P11 GT czujnik spalania stukowego
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
P11 GT czujnik spalania stukowego
Witam
Przy diagnostyce wywaliło mi jeden błąd a mianowicie czujnik spalania stukowego.. obawiam się, że jest do wymiany chociaż nie sprawdzałem... przyznam szczerze, że za bardzo nie ogarniam takich rzeczy. Pilnie potrzebuje zakupić taki czujnik jednak przeryłem cały internet i nie ma! na alledrogo są do p12 albo p11 1.8l. Czy ktoś z was miałby może na sprzedaz taki czujnik lub odnośnik do strony gdzie takowy kupie? tylko nei za 600zł bo takie też widziałem. Byłbym wdzięczny.
Zauważyłem też spadek mocy od dołu do 3,5tys słabo zrywa...
Przy diagnostyce wywaliło mi jeden błąd a mianowicie czujnik spalania stukowego.. obawiam się, że jest do wymiany chociaż nie sprawdzałem... przyznam szczerze, że za bardzo nie ogarniam takich rzeczy. Pilnie potrzebuje zakupić taki czujnik jednak przeryłem cały internet i nie ma! na alledrogo są do p12 albo p11 1.8l. Czy ktoś z was miałby może na sprzedaz taki czujnik lub odnośnik do strony gdzie takowy kupie? tylko nei za 600zł bo takie też widziałem. Byłbym wdzięczny.
Zauważyłem też spadek mocy od dołu do 3,5tys słabo zrywa...
Mój GT - viewtopic.php?p=307433
Beliar, tu masz modele gdzie występował czujnik spalania stukowego taki jak w P11 http://nissan4u.com/parts/info/2206030P00/
Pociesz się tym, że w ASO kosztuje 1470zł
Jak przerobisz sobie wtyczkę to możesz zamontować ten od P11.144 z QG18DE
Pociesz się tym, że w ASO kosztuje 1470zł
Jak przerobisz sobie wtyczkę to możesz zamontować ten od P11.144 z QG18DE
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Pablo's, do kompa idzie przewód w ekranie. Komp trzyma Ci błąd do momentu, kiedy go nie skasujesz. Czujnik można sprawdzić omomierzem.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Pablo's, coś koło 520-590kΩ. Pomiar między jednym z pinów a tą blachą co dotyka bloku silnika.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Dorzuce swoje trzy grosze - mam ten sam błąd w Primerze GT, sprawdzilem omomierzem i sam czujnik wg wskazan sprawny- z tym ze mase podlaczalem od miernika kablem bezposrednio do minusa akumulatora. Wydaje sie ze gdzies na wtyczce/ kablu nie styka tym bardziej ze błąd nie wyskakuje ponownie od razu po skasowaniu i odpaleniu auta. Ponadto brak objawow zmiany pracy silnika/osiągów/spalania więc pojawia się pytanie czy w ogole ruszac - jakie moga byc konsekwencje braku podjecia działań:) Jesli lepiej naprawić to czy macie moze namiar na jakiegos elektryka we Wrocławiu i okolicach?
Jak chcesz spróbować nowego to są za 4 USD na aliexpress:
https://www.aliexpress.com/item/Knock-S ... 6039119dfb
https://www.aliexpress.com/item/Knock-S ... 6039119dfb
Hobbysta Japanista
alberc, masz tylko zapłon ustawiony cały czas na bezpieczną wartość i tyle. Żadnych efktów ubocznych nie będzie. Zamiast do aku, trzeba było przyczepić się do bloku silnika/śruby mocującej czujnik.
Jak poczekasz do września to mogę to Ci zobaczyć.
arczar, są dwie wersje, pomimo takiej samej obudowy. Jedna ma wyprowadzenie na pinie i na "tab" stykający się z blokiem, a druga na oba piny na złączu
Jak poczekasz do września to mogę to Ci zobaczyć.
arczar, są dwie wersje, pomimo takiej samej obudowy. Jedna ma wyprowadzenie na pinie i na "tab" stykający się z blokiem, a druga na oba piny na złączu
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_