Instalacja Nissan Almera N16 1.5
Moderator: Maniek-ol
Instalacja Nissan Almera N16 1.5
Cześć,
chciałem poznać Wasze opinie o instlacji, którą wrzuciłem do swojej Almery:
- Zbiornik GZWM Grodków ZT200 tordialny 41L ( to raczej małe istotne)
- Wielozawór - TOMASETTO ACHILLE AT.02
- Filtr Gazu - CERTOOLS F779 ABC
- Reduktor/Parownik - AC S.A R 01
- Zawór odcinajacy VALTEK 01
- Przewody FARO typu H2, FAGUMIT
- Wlew paliwa TOMASETTO ACHILLE Mot. AT08
- Urzadzenia wtrysku gazu (wtryskiwacze) - AC W01
- Czujnik ciśnienia AC AUTOGAZ PS-01
- Elektroniczna jednostka sterująca AC S.A STAG-4 ECO
Za instalacje dałem równo 2 tysiące, do tej pory 2,5 tys km bez najmniejszego problemu. Istalacja chodzi niezauważalnie, przełącza sie niewyczuwalnie.
Chciałbym poznać Waszą opinię czy bebechy wytrzymają dłuższy czas czy raczej nastawiać się na spadającą jakość funkcjonowania
z góry dzięki!
chciałem poznać Wasze opinie o instlacji, którą wrzuciłem do swojej Almery:
- Zbiornik GZWM Grodków ZT200 tordialny 41L ( to raczej małe istotne)
- Wielozawór - TOMASETTO ACHILLE AT.02
- Filtr Gazu - CERTOOLS F779 ABC
- Reduktor/Parownik - AC S.A R 01
- Zawór odcinajacy VALTEK 01
- Przewody FARO typu H2, FAGUMIT
- Wlew paliwa TOMASETTO ACHILLE Mot. AT08
- Urzadzenia wtrysku gazu (wtryskiwacze) - AC W01
- Czujnik ciśnienia AC AUTOGAZ PS-01
- Elektroniczna jednostka sterująca AC S.A STAG-4 ECO
Za instalacje dałem równo 2 tysiące, do tej pory 2,5 tys km bez najmniejszego problemu. Istalacja chodzi niezauważalnie, przełącza sie niewyczuwalnie.
Chciałbym poznać Waszą opinię czy bebechy wytrzymają dłuższy czas czy raczej nastawiać się na spadającą jakość funkcjonowania
z góry dzięki!
najważniejsze sa reduktor i wtryskiwacze, a te masz wg mnie ze sredniej polki cenowej, ale maja dobre a nawet bardzo dobre opinie:
-reduktor AC R01 masz pewno czarny czyli 150, jest jeszcze odmiana czerwona 250, niby oznaczenie okresla max zastosowania do mocy silnika, czyli tutaj wytrzyma bo masz 150tke, ale 250tka rozni sie tylko srednica montazu rurki zasilania LPG (150 fi6, 250 fi8), ale praktyka mowi ze 150tki obsluguja nawet dlubane 1.8T czyli w tej konkretnej furce 230ps ogarnia
-wtryski AC W01 tez mają dobre opinie, pytanie czy nie masz przypadkiem AC W01 BFC, bo te już wystarczą na sporo i nie będą męczyć silnika ubogim gazem,
oba te komponenty AC mialy sporo niedoróbek, reduktory z poczatku ciekly, a wtyskiwacze mialy zapetlenia, na ten moment to co jest w sprzedazy jest wolne od wad
Sterownik bardzo fajny, spore mozliwosci, mysle ze twoj set mozna mocno wykozystac po wystrojeniu na szerokopasmowce, tak ze powinno wiecej dawac PS niz na PB95:)
2000zl? taki zestaw to 1200zl, gazownik uczciwie skasowal, a pytanie brzmi tylko jak to pod maska wyglada, czy jest schludnie i jak reduktor zalozyli
-reduktor AC R01 masz pewno czarny czyli 150, jest jeszcze odmiana czerwona 250, niby oznaczenie okresla max zastosowania do mocy silnika, czyli tutaj wytrzyma bo masz 150tke, ale 250tka rozni sie tylko srednica montazu rurki zasilania LPG (150 fi6, 250 fi8), ale praktyka mowi ze 150tki obsluguja nawet dlubane 1.8T czyli w tej konkretnej furce 230ps ogarnia
-wtryski AC W01 tez mają dobre opinie, pytanie czy nie masz przypadkiem AC W01 BFC, bo te już wystarczą na sporo i nie będą męczyć silnika ubogim gazem,
oba te komponenty AC mialy sporo niedoróbek, reduktory z poczatku ciekly, a wtyskiwacze mialy zapetlenia, na ten moment to co jest w sprzedazy jest wolne od wad
Sterownik bardzo fajny, spore mozliwosci, mysle ze twoj set mozna mocno wykozystac po wystrojeniu na szerokopasmowce, tak ze powinno wiecej dawac PS niz na PB95:)
2000zl? taki zestaw to 1200zl, gazownik uczciwie skasowal, a pytanie brzmi tylko jak to pod maska wyglada, czy jest schludnie i jak reduktor zalozyli
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
-
- doświadczony forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
2000zł hmmm
http://www.phjacus.pl/A205-AC-STAG-4-EC ... p1925.html
http://www.phjacus.pl/580-200-39-41-Litrow-c190.html
http://www.phjacus.pl/Toroidalne-c91.html
tylko te trzy sprawy wyszły więcej niż 1200zł do tego jeszcze trochę gratów
np, uszczelka pod kolektor (bo kolektor się zdejumje do wiercenie, prawda??????) obejmy, złączki, miedź/faro, płyn do uzupełnienia, taśma itd. no i jeszcze trzeba zapłacić pracownika (jak sie ma), światło, dzierżawę (jak sie dzierżawi miejsce) i podatek no ale tego już nikt nie liczy
, no chyba, ze ktoś pracuje społecznie no nic poczekamy na foty
[ Dodano: 2014-11-30, 19:57 ]
kolega ma założony podstawowy set AC, żadnego BFC ani czerwonego Acka bo nei ma takiej potrzeby w tym silniku, do tego ma S4 ECO, czyli brak korekt po obrotach między innymi, a jednak sa potrzebne aby dobrze wystroić auto z tym sterownikiem
http://www.phjacus.pl/A205-AC-STAG-4-EC ... p1925.html
http://www.phjacus.pl/580-200-39-41-Litrow-c190.html
http://www.phjacus.pl/Toroidalne-c91.html
tylko te trzy sprawy wyszły więcej niż 1200zł do tego jeszcze trochę gratów
np, uszczelka pod kolektor (bo kolektor się zdejumje do wiercenie, prawda??????) obejmy, złączki, miedź/faro, płyn do uzupełnienia, taśma itd. no i jeszcze trzeba zapłacić pracownika (jak sie ma), światło, dzierżawę (jak sie dzierżawi miejsce) i podatek no ale tego już nikt nie liczy
, no chyba, ze ktoś pracuje społecznie no nic poczekamy na foty
[ Dodano: 2014-11-30, 19:57 ]
kolega ma założony podstawowy set AC, żadnego BFC ani czerwonego Acka bo nei ma takiej potrzeby w tym silniku, do tego ma S4 ECO, czyli brak korekt po obrotach między innymi, a jednak sa potrzebne aby dobrze wystroić auto z tym sterownikiem
montaż, strojenie LPG, AFR
kontakt przez NKP
kontakt przez NKP
Fotki zrobione także wrzucam
sory za jakość zdjęć, ale garaż podziemny + telefon to nie jest najlepszy scenariusz
Instalacja kosztowała 2000zł, robiona w autoryzowanym serwisie STAGA. Cena może wynikać z tego, że montowana była w Ciechanowie (małe miasto, więc i ceny niższe), ale jednak myślę że kluczowa kwestia jest taka, że od 2000roku u tego gościa pół mojej rodziny montowało instalacje w kilkunastu autach taka zniżka stałego klienta
Warsztat jest spory, kilka stanowisk oraz kilku pracowników, magik ma to na własność.
sory za jakość zdjęć, ale garaż podziemny + telefon to nie jest najlepszy scenariusz
Instalacja kosztowała 2000zł, robiona w autoryzowanym serwisie STAGA. Cena może wynikać z tego, że montowana była w Ciechanowie (małe miasto, więc i ceny niższe), ale jednak myślę że kluczowa kwestia jest taka, że od 2000roku u tego gościa pół mojej rodziny montowało instalacje w kilkunastu autach taka zniżka stałego klienta
Warsztat jest spory, kilka stanowisk oraz kilku pracowników, magik ma to na własność.
już widze ze kolektro prawdoposobnie nie sciagany
jak zacznie brac olej lub straci kompresje to idz do pana ze kupa,
domniemam po sposobie nawiertu koncowkem wtryskow:
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... a3f256ac57
gdyby kolektor był sciagany bylyby w jednej linii z wtryskiem PB
i było by krzętniej ukryte wszystko
ale jak daje rade to nic tylko się cieszyc z taniego LPG
jak zacznie brac olej lub straci kompresje to idz do pana ze kupa,
domniemam po sposobie nawiertu koncowkem wtryskow:
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... a3f256ac57
gdyby kolektor był sciagany bylyby w jednej linii z wtryskiem PB
i było by krzętniej ukryte wszystko
ale jak daje rade to nic tylko się cieszyc z taniego LPG
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
-
- doświadczony forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
90% aut jeździ w takim setupie i jakości założenia, także spoko i nie ma co tragizować wszytko zalezy od wymagań kiermana oczywiście do czasu aż kiermanowe wymagania nie wzrosną jest gitt, problem z doktoryzowaniem się w LPG zaczyna sie dopiero wtedy jak na zimnym zaczyna kiwać, koledze przełącza się po 100m a ja muszę jechać 2-3km lub ktoś na zbiorniku robi więcej km ode mnie głupia zmiana wtryskiwaczy moze do tego doprowadzić,
tu -> http://forum.nissanklub.pl/index.php/to ... diy/page-2 post #34 masz zdjęcia dlaczego powinno się zdjąć kolektor, co prawda to jest jedna z metod na smar, są też inne, niestety żadna z nich nie wyeliminuje gluta i przyklejenia opiłków do kolektora, ponieważ jest on tłusty
bezproblemowej jazdy i pociechy z kuchenki
tu -> http://forum.nissanklub.pl/index.php/to ... diy/page-2 post #34 masz zdjęcia dlaczego powinno się zdjąć kolektor, co prawda to jest jedna z metod na smar, są też inne, niestety żadna z nich nie wyeliminuje gluta i przyklejenia opiłków do kolektora, ponieważ jest on tłusty
bezproblemowej jazdy i pociechy z kuchenki
montaż, strojenie LPG, AFR
kontakt przez NKP
kontakt przez NKP
-
- doświadczony forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
ojjj, no ale nie będę się kłócił z zakładem partnerskim AC bo w sumie, jest to ster, który zakładam jako ostatni z możliwych na specjalne życzenie klientabananmin pisze:Z tego co pamiętam w eco są korekty po obrotach ,DINO777 pisze: do tego ma S4 ECO, czyli brak korekt po obrotach między innymi, a jednak sa potrzebne aby dobrze wystroić auto z tym sterownikiem
montaż, strojenie LPG, AFR
kontakt przez NKP
kontakt przez NKP