeśli chodzi o produkcję
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
JN1ECAN15U0516582
Model N15
prod. 08/96
kolor: DP1 - GREEN METALLIC
kolor wnętrza: G - BLACK
buda: 3 drzwiowy hatchback
silnik: GA16DE
skrzynia: manual
wykończenie: SR
Wyposażenie:
ANTILOCK BRAKE SYSTEM - ABS
FR FOG LAMP - przednie przeciwmgłowe
HI-MOUNT STOP LAMP - trzeci stop
SUNROOF - szyberdach
RR AIR SPOILER spojler z tyłu
4-SPEAKER - 4 głośniki
AIR BAG(DRIVER+ASSIST) - poducha powietrzna kierowca i pasażer
F/ANTI-POLLUTION (F/AUS.GER) - katalizator
RR SEAT BELT (WITH A/ELR) - pasy z tyłu z blokadą (Automatic/Emergency Locking Retractor)
Model N15
prod. 08/96
kolor: DP1 - GREEN METALLIC
kolor wnętrza: G - BLACK
buda: 3 drzwiowy hatchback
silnik: GA16DE
skrzynia: manual
wykończenie: SR
Wyposażenie:
ANTILOCK BRAKE SYSTEM - ABS
FR FOG LAMP - przednie przeciwmgłowe
HI-MOUNT STOP LAMP - trzeci stop
SUNROOF - szyberdach
RR AIR SPOILER spojler z tyłu
4-SPEAKER - 4 głośniki
AIR BAG(DRIVER+ASSIST) - poducha powietrzna kierowca i pasażer
F/ANTI-POLLUTION (F/AUS.GER) - katalizator
RR SEAT BELT (WITH A/ELR) - pasy z tyłu z blokadą (Automatic/Emergency Locking Retractor)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Yarco24, to jest data pierwszej rejestracji auta
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
yarco24, papiery często bzdury mówią. A i zawsze ktoś mógł kolektor wymieniać
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
a może chodzi o.... pieniądze , może w "zagramanicy" od mniejszej ilości KM jest niższe OC, słyszałem tak o Belgii chyba
[ Dodano: 2014-12-11, 23:19 ]
aczkolwiek moja jest z Niemiec (tak jest w papierach)
[ Dodano: 2014-12-11, 23:19 ]
aczkolwiek moja jest z Niemiec (tak jest w papierach)
JEST: Primera p11 144 2.0 140KM 01r, Primera p11 1.6 100KM 97r, Serena 2.0 98r. BYŁO: Almera 1.6 SR 97r
Yarco24, większość aut na rynek niemiecki ma obniżoną moc silnika, bo Niemcy płacą ubezpieczenie od mocy, a nie od pojemności. Na rynek niemiecki wychodziły silniki SR20DEL - obniżona moc ze 130KM do na przykład 115-120KM. Zazwyczaj chyba tylko na papierze.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Hej ja mam wersje SR viewtopic.php?t=19234 Pozdrawiam
Cinus18, bardzo ładna almera, ja mam wersję przed FL, także z klimą dopiero co nabitą , silnik 73kW a więc 99KM.
Fotki:
http://zapodaj.net/aaf3f64c7cdce.jpg.html
http://zapodaj.net/905ffbe5c0277.jpg.html
Fotki:
http://zapodaj.net/aaf3f64c7cdce.jpg.html
http://zapodaj.net/905ffbe5c0277.jpg.html
JEST: Primera p11 144 2.0 140KM 01r, Primera p11 1.6 100KM 97r, Serena 2.0 98r. BYŁO: Almera 1.6 SR 97r